Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan järkkyä miten nopeasti elämä kuluu. Juuri äsken täytin 30. Nyt täytän 40.

Vierailija
21.02.2024 |

Tuntuu kuin niistä kolmikymppisistä olisi pari vuotta. En ole tässä välissä edes ehtinyt tehdä mitään kovin ihmeellistä ja nyt koko vuosikymmen on hujahtanut ohi ja keski-ikä alkaa. 

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule se ajan kulkeminen vain kiihtyy mitä vanhemmaksi tulee. 

Vierailija
42/79 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi musiikki on mielenkiintoinen juttu. Veikkaan, että lähes kaikilla musiikkimaku jää siihen nuoruusaikaan. Mullakin. Aivan muutamaa "uutta" artistia olen kuunnellut sen koommin. Esimerkiksi Amy Winehousea -tirsk- vainaa hänkin jo 😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypätkää pois siitä kulutus yhteiskunnasta ja liittykää meihin köyhiin niin huomaatte kuinka matelemalla aika kuluukaan sitä toista leipä palaa etsiessä....XD

T. köyhyyden maksimointi

Vierailija
44/79 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä täytän loppuvuodesta 59. Ja kuitenkin päässäni olen nuori nainen, korkeintaan 22, ja tykkään edelleen samasta musiikistakin kuin silloin kun olin 22. Naama muuttuu, pääkopan sisus pysyy samana. 

Jahas

Minä etsin koko ajan uutta musiikkia ja käyn keikoilla...

Olen 55 v.

Kasvot  ei muutu jos on varakas ja hoikka:)

Vierailija
45/79 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi musiikki on mielenkiintoinen juttu. Veikkaan, että lähes kaikilla musiikkimaku jää siihen nuoruusaikaan. Mullakin. Aivan muutamaa "uutta" artistia olen kuunnellut sen koommin. Esimerkiksi Amy Winehousea -tirsk- vainaa hänkin jo 😬

Ehkä se musiikki ei merkitse mitään?

Minulle se on tärkeää ja kuuntelen mielelläni uusia artisteja.

Vierailija
46/79 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä täytän loppuvuodesta 59. Ja kuitenkin päässäni olen nuori nainen, korkeintaan 22, ja tykkään edelleen samasta musiikistakin kuin silloin kun olin 22. Naama muuttuu, pääkopan sisus pysyy samana. 

Jahas

Olen 55 v.

Nää on aina yhtä vaivaannuttavia kun itsensä nuorekkaaksi kuvitteleva viisikymppinen on vakuuttunut että menee vielä nuorisolaisesta. Et huijaa ketään. 

Vierailija
47/79 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu, että aika ei kulu oikein yhtään. Ikää nyt 49. Mun elämä on niin loputtoman tylsää, yksinäistä ja pitkästyttävää, että tuntuu että yksi päiväkin on aina liian pitkä, saati viikko, kuukausi tai vuosi. Kuolemaa olen kaivannut jo lähes vuosikymmenen, mutta eihän ne sairaudetkaan tunnu tulevan tällaiseen, joka vapaaehtoisesti haluaisi jo lähteä, ja niinpä lusin täällä pitkästymässä vuodesta toiseen.

Vierailija
48/79 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 - 50 meni yhdessä hujauksessa. 30 - 40 tuntui kestävän kauemmin. 

Vierailija
49/79 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta meille, miten lyhyt on aikamme, että saisimme viisaan sydämen. Psalmi 90.

Vierailija
50/79 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas

Olen 55 v.

Nää on aina yhtä vaivaannuttavia kun itsensä nuorekkaaksi kuvitteleva viisikymppinen on vakuuttunut että menee vielä nuorisolaisesta. Et huijaa ketään. 

Jaaa a

Hoikka vartalo, tuuheat hiukset, kauniit kasvot.

Ihmiset hymyilee, miehet avaa ovia.

Hymyilen kun katson peiliin:)

Vierailija
51/79 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas

Olen 55 v.

Jaaa a

Sori vaan, vanhenet ihan siinä missä kaikki muutkin, sitä ei vaa'an lukema tai hiusten tuuheus muuta miksikään. Painovoima ja kollageenin väheneminen tekevät tehtävänsä jokaisen kohdalla. 

Vierailija
52/79 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas

Olen 55 v.

Jaaa a

Miten vahvoissa harhoissa pitää elää että kuvittelee tällaisia? Meneekö Donatella Versace ja Madonnakin parikymppisestä sinun kirjoissasi? 

Vierailija
53/79 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kaksi eläkeläistä, 78 ja 80, just naurettiin, että viikotkin menee niin nopeesti, että tuntuu kuin dosettiakin täytettäisiin joka toinen päivä. Maanantai on aina täyttöpäivä.

Minä 57 ja tuntuu että sitä dosettia saa tosiaan vähän väliä olla täyttämässä, ärsyttävää puuhaa. Tekisi mieli jäädä sänkyyn makaamaan kun tiedossa on dosetin täyttö.

Vierailija
54/79 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/79 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas

Olen 55 v.

Hoikkuus on hyvästä mutta leikellyt ja täytetyt kasvot näyttävät leikellyiltä ja täytetyiltä, eivät nuoremmilta.

Vierailija
56/79 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenemisessa auttaa vertaistuki, omanikäiset ystävät.

Jaettu huumori, elämänkatsomus.

💖

Vierailija
57/79 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika KULUU NOPEAMMIN keski-iässä ja sen jälkeen.Nuorena sitä piti höpö höpö-juttuna kunnes itse vanheni. Tuntuu että äsken oli maanantai,nyt on perjaintai. Vappu oli viime viikolla ja nyt on halloween.Täh?

Ja menkatkin tuntuu olevan kahdesti kuukaudessa.

Kunnes ne jää veks ja kuvittelee oitis olevansa raskaana. Ehei, ne vaan loppui nyt kokonaan koska vauvanteko-aika ja vaihtaritkin on jo ohi vaikka sitäkään ei vielä ole sisäistänyt että vietti jo vuosia sitten nelikymppisiään.

Vierailija
58/79 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas tuntuu, että aika ei kulu oikein yhtään. Ikää nyt 49. Mun elämä on niin loputtoman tylsää, yksinäistä ja pitkästyttävää, että tuntuu että yksi päiväkin on aina liian pitkä, saati viikko, kuukausi tai vuosi. Kuolemaa olen kaivannut jo lähes vuosikymmenen, mutta eihän ne sairaudetkaan tunnu tulevan tällaiseen, joka vapaaehtoisesti haluaisi jo lähteä, ja niinpä lusin täällä pitkästymässä vuodesta toiseen.

Mitään ei minunkaan elämässä tapahdu (eikä varsinkaan hyvää) mutta aika kyllä kuluu ihan hurjaa vauhtia. Se vaan laskee mielialaa entisestään että päivät, viikot ja vuodet vaan humahtaa mennä eikä mikään taaskaan muuttunut eikä sitä elämättä jäänyttä aikaa saa koskaan takaisinkaan.

Vierailija
59/79 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 68-vuotias ja vuodet menee huimaa vauhtia. 

Sitä nopeammin, mitä enemmän on ikää.

Vierailija
60/79 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 - 50 meni yhdessä hujauksessa. 30 - 40 tuntui kestävän kauemmin. 

Jep, hitaasti se meni kun vertaa tähän seuraavaan kymppiin ja epäilemättä tuo seuraava on vieläkin sukkelammin ohi. Sen sijaan se vuosikymmen 20-30-vuotiaana tuntui menevän ensin todella hitaasti ja sitten ne pari kolme vikaa vuotta meni siitäkin ihan hups vaan.