Kuinka nopeasti tiedät kiinnostutko tapailukumppanista
Kolmas viikko menossa eikä kiinnostusta romanttisessa mielessä vielä ole. Mies on todella ihastunut minuun ja haluaisi edetä, mutta itse olen epävarma mitä haluan. Mies on kuitenkin ns. paperilla täydellinen ja tullaan hyvin juttuun, mutta kiinnostus puuttuu.
Kommentit (153)
Joo, ekan parin minuutin aikana tulee vahva vaikutelma, ja se joko vahvistuu tai muuttuu tapaamisen aikana. Yleensä vahvistuu.
Tietäisit kyllä jos olisit kiinnostunut. Uutta putkeen, ap.
No kyllä parissa kuukaudessa viimeistään pitäisi jotain tuntua. Jos ei vieläkään niin tuskin tulee muuttumaan.
Ensin pitää olla fyysistä kemiaa, jonka kumoaa tai täydentää eka keskustelu. Jos fyysinen kemia on, muttei keskusteluyhteyttä, mun kiinnostus lopahtaa hyvin äkkiä. Jos sen sijaan keskusteluyhteys on plus se fyysinen kemia, tutustun mielelläni paremmin.
Tiedän hyvin nopeasti, viimeksi meni n. 1 tunti ekoilla treffeillä kun tiesin haluavani miehen elämääni. Mutta tämähän on tosi yksilöllistä. Minä olen nopeatempoinen, mutta monella kestää kauemmin tunteiden heräämiseen.
Kyllä sen tietää viimeistään toista-kolmatta kertaa tavatessa/siinä kohtaa kun on ensimmäisen kerran suudeltu. Itse olen tapaillut n.1 kk ajan miestä, ja ollaan molemmat hyvin ihastuneita ja kummallakin aito halu syvempään sitoutumiseen. Jos ei tässä vaiheessa näin olisi, niin mies olisi väärä minulle. Olen ollut myös tuollaisissa "odotellaan ja katsellaan josko se sieltä kehittyy" -jutuissa, ja pahimmillaan olen vuosia odotellut eikä se vetovoima ole mistään maagisesti ilmaantunut, jos ei sitä alussa jo ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen tietää viimeistään toista-kolmatta kertaa tavatessa/siinä kohtaa kun on ensimmäisen kerran suudeltu. Itse olen tapaillut n.1 kk ajan miestä, ja ollaan molemmat hyvin ihastuneita ja kummallakin aito halu syvempään sitoutumiseen. Jos ei tässä vaiheessa näin olisi, niin mies olisi väärä minulle. Olen ollut myös tuollaisissa "odotellaan ja katsellaan josko se sieltä kehittyy" -jutuissa, ja pahimmillaan olen vuosia odotellut eikä se vetovoima ole mistään maagisesti ilmaantunut, jos ei sitä alussa jo ole ollut.
Oletko siis itse odotellut, että sinulle tulee tunteita vai sille toiselle henkilölle?
Tiedän heti ensimmäisen 10 minuutin aikana.
Olen odotellut hänen tunteitaan nyt 4 vuotta.
Ekalla tai toisella tapaamisella tietää. Tai oikeastasn ekalla, koska jo kiinnostus -kipinä- puuttuu niin toista kertaa ei tulisi.
Olin 7 vuotta parisuhteessa miehen kanssa josta ajattelin että täydellinen paperilla ja liian hyvä antaa mennä ohi vaikka itselläni ei mitään tunteita herännytkään. No toki vuosien varrella kiinnyin mutta ei se lopulta riittänyt meistä kummallekaan.
Voit siis jäädä odottamaan mutta mitään elämää suurempaa rakkautta tuosta ei synny. Itse kohtasin myöhemmin senkin ja olihan se aivan erilaista aivan alusta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän heti ensimmäisen 10 minuutin aikana.
Olen odotellut hänen tunteitaan nyt 4 vuotta.
Siis miten et ole vieläkään mennyt eteenpäin vaan jäänyt noin pahasti roikkumaan? 😔 Kukaan ei ansaitse tuollaista.
Tsemppiä.
No mitä ihmettä, kyllä kai sitä kiinnostusta pitäisi heti alusta olla. En ymmärrä että sellaisen kanssa lähtisi yrittämään edes joka ei millään tasolla kiinnosta, odotellen että "josko se siitä".
Näinkö ne naiset lähtee puolivalolla messiin vain sen vuoksi kun mies tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Näinkö ne naiset lähtee puolivalolla messiin vain sen vuoksi kun mies tykkää.
Kyllä näitä on enemmän miehissä. Sänkyhommiin ei tarvitse tunteita.
Itse olin aikoinani ihan samanlaisessa tilanteessa, mutta olin sen tarinan mies. Ehkä joku 2kk oltiin tapailtu. Minä sitten suoraan kysyin, että mitkä olivat sen naisen tunteet tilanteesta.
Hänkin sanoi, ettei tiedä. Kyllä minä siitä jo tein johtopäätökset, että jos ei mitään järkiliittoa tavoitella, niin kyllä peli kannattaa jo tuossa vaiheessa viheltää poikki.
Kyllä mä sanoisin, että heti.