Voiko 40-vuotias mies käyttää stringejä?
Kommentit (27)
Mä en ihan neljääkymppiä vielä ole, mutta tykkään stringeistä. Stringeissäkin on eroa, aikuiselle miehelle komeett pitsistringit ja vähän nuoremmalle niitä Lindexin printtistringejä... ;)
kun mustat stringit valkosten housujen alla ja olen nähnyt ihan aikuisillakin miehillä... sit kihitetään "oho,emmä tajunnu"
37 ja käytän. Olen 23 kg ylipainoinen karvainen nallemies
Käytän päivittäin. Salin ja uimahallien pukuhuoneessa vaihdan normaalisti häpeämättä vaatteet, joskus joku on selvästi yllättynyt ja kyylännyt hetken.
Näin kesällä ainoat hyvät alushousut. Harmi kun miesten laadukkaat stringit ovat paljon kalliimpia kuin naisten.
Olen lihaksikas, en lihava 40 vuotias mies.
Käytän. oon karvainen ja iso maha. Istuu hyvin mahan alle
Stringit on hyvät alkkarit, mutta parin päivän käytön jälkeen se alanaru alkaa haista melko tympeälle
Olen laiha ja käytössä ympäri vuoden
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu täysvalkoisissa!
Pikemminkin edestä keltaisissa ja persnaru ruskea, vaikkei se onneksi näy.
Voi käyttää ja kropalle aivan sama. Jokainen käyttäköön sellaisia kuin haluaa. Itse mies 34 sopusuhtanen kroppa ja voi sanoa että käytän ainoastaan stringejä.
Noin 10 krt vuodessa briefit jalassa stringien sijaan.
Töissä ei ole vielä uskaltautunut vaihtamaan työvaatteita muiden nähden, koska sellaisella alalla missä "miehet on miehiä ja stringejä käytävät "pojat" homoja"...
Mutta muutoin aika vapaasti elelen niiden kanssa. Uimahallissa ja salilla sen verran tulee katsottua ettei lasten kavereita ole näkemässä kun vaihtaa vaatteita koska kyllähän net siittä keksisi kiusaamisen aiheen.
Käytän olen homomies jolla on urheilullinen treenattu kroppa
No eikö stringit ne oo siellä päällysvaatteiden alla, joten mitä väliä millaiset alusvaatteet kelläkin on? Jos joku keekoilee alusvaatteisillaan julkisesti, niin paheksun ihan yhtä paljon oli sitten maxipöksyt tai narustringit.
Itse käytän ja myös sukkanauhaliivejä ja sukkia
Kalsarit on henkilökohtainen valinta, hittoako se muille kuuluu?
Käytän hierojalla. Pakarat on kätevä hieroa kun on stringit. Muuten en kyllä käyttäisi. Nolot .
Tännekö se Yyterin juna onkin siirtynyt?
Stringit on olleet jo ainakin kymmenen vuotta mun ykkös-alkkarit. Kesäisin viihdyn myös paljon kokonaan ilman alkkareita.