Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitteko naiset ennemmin kumppaniksi komean tupakoivan miehen vai ruman savuttoman miehen?

Vierailija
21.02.2024 |

Ja heti tiedoksi, että vaihtoehtoa "en kumpaakaan" ei ole tarjolla.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahemmalle hiivainen tussu haisee kuin tupakka.

Vierailija
42/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin komean tupakoitsijan! Voisimme sitten yhdessä tuprutella ulkona :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä ottaisi tupakoivaa miestä. 

Vierailija
44/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei ole ollut ongelmia saada naisia parisuhteeseen vaikka poltan päivittäin. Toki en ole täysin savuttoman kanssa ikinä ollut, mutta en kyllä myöskään joka päivä sauhuttelevan. Yleensä nämä naiset ovat olleet sellaisia satunnaispolttajia, että polttavat joskus esim jossain illanvietossa tai joskus muutoin jonkun kanssa seurana. En pidä tuollaisia tupakoitsijoina jos polttavat tyyliin yhden tai harvoin kenties kaksi askia kuukaudessa.

No kyllä niitä yksinkertaisia elämänkoululaisia on niin miehissä kuin naisissa, hyvä että löytävät toisensa. Fiksulle ja kouluttautuneelle naiselle tuskin kelpaisit. 

Vierailija
45/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman ja savuttoman. Enhän minä savukoneen kanssa olisi ikinä samassa huoneessa enkä edes yhtaikaa ulkotiloissa! 

Vierailija
46/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se komea tupakoitsija:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Tiesimmekin jo, että sinä ottaisit sen.

Osaatko kuvailla komeamman miehen, jolla joku ominaisuus noista olisi eri tavalla?

Vierailija
47/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tommosta pakkotilannetta ottaa joku ole olemassa.

Vierailija
48/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en tupakoi itse,en juo.Ei ystäviä ole tupakoiviakaan,eikä juoppoja.Valitsen seurani tarkasti ja todella en ota miestä joka minusta olisi minun silmissä ruma.Mielummin yksin sitten sinkkuna.Kun tyytyisin vain mieheen joka minua ei kinosta,jotta minulla olisi mies.

Vierailija
49/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hetken pitää hauskaa sen komean ja tupakoivan kanssa, mutta kovin kauaa en jaksaisi haistella. Vakavampaan suhteeseen ehdottomasti se tupakoimaton!

Vierailija
50/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni lopetti tupakoinnin, kun totesin että en halua suudella tuhkakuppia 😌

Tuossa vaiheessa olimme noin 20 vuotiaita. Hyvin on tupakkalakko pitänyt jo yli 30 vuotta.

Vierailija
51/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tupakoivana miehenä en huolisi naista, joka ei tupakoi. Onneksi naisissa on suunnilleen yhtä paljon tupakoitsijoita kuin miehissäkin.

Vierailija
52/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruman ja savuttoman. Enhän minä savukoneen kanssa olisi ikinä samassa huoneessa enkä edes yhtaikaa ulkotiloissa! 

Rumat ihmiset ovat tyhmiä, ja tyhmyys johtaa pahuuteen. 

Vierailija
53/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komean tupakoivan miehen ottaisin. Poltan itsekin. Voitaisiin mennä yhdessä parvekkeelle.tupakalle.

Vierailija
54/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komean tupakoivan miehen tietenkin ja sehän olisi vain hyvä asia kun tupakoin itsekin. Olisi naurattavaa kun joku ei kauhean komea kilttimies tossu alkaisi lässyttämään tupakan poltostani ja pitäisi vielä seurustella tämän kanssa. Ja vaikka en polttaisi lainkaan itse, niin ei minua toisten röökaamiset kiinnostaisi kunhan ei asunnon sisällä polttaisi.

Vierailija
55/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman savuttoman. Minulla on migreeni, en pysty olemaan edes samassa tilassa ihmisen kanssa jonka vaatteet haisee tupakalle. Tupakointi on ehdoton ei.

Vierailija
56/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sen kehen ihastun. Olen aina ollut tupakka - vastainen ihminen. Niin vain kävi, että ihastuin ja rakastuin tupakoitsijaan. Tiesin hänen polttavan. Tässä ollaan eikä mitään voi. 

Vierailija
57/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se aina ole kiinni ulkonäöstä. Kyllä vaatimattoman näköinen intellektuelli on mielenkiintoinen.

Tämä, aivot tärkeämmät kuin ulkonäkö. Kauneus on katoavaista, rumuus senkun kasvaa🙄

Itse olen sopusuhtainen ja mallinhommia tehnyt, joten saisin ehkä sen komeammankin, joista ei kovin hyvää käsitystä ole päässyt syntymään.

Vierailija
58/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sen, joka on älykkäämpi, huumorintajuisempi ja ystävällisempi.

Vierailija
59/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tupakoivana miehenä en huolisi naista, joka ei tupakoi. Onneksi naisissa on suunnilleen yhtä paljon tupakoitsijoita kuin miehissäkin.

Tuo, että noin puolet naisista polttaa, ei pidä paikkaansa. En tiedä yhtäkään ystävänäni tai työkaveria, joka polttaisi. 

Vierailija
60/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman ja savuttoman tietysti. Tupakointi on ihan no no. Eihän sitä miestä voisi edes suudellakaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi