Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tunnistat että jollain on ollut helppo/vaikea elämä?

Vierailija
22.02.2024 |

Palstalaisten mukaan sen pystyy tunnistamaan. 

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, jolla on todellisia ongelmia elämässään, kuten vaikkapa se, millä ruokkia perhe juuri tänään, ei ole aikaa wokettamiselle tai ilmastomeuhkaamiselle.

Älä yleistä. Minusta tuli vegaani puunhalaaja juuri silloin kun omat vaikeudet oli pahimmillaan. Se oma tilanne havahdutti näkemään kärsimyksen ja ongelmat myös oman kuplan ympärillä. Hyvinvoivana olin liian täynnä itseäni ja liian kiireinen edistäessäni vain omaa etuani.

Vierailija
62/66 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä automaattisesti tunnista mistään. Ensinnäkin pitäisi määritellä vaikea tai helppo elämä. Kaikki ihmiset ovat yksilöitä ja jokaisen elämässä on paljon muuttujia mitkä vaikuttaa elämän kokemuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikean elämän eläneet tunnistaa siitä, että ne katsovat ihmisen ulkoista habitusta ja olettavat sen perusteella kyseisellä ihmisellä olleen helppo elämä. Niille ei tule pieneen mieleenkään, ettei kaikki avaudu ongelmistaan jokaiselle vastaantulijalle.

Vierailija
64/66 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat laaja-alueiset tatuoinnit, lävistykset ja kehonmuokkaukset rinnastetaan nykypsykologiassa itsensä viiltelyyn. Tuotetaan kipua itselle vaikeassa elämäntilanteessa.

Vierailija
65/66 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut helppo elämä sen jälkeen, kun joistakin varhaisaikuisuuden vaikeuksista selvisin. Se selviytyminen oli sattumien summa, ja jokaisesta päivästä olen ollut kiitollinen. Olen kiitollinen, vaikka sairastuin, ja se helppo elämä on auttanut jaksamaan. 

Vierailija
66/66 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo elämä, pinkit vaatteet

vaikea elämä, harmaat reisitaskuhousut