Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Saatko orgasmin lähetyssaarnaaja-asennossa yhdynnässä?

Vierailija
14.01.2007 |

.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vain, nam

Vierailija
42/81 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä haluan orkun takaapäin panossa.

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkein helpoiten.. ennen lapsia (raskauksia) tulin helpoiten itse paalla, mutta lasten jalkeen lahetyssaarnaaja on ollut ihan paras, ja mies osaa hienosti odottaa mua - tullaan yleensa yhdessa ... aaaahhhh

Vierailija
44/81 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka asennossa ja monta kertaa. Mitään käsipelejä en tarvitse. Kun miehellä on kestoa ja taitoja, niin oi että miten naista viedään. Aviomieheni on aivan ilmiömäinen ajatusten lukija, mitä seksiin tulee. Jos parikin sekunttia menee ilman voihkaisua, niin mies etsii asennossa kuin asennossa uuden kulman, jossa taas tuntuu hyvältä. Olen suorastaan riippuvainen seksistä mieheni kanssa. Yhdessä oltu kymmenen vuotta.

Vierailija
45/81 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

napakasti ja samalla levittää niitä mahd. levälleen ja antaa ryskää sydämensä kyllyydestä. Johan onkumma jos ei häätöä tule moisesta menosta XD

Toinen selällään oltava asento. Kohotan selkääni ylös päin mies nappaa hiuksistani lujaa kiinni ja suutelee kaulaani ja minua aivan hurjasti ja antaa mennä, ai että onkinikävä euroopan salarakasta XD

Vierailija
46/81 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai lyylistä =o)

Vierailija
47/81 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen jalat teidän jalkojen päälle (eli siis vastakkain periaatteessa, kuin mitä " perinteisessä" lähetyssaarnaajassa).

Huhhuh, siinä asentojen kuningas, tulee aina xD

Vierailija
48/81 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa koskaan yhdynnässä. Ainoastaan suuseksissä ja silloin vähän liiankin helposti...

Vierailija
49/81 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja helpoiten juuri lähetyssaarnaten.

Vierailija
50/81 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mooonessa muussakin asennossa. :)

Vierailija
51/81 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies samalla hiplaa klitoristani tai sitten teen sen itse niin sitten saan. Yleensä kyllä vaihtelemme seksin aikana asentoja ja näperrämme samalla toisiamme eli orgasmi tulee joka kerta.

Tänään esim ensin otin mieheltäni suihin (tosi nautinnollista itsellenikin!), sitten mieheni kiusoitellen hipelöi alapäätäni sormilleen ja pikkareiden läpi peniksellä.

Siitä siirryttiin takaapäin asentoon joka on tosi aah.

Lopuksi se lähetyssaarnaaja jossa tuli vielä se orgasmi kun oli pohjustettu hyvin muuten ;)

Vierailija
52/81 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan ainoastaan lähetyssaarnaajassa tai jos olen itse päällä

Vierailija
53/81 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen aina lopulta päädymme kommervenkkien jälkeen, jos eis tiä ennen jo tule. Haluan tuntea miehen painon päälläni - siitä se tulee!

Vierailija
54/81 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä mulla tapahtui ekassa synnytyksessä, mutta sen jälkeen olen saanut aivan ihania orgasmeja joka ikisessä yhdynnässä. Ja tosiaan ei tarvi edes esileikkiä, kalu sisään ja olen minuutissa saanut...

Vierailija
55/81 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ös sängyssä.

Nykyään siis saan aina. Myös emätinorgasmeja.

Vierailija
56/81 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies on niin laiska tekemään mitään sen jälkeen kun saa seisokin, että se on tositoimiin vaan, ja sitten homma loppuu siihen kun itse saa. Eli meillä ei edes olla päästy siihen että kostuisin esileikkien kautta, vaan liukuvoiteet on käytössä.

Mies loukkaantuu jos joutuu odottamaan sen vertaa että itse kostun, joten meillä tuo liukuvoide vastaa esileikkejä. Yleensä kun seksi loppuu, olen ihan kuiva ja sattuu.

Kai jotain psykologista, kun tietää, että toista kiinnostaa vaan oma nautinto.

Vierailija
57/81 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan täytyy pidetellä ettei tulisi liian aikaisin. Orgasmini räjähtävät ja siksi jaksan yhden, korkeintaan kaksi, yhdynnän aikana. Siksi täytyy pidätellä, ettei loppuis hupi liian nopeaan :)

Vierailija
58/81 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saan ja tosi hyviä pitkään kestäviä orgasmeja myös ollessani selällään.

Tähän vaikutti lantionpohjantreenaus, jota olen nyt tehnyt muutaman vuoden geisha-kuulat apuna.

Vierailija
59/81 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen täytyy tulla ihan liki, jolloin myös klitta saa osansa. Muissa asennoissa täytyy klittaa hieroa kädellä, jottasaa tarpeellisen kiihotuksen.

Vierailija
60/81 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein aina ja missä tahansa asennossa. oon oppinu rentoutumaan seksin aikana ja saan usein montakin. mutta miehellä täytyy olla riittävän iso, pienestä ei oo iloa