Miten ottaa puheeksi tälläinen ?
Vaimo tekee etätöitä ja satunnaisesti kuulen kun eräs tietty työkaveri soittaa hänelle, todella usein.
Kuulen jo pelkästä Moi sanasta että vaimoni ääni muuttuu super seksikkääksi ja hän alkaa kikatella kuin ihastunut teini tyttö..
Voiko tuosta sanoa ylipäätään mitään?
Kommentit (52)
"No miten se on heidän ongelmansa jos sua hävettää? Naista ei hävettänyt, tuskin miestäkään. Sit sä häpeät siellä sivussa silmät päästäsi ja otat pulttia asiasta? Miksi sua vaivaa niin kovasti muiden väliset asiat? Keskity töihisi.
Jos susta tuntuu, että muiden oletettu flirttailu on epäasiallista niin ota puheeksi vaikka luottamushenkilön kanssa. "
Minua hävetti meidän duunipaikan maineen puolesta. Olin tuon naisen esimies, enkä sitten ottanut sitä puheeksi. Ehkä olisi pitänyt, sillä kys daami aiheutti myöhemmin mainehaittaa toisella tavalla.
Jokainen hetki jolloin olet asiakkaiden tai sidosryhmien kanssa tekemisissä on kuin käyntikortti. Kun palkataan ihmisiä, jotka eivät vain ole riittävän fiksuja, niin ollaan ongelmissa, kun se älli puuttuu. Puhutaan siis keski-ikäisestä ihmisestä, ei nuoresta tytöstä. Ellei siihen mennessä ole tilannetajua, ei sitä tule koskaan olemaankaan. Keski-ikäinen tyllerö, joka käyttäytyy kuin teinityttö.
Mitäs jos puhuisit sille kumppanillesi? Kaikesta saa ja pitää voida puhua. Jos ei näin ole, miksi olla suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia mitä mä tässä kanssa pelkään on se mitä tästä seuraa, jos tää mies lukee ton vaimon teinityttömäisen kikattelun ja äänen kiinnostukseksi ollaanko kohta taas tilanteessa jossa vaimo kokee seksuaalista ahdistelua ja ahdistuu.
Taas?
Vierailija kirjoitti:
"No miten se on heidän ongelmansa jos sua hävettää? Naista ei hävettänyt, tuskin miestäkään. Sit sä häpeät siellä sivussa silmät päästäsi ja otat pulttia asiasta? Miksi sua vaivaa niin kovasti muiden väliset asiat? Keskity töihisi.
Jos susta tuntuu, että muiden oletettu flirttailu on epäasiallista niin ota puheeksi vaikka luottamushenkilön kanssa. "
Minua hävetti meidän duunipaikan maineen puolesta. Olin tuon naisen esimies, enkä sitten ottanut sitä puheeksi. Ehkä olisi pitänyt, sillä kys daami aiheutti myöhemmin mainehaittaa toisella tavalla.
Jokainen hetki jolloin olet asiakkaiden tai sidosryhmien kanssa tekemisissä on kuin käyntikortti. Kun palkataan ihmisiä, jotka eivät vain ole riittävän fiksuja, niin ollaan ongelmissa, kun se älli puuttuu. Puhutaan siis keski-ikäisestä ihmisestä, ei nuoresta tytöstä. Ellei siihen mennessä ole tilannetajua, ei sitä tule koskaan olemaankaan. Keski-ikäinen tylle
Jos teidän työpaikan maine on kiinni siitä, että joku flirttailee, niin eipä kovin häävi maine taida olla muutenkaan. En tiedä millä alalla olet, mutta en keksi yhtäkään alaa, jossa joku flirttailu tai flirttailemattomuus olisi tärkeämpää maineen kannalta kuin se miten tehdään sovitut asiat.
Ja jos työpaikalla käyttäydytään epäasiallisesti niin esimiehenhän asia on siihen puuttua.
Viesteistä päätellen sä käyttäydyt kuin teini; esimiehenä läyhäät alaisistasi ja arvioit heidän älykkyyttään, mutta et ota heidän kanssa asiaa puheeksi. Ihan loistavaa esimiestyöskentelyä!
"Jos teidän työpaikan maine on kiinni siitä, että joku flirttailee, niin eipä kovin häävi maine taida olla muutenkaan. En tiedä millä alalla olet, mutta en keksi yhtäkään alaa, jossa joku flirttailu tai flirttailemattomuus olisi tärkeämpää maineen kannalta kuin se miten tehdään sovitut asiat.
Ja jos työpaikalla käyttäydytään epäasiallisesti niin esimiehenhän asia on siihen puuttua.
Viesteistä päätellen sä käyttäydyt kuin teini; esimiehenä läyhäät alaisistasi ja arvioit heidän älykkyyttään, mutta et ota heidän kanssa asiaa puheeksi. Ihan loistavaa esimiestyöskentelyä!
Ei ollut loistavaa esimiestyöskentelyä, se oli ensimmäinen pestini sitä lajia ja nainen oli minua paljon vanhempi ja kokeneempi, minkä vuoksi arastelin puuttua asiaan. Toisaalta äänensävyihin on eleisiin on vaikea puuttua. Olemme alalla, jossa tuollainen on ehdottoman epäsopivaa.
Mutta sen opin, että tuollaisiin ns. pieniin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota työntekijässä, en tosin vieläkään tiedä miten tuohon olisi voinut puuttua paitsi olla enää ottamatta mukaan edustustilanteisiin.
... Jos mietin vielä tuota, niin olisin voinut kysyä kevyesti, että hei mirkku, ihan kuin olisit flirttaillut markulle, näinkö mä väärin vai oikein" Ja sitten kuunnella vastaus. Jos olisi kieltänyt, olisi voinut sanoa, että tosi hyvä, se olisi ollut vähän noloa tässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia mitä mä tässä kanssa pelkään on se mitä tästä seuraa, jos tää mies lukee ton vaimon teinityttömäisen kikattelun ja äänen kiinnostukseksi ollaanko kohta taas tilanteessa jossa vaimo kokee seksuaalista ahdistelua ja ahdistuu.
Taas?
Joo edellisessä työpaikassa esimies ihastui vaimoon ja siitä alkoi 6kk helvetti.
Ap on trolli mut aihe silti ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin kiinnostunut ja kysyisin. Mieheni jäi kiinni samalla tavalla suhteestaan. Huomasin selvästi eroavaisuuden hänen äänessään kun keskusteli yhden työkaverin kanssa. Tästä alkoi sitten aueta totuus.
Ällöttäviä lepertelijöitä. Kerro miten totuus alkoi aueta.
Aloin tarkkailla miehen reaktioita kun hän keskusteli tämän naisen kanssa. Kysyin ohimennen miksi sä puhut niin erilaisella äänellä tälle naiselle. Miehen reaktioista näki että hän salaa jotain. Muutama viikko jatkui salailua kunnes mies jäi kiinni rysän päältä oli mökillä kavereiden kanssa. Arvasin mitä on tapahtumassa ja menin kuokkimaan.
Itse nauran paljon silloin, jos olen hermostunut. Yksi työkaveri on sellainen, jonka kanssa on vaikea kommunikoida ja välillä ihan ahdistaakin jutella hänen kanssaan. Se purkautuu nauravaisuutena. Mutta varmaan kumppanina pystyt tunnistamaan hermostuneen naurun flirttailevasta.
Vierailija kirjoitti:
Itse nauran paljon silloin, jos olen hermostunut. Yksi työkaveri on sellainen, jonka kanssa on vaikea kommunikoida ja välillä ihan ahdistaakin jutella hänen kanssaan. Se purkautuu nauravaisuutena. Mutta varmaan kumppanina pystyt tunnistamaan hermostuneen naurun flirttailevasta.
En usko että hän olisi hermostunut, enkä oikein siihen että hän tarkoituksella flirttailisi koska tietää että mä kuulen puhelut.
Alan kallistua siihen että tää tulee jotenkin alitajuisesti. Ja otan asian puheeksi koska tiedän tasan tarkkaan mitä toi mies / työkaverit ajattelee jos touhu jatkuu tuollaisena.
Taidatkin olla trolli.