Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako teillä mies siteitä tarvittaessa?

Vierailija
22.02.2024 |

Meillä ostaa siinä missä muitakin asioita.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yleensä hän käy kaupassa. Joskus olen joutunut itse ostamaan, enkä tosiaan niistä miljoonista osaa valita oikeaa.

Vierailija
62/67 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ostaisi jos olisi tarvis, en kuitenkaan osaa kuvitella sellaista tilannetta että itselläni ei olisi varastossa.

Mietin samaa. Olen aikuinen itsenäinen nainen, miksi ihmeessä parisuhteessa heittäytyisin yksinkertaiseksi typerykseksi? Harva mieskään tuumaa, että enåä hoksannut tankata/ladata autoa, tee sinä se.

Häh? Miten se on yksinkertaiseksi typerykseksi heittäytymistä ja ne kuukautissuojat pyytää lisäämään sinne samaan kauppalistaan muiden tarvikkeiden kanssa?

Mä mietin samaa. Jos mies on menossa kauppaan niin pitäisikö mun sitten erikseen käydä yksin siellä hänen jälkeensä hakemassa kuukautissuojia jotten olisi yksinkertainen typerys? Vai voisiko mies vaan tuoda niitä samalla kun muutkin ostokset? Kumpikohan vaihtoehto olisi loogisempi 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, siellä ne on iloisesti samalla kauppalistalla muiden kanssa. Enää ei tartte edes laittaa valokuvaa paketista, joita käytän Whatsappin ostoslistaan... Parilla ekalla kerralla oli kuulemma pyörinyt siellä ihmeissään erilaisten pakettien kanssa ku oli siipeä ja ilman ja montako tippaa nyt tuossakin, mut nyt löytyy tutut tuotteen ihan samalla rutiinilla kuin maito, banaani ja kaurahiutale. Mies hoitaa pääsääntöisesti ostokset meillä, koska on kotosalla.

Voi myös ottaa tarvittaessa kuvan tyhjenevästä pakkauksesta. Käyttää tuota sellaisiin ostoksiin, joita ei löydä kaupasta, siellä näyttää myyjälle kuvaa, ja heti löytyy.

Vierailija
64/67 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut monet kerrat

t, mies

Vierailija
65/67 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Ostan kyllä kunhan minulle kerrotaan tarkalleen mitä laatua pitää ostaa. 

Vierailija
66/67 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja tamppooneja. Ottaa kotona lähtiessä kuvat pakkauksista. 

Vierailija
67/67 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kehtaa ostaa xl-kokoisia siteitä 😞

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä