Ottaisitteko naiset ennemmin kumppaniksi komean tupakoivan miehen vai ruman savuttoman miehen?
Ja heti tiedoksi, että vaihtoehtoa "en kumpaakaan" ei ole tarjolla.
Kommentit (71)
Jos ne molemmat ois yhtä mukavia ja fiksuja ja samalla aaltopituudella kuin minä ja vain tää tupakointi/ulkonäkö ois erottava tekijä, niin varmaan sen tupakoimattoman ottaisin. Jotenkin ällöttää ajatus että pitäisi pussailla tupakoitsijaa, aattelen että niillä on aina hampaat ja kieli ja suu likaisia.
Yleisesti on kyllä ihan päätön kysymys, koska eihän se toiseen ihmiseen viehättyminen mistään yksittäisestä seikasta oo kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoivat, poltan itsekin. Kyllä ennen kuin joku tulee kertomaan että saan sitä ja tätä tiedän jo, mutta käyn juoksulenkillä joten olen paremmassa kunnossa keuhkojen osalta kuin lihavat. Ja kyllä olen usein lopettanut, mutta useammin aloittanut
Ei sinun kuntosi paljon auta kun haiset kuitenkin pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Se komea tupakoitsija:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Olisi minulle n. 20 vuotta liian nuori.
Tarkoitetaanko nyt yleisen standardin mukaan komeaa vai minun makuni mukaan seksuaalisesti puoleensa vetävää ja hyvännäköistä? Jos jälkimmäistä, niin sitten ottaisin hänet tupakoinnista välittämättä.
Savuttoman. Ulkonäkö ei näyttäydy muuten kaikille samalla tavalla. Joku jota en pidä komeana, on toisen mielestä komea. Ja taas joku jota muut pitävät rumana on mielestäni komea. Se vanha sanonta siis: kauneus on katsojan silmissä.
Kumpikaan kriteeri ei ole peruste miehen valinnalle, ei komeus eikä tupakka.
Olisin osannut vastata paremmin, jos savuttomuus olisi korreloinut tunne-elämän tasapainoisuuden kanssa.
Tietysti se jonka kanssa natsaisi muuten paremmin.
Urosoletettuna ottaisin susi ruman 95-vuotiaan miljonääri-Martan .
Kas kun et kysy kuolisimmeko mieluummin keuhkosyöpään vai haimasyöpään, tai menisimmekö naimisiin mieluummin murhaajan vai vaimonhakkaajan kanssa. Ei noista ole pakko valita. En todellakaan ottaisi kumpaakaan.
Tänä päivänä miehet jotka tupakoivat ovat heikosti koulutettuja luusereita eli ehdottomasti tupakoimattoman.