Ostaako teillä mies siteitä tarvittaessa?
Kommentit (67)
Osti, mutta aina eivät ihan oikeanlaisia olleet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän omansa ostaa ainakin. Harvoin sillä menkat kyllä on.
Olen kuvitellut, että naisparilla asiat olisivat täydellisesti tasa-arvoiset. Voivat jopa lainata toisen käyttämästä paketista, mikäli tarvetta ilmenee. Hyvä, että tulee tämänkin kaltainen mielipide julkisuuteen.
Ostaa. Pitäisin miestä suht idarina jos siteiden ostaminen olisi hänelle ongelma.
Riippuu miehestä. Ensimmäinen miesystävä ei suostunut vaan häntä hävetti "mitä se kassakin miettii kun näkee paketin hihnalla! Osta itse!" Hätätilanteessa kun vuoto alkoi ja juoksin vessaan, mies ei suostunut edes pakettiin koskemaan ja tuomaan minulle.
Vuosia myöhemmin uusi miesystävä tarvittaessa osti, kun laitoin kuvan merkistä jota käytän eikä hänellä ongelmaa ollut. Ja kun aamuyöllä alkoi vuoto, mies ei tuonut pakettia vaan toi jopa siteenkin.
Toisaalta sattui kassalla myös sekin, kuinka miesmyyjän posket lehahti tulipunaiseksi, kun näki paketin olevan hihnalla ja yritti etsiä käsi täristen paketista viivakoodia.
Tarvittaessa? Mihin Mies siteitä tarvitsee?
Ei niin yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en ole ikinä tarvinnut siteitä joten en ole myöskään ostanut niitä.
No et ehkä tämän keskustelupalstan tarkoittamassa, mutta muuten kuitenkin olet Kus/pask. vaipoissa elämäsi aloittanut, ja mikäli elät pitkään, myös päätät elämäsi samoissa merkeissä. Älä siis ole turhaan näsä. Kerro mikä saa esim. sun kaltaisen tyypin avaamaan ja ottamaan kantaa tähän ketjuun. Pervousko ?
Sairasta jos luntut eivät itse osaa ostaa enää edes siteitään.
Ostaisi varmasti mutta ei se oo tähä mennessä ainakaa tarvinnu niitä.
Meillä mies käyttää vaan tamppooneja.
Se on aikuinen joten vattuako se moisia nolostelisi. Ostaa myös kortsuja ja liukkaria.
Pikkukakaroille nämä asiat on vaikeita.
Todella kummallinen kysymys. Miksi ei ostaisi?
Siteitä ei ole koskaan ostanut mutta kerran kävi hakemassa apteekista kuukupin.
Vierailija kirjoitti:
Tarvittaessa? Mihin Mies siteitä tarvitsee?
Ei niin yhtään mihinkään.
Ei tarvitse, jos ei ole äitiä, vaimoa, tytärtä tai ketään muutakaan siteitä tarvitsevaa naista lähipiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan nyt ensinnäkin asioista niiden oikeilla nimillä. Ei ne mitään siteitä ole vaan vaippoja.
Terveysvaippoja? Ei taida olla valikoimassa.
No onhan siellä Tena-vaippoja hyllyssä.
Ja itse ostan omat kuukautissuojani.
Ei osannut mies ostaa oikeanlaisia eikä kehdannut myyjältä kysyä. Ystäväni sanoi auttavansa ja toi niitä ovelle kun olin sairauslomalla ja maksoin vähän vaivanpalkkaa tai muuten olisi pitänyt niitä tilata jostain kaupasta kotiinkuljetuksena.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ostaisi jos olisi tarvis, en kuitenkaan osaa kuvitella sellaista tilannetta että itselläni ei olisi varastossa.
No mulla on alkaneet menkat ihan yllättäen esimerkiksi mökkireissulla eikä mitään suojia mukana. Mun lisäkseni paikalla oli mun mies ja kolme miespuolista ystävää. Itse en omista edes ajokorttia joten tietysti pyysin puolisoa tuomaan tamponeja kaupasta kun sinne olivat menossa. Ei tommonen "ei varastossa"-tilanne nyt hirveästi mielikuvitusta vaadi.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta jos luntut eivät itse osaa ostaa enää edes siteitään.
Osaa mutta vastuutonta lähteä taudissa kauppaan tai muussa sairaudessa esim.
leikkauksen jälkeen.