Onko miehelläsi ärsyttäviä tapoja? Ja mitähän ne ovat :)
Kommentit (13)
se on tosi ärsyttävää, tosin olen siihen jo 10 vuoden aikana tottunut niin, että en tartu enää niihin, mutta muut ihmiset kyllä. esi. jos joku sanoo että " mä kävin " lottaamassa" hän korjaa " tarkoit varmaan lottoamassa"
haistelee suihkun jälkeen boxereitaan, jotta tietäisi voiko niitä vielä käyttää :( Eikä käytä deodoranttia
eikä osaa " lukea" toista ihmistä että tietäisi koska kannattaa olla hiljaa/lopettaa paasaaminen.
sisäänpäin kurnuttelu ja tupakkayskä. äl-löt-tä-vää. olen sanonut siitä, muttei auta, hetkenpäästä taas knrohhh niisk köh köh köh köh köh. en tiedä pitäiskö hakea jo eroa ton takia. nukutaan onneksi jo eri huoneissa.
vaan käyttää samaa lautasta, lasia, kuppia ja ruokailuvälineitä niin kauan kunnes minä heitän ne tiskikoneeseen. Ei vaihda kylpypyyhettään puhtaaseen. Nykyinen on ollut yhtä mittaa käytössä varmaan kolmisen kuukautta. Ei laita takkia naulakkoon, vaan haluaa pitää sitä sivupöydällä, samoin hattua ja hanskoja. Säilytelee kaikki vanhat mainokset ja esitteet eikä anna hävittää niitä, vaikka voimassaoloaika olisi mennyt vuosi sitten umpeen.
Juuri sama minuakin ärsyttää miehessäni. Nauroin kippurassa kun luin sun viestin =)
Olen sanonut siitä monta kertaa, mutta ei mene jakeluun. Hänen isänsä tekee myös niin. Tupakointi tietysti. Se, kun sylkäisee aina pönttöön, kun käy kusella. Joo en ole aina kattomassa, mutta kun tulee sinne, kun oon vaikka pesemässä hampaita. Sittensyö karkkeja mässyttäen. Repii varpaankynsiä, vaikka kieltää mua repimästä. Jättää takit ja paidat tuolien päälle, vaikka on naulakkokin. Jättää pikkutavaraa ja lappusia kirjahyllyn reunoille. Ei huuhtele ja lytistä maitotölkkejä, vaan jättää ne pöydille. Jättää astiat ja ruokatarvikeet aina mun siivottavaksi. Onhan näitä.
Ihana mies kuitenkin, en ole vielä harkinnut eroa.
aiemmin oli se, että mies veti käteen yöllä meidän sängyssä ja koko sänky tärisi, toinen oli se, kun kysyi kaikkien tavaroiden olin paikan eikä edes viitsinyt itse ensin katsoa. Nämä meni pois ihan keskustelemalla...
- ehdottomasti ärsyttävin asia on pyhä paskallemeno. Ensin hoetaan noin tunit, että pitäis mennä, kohta menen jne. Kun mies sitten on vessassa lehtipinon kanssa, mikään ei häntä häiritse, vaikka lapset toisensa tappaisivat niin pyhä toimitus jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Päälle pesee vielä peffansa ja koko vessan, mikä on ainao hyvä puoli.
- miehellä ei ole mitään kiirevaihdetta. Vaikka olisimme kuinka myöhässä, hän tekee kaiken samaan verkkaiseen tyyliinsä
- hän avaa hanan aina täysille. kun huuhtoo vaikka lasiaan, avaa hana täysille ja sulkee ainakin 5 kertaa
- pudottaa kalsarit ja sukat aina lattialle suihkuun mennessään
- tekee ison numeron jostain tekemästään kotiaskareesta, hän aina imuroi vähän, viikkaa vähän, pyyhkii pöytiä vähän vaan ei ikinä kunnolla
- käyttäytyy vanhempiansa luona kuin pikkupoika, jättää siellä astiat pöytään ja odottaa passausta.
välillä ärsyttää niin paljon, että voisin melkein erota ihan vaan noiden juttujen takia