Miten ottaa puheeksi tälläinen ?
Vaimo tekee etätöitä ja satunnaisesti kuulen kun eräs tietty työkaveri soittaa hänelle, todella usein.
Kuulen jo pelkästä Moi sanasta että vaimoni ääni muuttuu super seksikkääksi ja hän alkaa kikatella kuin ihastunut teini tyttö..
Voiko tuosta sanoa ylipäätään mitään?
Kommentit (52)
En ottais puheeksi.
Ehkä se on hänen aspaäänensä. Mäkin puhun töissä pari oktaavia korkeammalta ja heleämmin (varsinkin jos tarvii pyytää työkaverilta apua tai palvelusta), kun oikeassa elämässä olen ihan mörkö.
Tai jos hän puhuukin flirttailevasti, niin mitä sitten. Joskus sitä voi flirttailla vaan piristääkseen päiväänsä ilman, että se tarkoittaa mitään tai johtaa pettämiseen.
Vierailija kirjoitti:
En ottais puheeksi.
Ehkä se on hänen aspaäänensä. Mäkin puhun töissä pari oktaavia korkeammalta ja heleämmin (varsinkin jos tarvii pyytää työkaverilta apua tai palvelusta), kun oikeassa elämässä olen ihan mörkö.
Tai jos hän puhuukin flirttailevasti, niin mitä sitten. Joskus sitä voi flirttailla vaan piristääkseen päiväänsä ilman, että se tarkoittaa mitään tai johtaa pettämiseen.
Ei ole aspa ääni. Mä olen vuosien varrella kuullut häneltä tuhansia puheluita. Hänellä on 3 perus ääntä.
- virallinen/ ärsyyntynyt tämä tulee myyjille ja ihmisille joista hän ei pidä.
-virallinen mukava tämä on perus työkaveri/ ihmiset joista hän pitää mutta ei ole kaveri.
-kaveri ääni selkeästi pehmeämpi ja nauravaisempi..
Ja sit on tää ääni mikä tulee esim mulle ja tälle yhdelle työkaverille.
Flirttailu on ookoo jos se tehdään ihmiselle ketä et näe koskaan/ toista kertaa. Jos sä teet sitä kokoajan jokaisella puhelinsoitolla ihmiselle kenen kanssa tulet olemaan f2f mun mielestä se on väärin..
Noi puhelut nimittäin saa sille ukolle sellaisen olon että vaimoni on kiinnostunut hänestä ja tää menee mun mielestä liian pitkälle.
Vastasin kyllä, mutta olisin hirvittävän nolona siitä, että puolisoni on noin nolo tyrkky. Sori, mutta tuo vähentäisi huomattavasti arvostustani, koska se on niin noloa. Eräs työkaverini käyttäytyi noin ja kollegana häpesin tosi paljon. Se ihminen ei ollut yhtään kiinnostunut tästä työkaveristani, joka ei muutenkaan ollut mikään välkky.
En siis näe tuota minään suhteena, vaan vähän säälittävänä juttuna. Ehkä olette nuoria vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vastasin kyllä, mutta olisin hirvittävän nolona siitä, että puolisoni on noin nolo tyrkky. Sori, mutta tuo vähentäisi huomattavasti arvostustani, koska se on niin noloa. Eräs työkaverini käyttäytyi noin ja kollegana häpesin tosi paljon. Se ihminen ei ollut yhtään kiinnostunut tästä työkaveristani, joka ei muutenkaan ollut mikään välkky.
En siis näe tuota minään suhteena, vaan vähän säälittävänä juttuna. Ehkä olette nuoria vielä?
No kyllä mäkin mietin just sitä et tajuaako hän itse tuota mitä tekee? Koska tiedän varmasti että hän ei halua antaa bimbo vaikutelmaa eikä tuskin sellaistakaan että hän olisi " kiinnostunut" jostain muusta miehestä kun parisuhteessa..
Ei olla nuoria kumpikaan enää. Mietin myös sitä mitä hänen työkaverit ajattelevat kun tää mies soittelee sinne ja he kuulevat noita keskusteluja, mikäli tyyli on sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ehdit kaiken päivää kyylätä eukkosi puheluita? Mikset ole töissä?
Vastasin jo kertaalleen mut eihän se riitä. Teen työtä vuorossa.
Ja vitutteet. Rölläät täällä kyllä vuorossa.
Oletko tutkinut alusvaatteista, pettääkö? Jäämiä siemennesteistä tai muita erite-jäämiä jotka voisivat kavaltaa seläntakaisen puuhastelun?
Vierailija kirjoitti:
Oletko tutkinut alusvaatteista, pettääkö? Jäämiä siemennesteistä tai muita erite-jäämiä jotka voisivat kavaltaa seläntakaisen puuhastelun?
No en. Menis mun mielestä vähän liian pitkälle ja niis alusvaatteissa on mun eritteitä lähes päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Olisin kiinnostunut ja kysyisin. Mieheni jäi kiinni samalla tavalla suhteestaan. Huomasin selvästi eroavaisuuden hänen äänessään kun keskusteli yhden työkaverin kanssa. Tästä alkoi sitten aueta totuus.
Ällöttäviä lepertelijöitä. Kerro miten totuus alkoi aueta.
Erotatko työkaveri-miehen siemennesteen omastasi, jos valuneet rouvasi nimettömiin jotka pyykkikorissa koppuraisina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mäkin mietin just sitä et tajuaako hän itse tuota mitä tekee? Koska tiedän varmasti että hän ei halua antaa bimbo vaikutelmaa eikä tuskin sellaistakaan että hän olisi " kiinnostunut" jostain muusta miehestä kun parisuhteessa..
Ei olla nuoria kumpikaan enää. Mietin myös sitä mitä hänen työkaverit ajattelevat kun tää mies soittelee sinne ja he kuulevat noita keskusteluja, mikäli t
No työkaverit tuskin ajattelevat asiasta yhtään mitään, joten jos sun huolenaiheesi on se, että joku muu voi kuvitella heidän flirttailevan, niin se tuskin on aiheellista.
Työkaverit tuskin mitenkään kovin syvällisesti analysoivat toistensa äänenkorkeuksia tai kikatteluja.
Jotku asiakaspalvelun naiset esim kaupan kassat tekee tätä kaikille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla nuoria kumpikaan enää. Mietin myös sitä mitä hänen työkaverit ajattelevat kun tää mies soittele
No kyl ne työkaverit tollasen huomaa todella selvästi ja kyllähän työpaikoilla juorut ja huhut liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Jotku asiakaspalvelun naiset esim kaupan kassat tekee tätä kaikille miehille.
Niin jos hänkin tekisi tätä kaikille tilanne olisi varmaan hieman eri?
Mutta kun hän tekee tätä ainoastaan minulle ja tälle yhdelle työkaverille. Ei sadoille tai tuhansille muille jotka hänelle ovat soitelleet vuosien aikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla nuoria kumpikaan enää. Mietin myös sitä mitä hänen työkaverit ajattelevat kun tää mies soittelee sinne ja he kuulevat noita keskusteluja, mikäli t
No ihan syystä mietit mitä työkaverit ajattelevat. Se on nimittäin todella noloa, mutta en usko, että sinulla on syytä mustasukkaisuuteen. Vaimosi vain on nolo.
Ehkä voisit sanoa, että oletko itse huomannut miten puhut tuolle työkaverille hunajaisesti, oletko yhtään miettinyt, että se kuulostaa aika nololta. Ja että ainakin sinusta se on noloa ja antaa sinusta huonon kuvan työkaverille ja muillekin, jotka ehkä kuulevat. Että se on naurettavaa.
"No kyl ne työkaverit tollasen huomaa todella selvästi ja kyllähän työpaikoilla juorut ja huhut liikkuu."
Riippuu kaiketi työpaikasta. Väsyneet konttorirotat eivät korvaansa lotkauta. Meillä ainakin mennään töihin, ollaan töissä ja lähdetään kotiin. Ei siinä ole kenelläkään aikaa tai kiinnostusta miettiä, että kuka puhuu kenellekin puhelimessa jotenkin muka flirttailevasti. Itse en ainakaan huomaisi, vaikka työkaveri rääpisi päätään ja v*ttuilisi jollekin.
"No työkaverit tuskin ajattelevat asiasta yhtään mitään, joten jos sun huolenaiheesi on se, että joku muu voi kuvitella heidän flirttailevan, niin se tuskin on aiheellista.
Työkaverit tuskin mitenkään kovin syvällisesti analysoivat toistensa äänenkorkeuksia tai kikatteluja. "
Juurihan kerroin, miten häpesin silmät päästäni, kun työkaverini käyttäytyi noin erään sidosryhmän miehen kanssa. Se oli niin noloa! Hävetti todella paljon, mutta tämä nainen ei itse yhtään hävennyt, vaan jatkoi sitä joka kerta kun tämä mies oli kuvioissa.
Se on epäasiallista käytöstä työpaikalla, kyllä siihen kiinnittää huomiota. Tosin en tiedä millainen tilanne ap:n vaimon työssä on, kuulevatko muut sen ja onko jotenkin molemminpuolista flirttiä. Oli miten oli, niin noloa se kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla nuoria kumpikaan enää. Mietin myös sitä mitä hänen työkaverit ajattelevat kun tää mies soittele
Joo en mäkään usko että hän pettäisi. Mut toi työkaveri aspekti ja se että vaimo tulee tapaamaan tän miehen livenäkin vielä useasti..
Itse pitäisin ainakin aika epämiellyttävänä jos tää ukko on noiden puheluiden perusteella saanut signaalin että vaimo on hänestä todella kiinnostunut 😂. Hänkin on naimisissa ym.
Yksi asia mitä mä tässä kanssa pelkään on se mitä tästä seuraa, jos tää mies lukee ton vaimon teinityttömäisen kikattelun ja äänen kiinnostukseksi ollaanko kohta taas tilanteessa jossa vaimo kokee seksuaalista ahdistelua ja ahdistuu.
Vierailija kirjoitti:
"No työkaverit tuskin ajattelevat asiasta yhtään mitään, joten jos sun huolenaiheesi on se, että joku muu voi kuvitella heidän flirttailevan, niin se tuskin on aiheellista.
Työkaverit tuskin mitenkään kovin syvällisesti analysoivat toistensa äänenkorkeuksia tai kikatteluja. "
Juurihan kerroin, miten häpesin silmät päästäni, kun työkaverini käyttäytyi noin erään sidosryhmän miehen kanssa. Se oli niin noloa! Hävetti todella paljon, mutta tämä nainen ei itse yhtään hävennyt, vaan jatkoi sitä joka kerta kun tämä mies oli kuvioissa.
Se on epäasiallista käytöstä työpaikalla, kyllä siihen kiinnittää huomiota. Tosin en tiedä millainen tilanne ap:n vaimon työssä on, kuulevatko muut sen ja onko jotenkin molemminpuolista flirttiä. Oli miten oli, niin noloa se kuitenkin on.
No miten se on heidän ongelmansa jos sua hävettää? Naista ei hävettänyt, tuskin miestäkään. Sit sä häpeät siellä sivussa silmät päästäsi ja otat pulttia asiasta? Miksi sua vaivaa niin kovasti muiden väliset asiat? Keskity töihisi.
Jos susta tuntuu, että muiden oletettu flirttailu on epäasiallista niin ota puheeksi vaikka luottamushenkilön kanssa.
Vastasin jo kertaalleen mut eihän se riitä. Teen työtä vuorossa.