Miten ottaa puheeksi tälläinen ?
Vaimo tekee etätöitä ja satunnaisesti kuulen kun eräs tietty työkaveri soittaa hänelle, todella usein.
Kuulen jo pelkästä Moi sanasta että vaimoni ääni muuttuu super seksikkääksi ja hän alkaa kikatella kuin ihastunut teini tyttö..
Voiko tuosta sanoa ylipäätään mitään?
Kommentit (52)
Kysyisin jos vaivasi. Onko vaimosi f2f koskaan tämän miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin jos vaivasi. Onko vaimosi f2f koskaan tämän miehen kanssa?
Pari kertaa tavanneet. Eniten tuossa mietittyttää se että tunnistan täysin tuon puhetyylin ja kikattelun siitä miten hän puhuu minulle puhelimessa.
Se pettää, usko pois se pettää.
Ensin niillä on puhelinseksiä, ja sitten ne sopii missä voidaan äkkiä tavata.
Käykö vaimo yksin kaupassa? Lenkillä? Kirjastossa? Tai oletko itse hetken pois kotoa niin että se jää yksin?
Selvät merkit, sua petetään!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Se pettää, usko pois se pettää.
Ensin niillä on puhelinseksiä, ja sitten ne sopii missä voidaan äkkiä tavata.
Käykö vaimo yksin kaupassa? Lenkillä? Kirjastossa? Tai oletko itse hetken pois kotoa niin että se jää yksin?
Selvät merkit, sua petetään!!!!!!!
En usko et fyysistä mut kyllä tuo ihmetyttää.
Vaimo kuitenkin on puhelimessa +10 kertaa päivässä ja tämä yksi henkilö on sellainen että tiedän heti kun hän vastaa puhelimeen kuka soittaa.
Olisin kiinnostunut ja kysyisin. Mieheni jäi kiinni samalla tavalla suhteestaan. Huomasin selvästi eroavaisuuden hänen äänessään kun keskusteli yhden työkaverin kanssa. Tästä alkoi sitten aueta totuus.
Tottakai kysyisin. Ennemmin miettisin minkälaisissa suhteissa te ihmiset elätte jos tälläistäkin pitää miettiä?
Parisuhteet kuitenkin perustuvat luottamukseen ja siihen että asioista keskustellaan.
Niin pohdin itse usein mikä on normaalia ja mikä ei mustasukkaisuuden suhteen. En koe olevani oikeastaan yhtään mustasukkainen perinteisessä mielessä, en epäile vaimon menoja tai juurikaan uhraa ajatusta kenen kanssa vaimo viestittelee ym. Miespuolisia kavereitakin on... Tuo kyseinen työkaveri ja nämä puhelut on vaan jotenkin todella erikoisia.
Muutos normaaliin puheääneen on valtava.
Vaimo alkaa puhua huomattavasti hitaammin, selkeämmin ns hunajamaisemmin, hän kuulostaa paljon nuoremmalta. Lisänä tuohon tuo kikattelu, lyhyen puhelun aikana jossa puhuttiin pelkästään töistä vaimo kikatti 8kertaa.
Tyyliin sain nyt tämän projektin osan valmiiksi hihihihihii, seuraavaksi teen ton osan hihihihii, juu palataan hihihi.
Mietin sitäkin näin miehenä jos mä saisin tollasia puheluita/ soittaisin työkaverille ja se olis tuollainen.
2 ajatusta hitto toi nainen on bimbo/ tai toi nainen haluaa mua.
Jos sä kysyt sitä täältä niin eiköhän sulla ole syy kysyä sitä vaimolta!
Vierailija kirjoitti:
Mietin sitäkin näin miehenä jos mä saisin tollasia puheluita/ soittaisin työkaverille ja se olis tuollainen.
Kyllä mullekin miehenä tulisi tosi flirttaileva tunne. Erikoista että naisesi tekee tuota sinun kuullen.
Vaimosi tekee etätyötä. Miksi sinä olet kotona?
Eikö sulla ole töitä kun ehdit oikein kikatuksetkin laskea?
No rupee vaikka stalkkaa sitä työkaveria ja kaasuvalota aina ku kerkeet
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole töitä kun ehdit oikein kikatuksetkin laskea?
Jotkut ihmiset tekevät töitä vuorossa.
Ehkä vaimosi ja tämä mies ovat kavereita ja vaimosi puhuu siksi erilaisella äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vaimosi ja tämä mies ovat kavereita ja vaimosi puhuu siksi erilaisella äänellä.
Olen kuullut lukuisia kertoja kun hän puhuu kavereilleen. Ääni ei ole kaveri ääni vaan niinkuin aiemmin selitin todella aistillinen ja hunajainen. Hän kuulostaa 10v nuoremmalta ja tuo kikattelu, en ole ikinä kuullut häneltä vastaavaa paitsi mun kanssa keskustellessa.
Miten ehdit kaiken päivää kyylätä eukkosi puheluita? Mikset ole töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mullekin miehenä tulisi tosi flirttaileva tunne. Erikoista että naisesi tekee tuota sinun kuullen.
Joo, mä olen miettinyt et tajuaakohan vaimo itse ollenkaan tuota vai tuleeko toi jotenkin alitajuisesti.
Onlyfäns on etätyöpaikka.