Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveät anopit!

Vierailija
22.02.2024 |

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 10 vuotta. Koko sen ajan MINUA on piinannut anoppini. Asuu meistä n. 4 km päässä ja sen huomaa... Joka ilta tuo miehelleni eväät töihin, mieheni käy heti töiden jälkeen anopilla kahvilla ja illemmalla vielä moikkaamassa. Aluksi se oli söpöä kun huolehti äidistään, mutta nyt vähän alkaa painamaan jo. 

Joka etelän reissu mihin menemme, ANOPPI tulee mukaan. Ja yhden matkan nukuin yksin huoneessa, mieheni nukkuessa äitinsä kanssa samassa huoneessa. 

Anoppi myös lyö minua lyttyyn jatkuvasti, kuinka olen surkea vaimo, kuinka mieheni ei saa tarpeeksi huomiota plääplää.. Ja tästä johtuen mieheni myös vertailee minua jatkuvasti äitiinsä.

Tämä on todella raskasta suhteellemme, koska elämämme pyörii kolmenkimpassa anopin kanssa.. V#ttu..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
2/23 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne.

Minun ja exäni ero päättyi anopin takia. Kirjaimellisesti.

No, vuosi sen jälkeen anoppi kuoli ja mies jäi ypö yksin. Harmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Mikä naurattaa? Jos olisit samassa tilanteessa ni eipä naurattais.

Vierailija
4/23 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä totta? En kyllä katselisi tuollaista miestä, joka lomilla nukkuu äitinsä kanssa. Pistä se ukkos kuriin. 

Vierailija
5/23 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi samaistua, koska minun anoppini on ihana. Tukee ja auttaa aina. 

Harmi että sinulla ei ole samanlainen tilanne. Yritä puhua miehellesi, että sinua ahdistaa anopin jatkuva läsnäolo. Tsemii.

Vierailija
6/23 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko erota? Mikäli et provoillut.

Vierailija
7/23 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele.

Vierailija
8/23 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä totta? En kyllä katselisi tuollaista miestä, joka lomilla nukkuu äitinsä kanssa. Pistä se ukkos kuriin. 

Valitettavasti on. Syynä tälle nukkumiselle oli se, että anopilla oli ollut "hengitysongelmia", vaikka tuskinpa oli.

Joka kerta kun otan puheeksi anopin, tulee vain huutoa ja märmätystä, kuinka hänestä pitäisi olla kiitollinen kun auttaa. 

ap

Vierailija
9/23 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele.

Valehtelen? Sulla selvästi on terve parisuhde. Itse menin naimisiin mammanpojan kanssa.

ap

Vierailija
10/23 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on muuten ihana ja paras mahdollinen. Joten ainoa syy erolle olisi anoppi. 

ap

Vierailija
11/23 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä mies vai joku alle 3-kymppinen poika, jolla vielä aivojen fyysinenkin kehitys kesken?

Vierailija
12/23 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiltä puuttuu listalta puuma anoppi. Sellainen vanhanakin aika hottis. Kaveri pyysi mukaan niillä oli jollakin synttärijuhlat aikuisille. Sanoi myöhemmin arvanneensa että anoppi iskee kiinni. Sillä oli oikein hauskaa, nauroi menemään. Ensimmäiset sanat tältä anopilta minulle oli mm aa nuorta lihaa ja iski silmää. Kiva ilta ei siinä mitään. Tai yöhän se oli mutta en mä sitä ala selostamaan.

Vierailija
13/23 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala anoppini on jo edesmennyt. Siinä sai kylänraitin naiset kuulla kunniansa kun hän haukkui suu auki kaikkia talon naisia, kuka oli huono siinä ja kuka oli kelpaamaton tässä, odotin, koska hän alkaa sättimään minua, silloin sanon kyllä takuulla takaisin, yritti käyttäytyä, mutta silloin tällöin piikitteli jostain ruoanlaitosta tai kodinhoidosta, hoidin asian diplomaattisesti (vastahakoisesti kylläkin), jotenkin siihen tyyliin, että jokainen hoitaa kotinsa miten haluaa ja siihen ei neuvoja tarvita ennenkuin neuvoja kysytään, katseli silmät ymmyrkäisinä. Kerran piikitin takaisin hänen huonoa kukkienhoitoaan, hiljaiseksi meni anoppi. En kaipaa, näin täytynee todeta!

Vierailija
14/23 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä naurattaa? Jos olisit samassa tilanteessa ni eipä naurattais.

Voi sinuu🥰

Kiitos, pelastit päiväni!

Vierailija
15/23 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että nukkuu anopin kanssa? Tuo on jo valetta.

Vierailija
16/23 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
17/23 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eikö ongelma ole ennemminkin mies?

Anoppi haluaa pitää kiinni pojastaan selvästi, mutta eikö miehen käytös ole ongelmallisempi?

Käy töitten jälkeen äidillään kahvilla ja vielä illalla uudestaan? Poika tuppautuu äidin seuraan enemmän?

Vierailija
18/23 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään latele tappouhkauksia kuten minun alkoholisoitunut anoppini tekee. 

Vierailija
19/23 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus luultavasti provo mutta kyllä niitä kärsiviä "kiittämättömiä" elisoita on olemassa mekko-miehineen.

Vierailija
20/23 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eikö ongelma ole ennemminkin mies?

Anoppi haluaa pitää kiinni pojastaan selvästi, mutta eikö miehen käytös ole ongelmallisempi?

Käy töitten jälkeen äidillään kahvilla ja vielä illalla uudestaan? Poika tuppautuu äidin seuraan enemmän?

Samaa mieltä. Miehesi pitää vetää rajat äidilleen ja lopettaa mamman luona juokseminen. Aikuiselle miehelle riittää, että näkee äitinsä kerran kuukaudessa ja sekin on usein. Tarvittaessa otetaan pesäero, jos puolisoa ei kohdella kunnolla. 

Mielestäni anopin takia ei kannata erota, vaan muuttaa tarpeeksi kauas. Alkakaa katsella työpaikkoja ja asuntoa vähintään 100 km päästä anopista. Ongelma ratkeaa sillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä