Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitteko naiset ennemmin kumppaniksi komean tupakoivan miehen vai ruman savuttoman miehen?

Vierailija
21.02.2024 |

Ja heti tiedoksi, että vaihtoehtoa "en kumpaakaan" ei ole tarjolla.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin komean tupakoitsijan ja käskin hänen lopettaa tupakoinnin. Problem solved. 

Vierailija
22/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoivat, poltan itsekin. Kyllä ennen kuin joku tulee kertomaan että saan sitä ja tätä tiedän jo, mutta käyn juoksulenkillä joten olen paremmassa kunnossa keuhkojen osalta kuin lihavat. Ja kyllä olen usein lopettanut, mutta useammin aloittanut 

Huh tuota itsepetoksen määrää. Sama kuin alkkis sanoisi että mulla on maksa sentään vielä kunnossa, hei. Tai lihava sanoisi että sentään en polta ja sokeriarvotkin kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaa elämääni tuhkakupin kanssa eikä lapsenikaan tarvi altistua. 

Vierailija
24/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin komean tupakoivan ja sitten ilmoitin etten pidä tupakanhajusta ja -mausta, enkä ainakaan hanki lapsia tupakoivan miehen kanssa. Lopetti tupakoinnin.

Vierailija
25/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten mieleen, että pystyykö pillulla imemään tupakasta savuja?

Vierailija
26/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin rakastua ns. muiden silmissä rumaan, mutta tupakoivan kanssa en voisi olla. 

Vierailija
27/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea röökimies, kiitos 💋

Vierailija
28/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Miksi pitäisi keinotekoisesti valita jompikumpi kun mieluummin olisin sinkku? 

Vierailija
29/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ottaa ihan kenet tahansa miehen joka on komea. Vaikka mies olis lapsen tappanut niin naiselle se kelpaa. Tupakointi tuskin saa naisen antamaan pakit miehelle.

Vierailija
30/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan Itsekkin joten tupakointi ei haittaa. Kunhan ei polta sisällä tai autossa. N27

Vierailija
31/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ottaa ihan kenet tahansa miehen joka on komea. Vaikka mies olis lapsen tappanut niin naiselle se kelpaa. Tupakointi tuskin saa naisen antamaan pakit miehelle.

Ihan uskomattomia nää katkerien inceleitten jutut. Ehkä joku wt ottaisi, mutta suurin osa normaaleista naisista ei. 

Vierailija
32/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman ja tupakoimattoman. Eli järkevä ja toivottavasti paremman tuoksuinen.

Vierailija
33/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman ja savuttoman. Ulkonäkö ei ole ratkaiseva seikka. Tupakoinnin haitat ovat nykyään hyvin tiedossa, joten en pidä tupakoitsijoita älykkäinä, vähintään itsetuhoisina ja sellaisista henkilöistä en ole kiinnostunut. Lisäksi se haju on suorastaan kuvottavaa.

Vierailija
34/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ruman, koska tupakoiva on red flag, mutta komeus itseasiassa myös. En todellakaan etsi miestä komeuden perusteella, vaan älykkyyden, arvojen, henkisen  kypsyyden ja luonteen perusteella. Ulkonäkö sivuseikka. 

Vierailija
35/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakoivat, poltan itsekin. Kyllä ennen kuin joku tulee kertomaan että saan sitä ja tätä tiedän jo, mutta käyn juoksulenkillä joten olen paremmassa kunnossa keuhkojen osalta kuin lihavat. Ja kyllä olen usein lopettanut, mutta useammin aloittanut 

Huh tuota itsepetoksen määrää. Sama kuin alkkis sanoisi että mulla on maksa sentään vielä kunnossa, hei. Tai lihava sanoisi että sentään en polta ja sokeriarvotkin kunnossa.

Voi kuule, kun fakta on faktaa, kai nyt oman hapenottokykyni tiedän. Ja sen ettei minun sisäelimiä läski paina. Kunto ei sohvalla nouse. 

Vierailija
36/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, kun fakta on faktaa, kai nyt oman hapenottokykyni tiedän. Ja sen ettei minun sisäelimiä läski paina. Kunto ei sohvalla nouse. 

Tiedät nykyisen hapenottokykysi. Mutta et tiedä vielä, millainen se on muutaman vuosikymmenen päästä. Vaikka säästyisit syövältä, tietyt pitkäaikaisen tupakoinnin terveyshaitat ovat väistämättömiä. Kunto ei nouse tupakoimallakaan.

Eri

Vierailija
37/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuttoman ihan ehdottomasti.

Vierailija
38/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se komea tupakoitsija:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Tiesimmekin jo, että sinä ottaisit sen.

Vierailija
39/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi niin monelle naiselle tupakointi on turn Off...

Vierailija
40/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole ollut ongelmia saada naisia parisuhteeseen vaikka poltan päivittäin. Toki en ole täysin savuttoman kanssa ikinä ollut, mutta en kyllä myöskään joka päivä sauhuttelevan. Yleensä nämä naiset ovat olleet sellaisia satunnaispolttajia, että polttavat joskus esim jossain illanvietossa tai joskus muutoin jonkun kanssa seurana. En pidä tuollaisia tupakoitsijoina jos polttavat tyyliin yhden tai harvoin kenties kaksi askia kuukaudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän