Valehtelin melkein koko CV:een sisällön ja sain töitä heti 🤣
Valehtelin melkein koko CV:een sisällön ja sain töitä heti 🤣
Ei tarkastettu mitään työtodistuksia.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan paikasta Alepan kassalla.
Ihan hyväpalkkainen työ ei mikään Alepa 🤣
Ap
Mitä kannattaa keksiä vankilavuosien tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti ollut 6 vuotta työtön mutta keksin tuon 6 vuoden aukon tilalle pari työpaikkaa 🤣
Ap
Joku uusista työkavereistasi on saattanut olla niissä sinun "valefirmoissasi" töissä. Silloin on hyvin suuri riski, että puhut itsesi pussiin.
Miten ne työkaverit voivat olla samassa keksityssä paikassa töissä? Tai sehän olisi hyvä idea: firmassa jo sisällä olevat ovat leikissä mukana: "Joo, minä olin myös tuolla Vandalay Industriesilla töissä. Kyllä tuo Makkonen vain oli sitten ahkera jätkä siellä!"
Sitten selviää se, ettei kyseistä firmaa edes ole olemassa. Mikä voisikaan mennä vikaan?
Jäät kiinni kun oletkin ihan paska työssä
Eikös se ole työnantajan moka jos ei tarkista todistuksia.
Työhakemuksissa ja työhaastatteluissa kuuluukin valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis sosiopaatti.
Onnea ne sinun työkaverisi tarvitsevat.
Samalla tavalle ne työnantajat valehtelee 🤣
Ap
So? Sinä et voi kuitenkaan työnantajaasi erottaa, vaikka kuinka sapettaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kannattaa keksiä vankilavuosien tilalle?
Laita vaikka että hoidit sairasta mummaasi 🤣
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti ollut 6 vuotta työtön mutta keksin tuon 6 vuoden aukon tilalle pari työpaikkaa 🤣
Ap
Joku uusista työkavereistasi on saattanut olla niissä sinun "valefirmoissasi" töissä. Silloin on hyvin suuri riski, että puhut itsesi pussiin.
Miten ne työkaverit voivat olla samassa keksityssä paikassa töissä? Tai sehän olisi hyvä idea: firmassa jo sisällä olevat ovat leikissä mukana: "Joo, minä olin myös tuolla Vandalay Industriesilla töissä. Kyllä tuo Makkonen vain oli sitten ahkera jätkä siellä!"
Sitten selviää se, ettei kyseistä firmaa edes ole olemassa. Mikä voisikaan mennä vikaan?
Kyseiset firmat on kyllä olemassa mutta ovat lopettaneet lähiaikoina 🤣
Ap
Niin minäkin olen valehdellut ja saanut töitä. Eipä niitä kukaan juuri tarkasta pitääkö cv paikkansa.