Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelin melkein koko CV:een sisällön ja sain töitä heti 🤣

Vierailija
22.02.2024 |

Valehtelin melkein koko CV:een sisällön ja sain töitä heti 🤣

Ei tarkastettu mitään työtodistuksia.

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä pitää! 

Vierailija
82/114 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desperate times call for desperate measures. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minäkin pääsin nykyiseen työhöni vähän CVtä säätämällä. Oikeat firmat, mutta laitoin vaan paremman tittelin. Apulaismyymäläpäällikön tilalle myymäläpäällikkö ja osaston esimiehen tilalle apulaismyymäläpäällikkö. Eli astetta korkeampi, mitä oikeasti olin ollut. Ei kukaan tarkistanut mitään tai soittanut kellekään. Kilpaileva firma eli nykyinen työnantajani kuvitteli napanneensa kokeneen myymäläpäällikön itselleen.

Vierailija
84/114 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastaakohan ne CV:eetä jos hakee Ralph Fiennesin vastanäyttelijäksi eroottisiin rooleihin? 

Vierailija
85/114 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei katsottu edes tutkintotodistusta. Oltiin vaan että tervetuloa töihin.

T. Lh Helsingin kaupungilta

Vierailija
86/114 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sanonut aina, että hoidin äitiäni/isääni. Ei ole kukaan kehdannut kysyä, että mihin kuolivat.

Enkä minä suoranaisesti valehdellut.

Vierailija
87/114 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piirit on alalla kuin alalla niin pienet, että kiinni jäämisen riski on kyllä korkea.

Tästähän oli ennakkotapaus Hesarissa n. 6 kk sitten, joku tyyppi pääsi myyntipäälliköksi ja tyypin edelluseen duunipaikkaan oli soitettu, mutta hänpä vastasi mumerossa itse ja antoi itselleen suositukset. Töissä osoittautui kuuden kuukauden jälkeen ettei meriitit riittäneet ja joutui maksamaan yritykselle sen lisäksi että tuli irtisanotuksi. Työnantaja pystyi odoittamaan, että menettivät asiakassuhteen uuden tyypin takia.

Jos pystyt salaamaan kuuden vuoden työttömyyden työkavereiltasi olet kyllä aika pro. Ei kannata nuolaista vielä.

Aapee toimi törpösti, mutta hänellä voi llla vaadittava koulutus ja vaadittava työkokemus. Olisinollut ressittömänpää kertoa tuo työttömyysaika. Se on ihan ymmärrettävää nykyaikana.

Ei olis päässy edes haastatteluun, kun tekoäly olis suodattanut. 

Vierailija
88/114 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saada huijattua työkokeilut oikeaksi työsuhteiksi kun homma kaatunut todistusten kyselyyn, jolloin pakko tunnustaa? Näistä ei ole todistuksia tallella kun ovat hävinneet aikaa myöten muutoissa yms. Sanoisko että ollut tulipalo tai vastaava

Minulla ei ole muuta kuin kuntouttavaa ja työkokeilua:(

Vierailija
89/114 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saada huijattua työkokeilut oikeaksi työsuhteiksi kun homma kaatunut todistusten kyselyyn, jolloin pakko tunnustaa? Näistä ei ole todistuksia tallella kun ovat hävinneet aikaa myöten muutoissa yms. Sanoisko että ollut tulipalo tai vastaava

Sano että koira syönyt todistukset ja mitään firmoja ei enää ole missä työskentelit

Vierailija
90/114 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunaa itse ne työtodistukset. Ei niiden perään kukaan soittele sinne entisille työpaikoille, kun vilautat todistukset tarvittaessa siinä haastattelussa ja annat itsestäsi muutenkin asiallisen kuvan. 

Vierailija
91/114 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei katsottu edes tutkintotodistusta. Oltiin vaan että tervetuloa töihin.

Meillä myös. Eri kaupunki. Sitten  jossain vaiheessa kaikkien oli esitettävä ne. En tiedä oliko joku jäänyt kiinni toimiessaan vilpillisesti ilman että oli tutkinto. 

Luulen että oli kun tämmöseen ruljanssiin ryhdyttiin. 

Vierailija
92/114 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti ollut 6 vuotta työtön mutta keksin tuon 6 vuoden aukon tilalle pari työpaikkaa 🤣

Ap

Olitko Petterin avustajana eduskunnassa 6 vuotta? Tai presidentin kansliassa?

Vierailija
93/114 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös. Eri kaupunki. Sitten  jossain vaiheessa kaikkien oli esitettävä ne. En tiedä oliko joku jäänyt kiinni toimiessaan vilpillisesti ilman että oli tutkinto. 

En kyllä ymmärrä ton tutkinnon perään vinkumista siivousalalla. Päteviä ihmisiä on ilman sitä paperilappuakin. Meillä oli töissä yksi tutkinnon käynyt ja hänen jälkeensä piti vahata uudestaan lattiat kun ne oli niin surkeaa jälkeä ja muutenkin jätti jälkeensä enemmän sotkua kuin puhtautta 

Vierailija
94/114 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Duunaa itse ne työtodistukset. Ei niiden perään kukaan soittele sinne entisille työpaikoille, kun vilautat todistukset tarvittaessa siinä haastattelussa ja annat itsestäsi muutenkin asiallisen kuvan. 

No tuo olisi jo suoraan väärennöstä

Vierailija
95/114 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Sitten vain odottelet milloin tulee potkut, kun jäät kiinni.

En jää kiinni, ei tarkasteta enää myöhemmin työtodistuksia 🤣

Ap

Seliseli. Lähtö tulee heti kun saavar tietää.

Sivusta. Toki tulee, mutta sehän on paljolti tuurista kiinni. Siis olettaen, että on kuitenkin joku kuusa siitä työstä. Luultavasti sitten niitä kaivellaankin, jos pääset vaikka timpuriksi, mutta töissä et erota vasaraa ruuvarista. 

Vierailija
96/114 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä ton tutkinnon perään vinkumista siivousalalla. Päteviä ihmisiä on ilman sitä paperilappuakin. Meillä oli töissä yksi tutkinnon käynyt ja hänen jälkeensä piti vahata uudestaan lattiat kun ne oli niin surkeaa jälkeä ja muutenkin jätti jälkeensä enemmän sotkua kuin puhtautta 

Lh on lähäri. Suojattu ammattinimike. Nykyään sen voi tarkistaa Valviran sivuilta. 20 vuotta sitten ei ollut pakko sinne ilmoittaa itseään kun valmistui. Maksun vuoksi moni jätti väliin. 

Vierailija
97/114 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein CV on siten kuin se luetaan. Kannattaa muistaa kun sitä kirjoittaa.

Vierailija
98/114 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo rekrytoinnin surkeudesta, että joutuu valehtelemaan aukon työhistoriassa piiloon. Hyvä, että ap vihdoin työllistyi. En varmaan itse toimisi niin, mutta ymmärrän pitkäaikaistyöttömiä, jotka tätä kokeilevat. Sallittakoot se heille, koska pitkittynyt työttömyys luo monenlaista haastetta elämään.

Vierailija
99/114 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittee noita väkerryksiä, puhumalla aina töitä saanuna ku haastanu muutaman sanan

Vierailija
100/114 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo rekrytoinnin surkeudesta, että joutuu valehtelemaan aukon työhistoriassa piiloon. Hyvä, että ap vihdoin työllistyi. En varmaan itse toimisi niin, mutta ymmärrän pitkäaikaistyöttömiä, jotka tätä kokeilevat. Sallittakoot se heille, koska pitkittynyt työttömyys luo monenlaista haastetta elämään.

Itse valehtelin sairastaneeni syöpää, meni haastattelija hiljaiseksi. Toivottavasti ei kostaudu... Mutta joskus menee järki kun tuijotetaan vaan sitä menneisyyttä paperilla 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän