Hirveät anopit!
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 10 vuotta. Koko sen ajan MINUA on piinannut anoppini. Asuu meistä n. 4 km päässä ja sen huomaa... Joka ilta tuo miehelleni eväät töihin, mieheni käy heti töiden jälkeen anopilla kahvilla ja illemmalla vielä moikkaamassa. Aluksi se oli söpöä kun huolehti äidistään, mutta nyt vähän alkaa painamaan jo.
Joka etelän reissu mihin menemme, ANOPPI tulee mukaan. Ja yhden matkan nukuin yksin huoneessa, mieheni nukkuessa äitinsä kanssa samassa huoneessa.
Anoppi myös lyö minua lyttyyn jatkuvasti, kuinka olen surkea vaimo, kuinka mieheni ei saa tarpeeksi huomiota plääplää.. Ja tästä johtuen mieheni myös vertailee minua jatkuvasti äitiinsä.
Tämä on todella raskasta suhteellemme, koska elämämme pyörii kolmenkimpassa anopin kanssa.. V#ttu..
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mikä naurattaa? Jos olisit samassa tilanteessa ni eipä naurattais.
Emme kyl noin kauan oltais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko erota? Mikäli et provoillut.
Mies on muuten ihana ja paras mahdollinen. Joten ainoa syy erolle olisi anoppi.
ap
Miten se miehen parhaus oikein ilmenee?
Vaaditaan kyllä todella suuria ansioita kompensoimaan mainitun kaltaista tunkeilevuutta harjoittavan anopin tuottama harmi.
Mutta kun se tulee sieltä 100 km:n päästä kylään se haluaa olla öitä, se on vielä pahempaa. Voi vielä vaatia oman huoneen tulevaisuudessa, huh huh !