Nainen! Saatko orgasmin lähetyssaarnaaja-asennossa yhdynnässä?
.
Kommentit (81)
mieheni samalla " nipistelee" nännejä ja suudellaan. PArhaan saan noin.
saan kyllä jos klitorista kiihottaa mies (tai minä itse) samalla sormin. Silloin saan tietysti oikeastaan kaikissa asennoissa. Orgasmi ei ole silti saman tuntuinen kuin pelkkä klitoris-orgasmi...se on jotenkin räjähtävämpi kun mies on sisällä. Mutta ilman klitoris kosketusta en silti sitä saa... en ymmärrä puuttuuko minulta joku osa, mutta en ole rakastellessa koskaan saanut ilman tuota klitoris kosketusta...?
Ilman klitoriskontaktia tai kosketusta en saa - tai siis kerran sain exän kanssa kun takaapäin teki tosi pitkään. Nykyinen laukeaa niin nopeasti (alle minuutissa) ettei olisi senkään puolesta mitenkään mahdollista. Hän sormettaa tai antaa suuseksillä/dildolla mulle orgasmit.
Mutta pakko tähän tyytyä, onneksi edes muuten saan orkkuja. Koska miestäni kuitenkin rakastan ihan valtavasti, niin vaihto ei tule kyseeseen...
Vierailija:
saan kyllä jos klitorista kiihottaa mies (tai minä itse) samalla sormin. Silloin saan tietysti oikeastaan kaikissa asennoissa. Orgasmi ei ole silti saman tuntuinen kuin pelkkä klitoris-orgasmi...se on jotenkin räjähtävämpi kun mies on sisällä. Mutta ilman klitoris kosketusta en silti sitä saa... en ymmärrä puuttuuko minulta joku osa, mutta en ole rakastellessa koskaan saanut ilman tuota klitoris kosketusta...?
Ratsastamalla myös.
Takaapäin ei vaan orkut irtoa. Missä lie vika. :)
koivet kohti kattoa ja hurja hinkkaus käsillä = taivaallinen kokemus
saan aina siinä asennossa.
Raskaus aikoina sit saan myös päällä ollessa. Mutta vaikeampaa se on niinpäin.
Esileikkiä mullekin vain muut asennot.
Pystyy parhaiten keskittyy ja nauttii kun itse on alla.
Itse onnistun vain lähetyssaarnaajassa, mutta se toki vaatii itseltä aktiivisuutta ja paljon liikettä. Mies tykkää!
Vierailija:
En ole oikeastaan ikinä saanut missään muussa asennossa, paitsi kerran vahingossa takaapäin. En osaa rentoutua tarpeeksi muissa asennoissa.Mutta en kyllä aina saa lähetyssaarnaaja-asennossakaan.
Muutaman kerran avioliittoni aikana on ylipäätään käynyt niin, etten ole saanut. Vanha kunnon lähetyssaarnaaja on aivan paras asento just siksi, että siinä pystyy itse rentoutumaan parhaiten..
ihan sama mikä asento