Paljonko annoit rahaa lapselleni hyvästä todistuksesta?
Meidän poika pääsi 6 luokalla ja sai kiitettävän todistuksen eli oli 10 9 ja eikä yhtään 8 huonompaa numeroa joten annoin sille 400 euroa.
Kommentit (35)
Sinun lapsellesi en anna mitään. Omalleni annoin 20 e. Todistus oli keskinkertainen.
Siis lapsellesi piti kirjoittaa. Mutta Meidän lapsi halus heti mennä ostaa pleikkari pelejä kaupasta. Mutta sanoin että ps storesta saan alennuksia peleihin jopa 20 euroa joten ostin sille yhden pelin sieltä. Itse pelaan pleikkaria ja olen storesta ostanut pelejä monta kertaakin.
Miksi ihmeessä sinun lapsellesi antaisin mitään?
Omaani onnittelin hyvästä todistuksesta ja halasin.
en antanut rahaa sen sijaan tyttö(ekaluokkalainen) sai valita haluamansa schleich setin kaupasta hinnasta viis. päätyi noin 30 euron settiin.
Ostettiin 8000€ mopoauto. Koulu mennyt tosi hyvin ja haluttiin antaa pieni palkinto. Sanottiin, että jos menestys jatkuu niin ajokorttiin ja autoon saa avustusta vanhemmilta ja isovanhemmilta.
Miten helvetissä näitä typeryksiä on aina vaan? Niin kiire kirjoitella tänne, että ei viitsi edes tarkistaa, menikö oikein!
Annan molemmille lapselle 200 euroa jos saa kympin matikasta tai fysiikasta ja 100 euroa muista kympeistä. Lompakko keveni nyt 700 euron verran. Toinen sai 600 ja toinen satasen.
Annoin lapseni keskinkertaisesta todistuksesta lahjakortin ja kortin, jossa kiitin ja kehuin häntä siitä, miten upeasti on ahkeroinut ja tehnyt parhaansa sekä miten tärkeä hän on.
Mitä ihmettä ap??
Miksi vieraiden ihmisten pitäisi antaa sinun lapsellesi rahaa? Anna itse!
Jo on röyhkeys huipussaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis lapsellesi piti kirjoittaa. Mutta Meidän lapsi halus heti mennä ostaa pleikkari pelejä kaupasta. Mutta sanoin että ps storesta saan alennuksia peleihin jopa 20 euroa joten ostin sille yhden pelin sieltä. Itse pelaan pleikkaria ja olen storesta ostanut pelejä monta kertaakin.
Haista v*ttu!
En yhtään, maksa itse lapsellesi.
Minulla ei ole lapsia. En kuitenkaan osaa kuvitella, että palkitsisin koulumenestyksestä rahalla. Kivoja ja tarpeellisia asioita voi ostaa pitkin vuotta. Koulun päättäjäispäivänäkin voi toki muistaa lahjalla, mutta ei suoriteperusteisesti, vaan lasta itseään kuluneesta vuodesta onnitellen, numeroista riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sinun lapsellesi antaisin mitään?
Omaani onnittelin hyvästä todistuksesta ja halasin.
no jos se on näitti lukiotyttö niin moni voisi antaa rahaa enemmänkin, mutta ei mistään todistuksesta
En antanut lapsellesi yhtään rahaa.
Huono todistus.100 euroa lapselle sakkoa siitä.
Miksi tuntemattomat laittelette näitä summia. Mihin laitatte ylös... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Miksi Suomalaiset ovat niiin helvetin tyhmiä.
En yhtään.