Ostaako teillä mies siteitä tarvittaessa?
Kommentit (67)
Siteitä, kahleita, milloin mitäkin.
Tietysti ostaa jos on kauppalistalla. Miksi ei ostaisi?
Puhutaan nyt ensinnäkin asioista niiden oikeilla nimillä. Ei ne mitään siteitä ole vaan vaippoja.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan nyt ensinnäkin asioista niiden oikeilla nimillä. Ei ne mitään siteitä ole vaan vaippoja.
Terveysvaippoja? Ei taida olla valikoimassa.
Varmaan ostaisi jos olisi tarvis, en kuitenkaan osaa kuvitella sellaista tilannetta että itselläni ei olisi varastossa.
No ei varmasti osta. Ja olen onneksi täysin kykeneväinen ne ihan itse ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne on?
Mitkä?
ap
Ei kun en käytä, mutta tamponeja ostaa. En ole elämässäni tavannut miestä joka ei olisi ostanut niitä siinä missä muutakin kauppalistalla olevaa.
Joo, siellä ne on iloisesti samalla kauppalistalla muiden kanssa. Enää ei tartte edes laittaa valokuvaa paketista, joita käytän Whatsappin ostoslistaan... Parilla ekalla kerralla oli kuulemma pyörinyt siellä ihmeissään erilaisten pakettien kanssa ku oli siipeä ja ilman ja montako tippaa nyt tuossakin, mut nyt löytyy tutut tuotteen ihan samalla rutiinilla kuin maito, banaani ja kaurahiutale. Mies hoitaa pääsääntöisesti ostokset meillä, koska on kotosalla.
Viimeksi osti naapurin Veksi. Samoin kuin tupakat luiskahti kassalla sen tavaroihin ja
tollero maksoi ne. Nappasin kessut sen ostoksista ja läksin.
Ostaa, mutta olen tarkka mitä siteitä tai tamponeja käytän, joten listassa lukee selkeästi merkki ja koko, eikä vain tamponeja.
Mies kävi myös ostamassa paketin aikuistenvaippoja, kun pyysin niitä synnytyksen jälkeiseen järkyttävään vuotoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne on?
Mitkä?
ap
Siteet.
Molemmat ostaa. Me ollaan ihan bondagefriikkejä!