Hei te Reimatecien vastustajat, sanokaa mita sanotte, mutta meidan lapset jai tanaan viela ulos leikkimaan lumisia leikkeja, kun naapurien lasten oli mentava sisaan kun vaatteet
oli läpi asti märät.
Eli siinä suhteessa Reimatecit pitivät pintansa verrattuna tavis pukuihin.
Kommentit (35)
Vierailija:
Vierailija:
En myöskään tajua sitä, että pojalle puetaan isosiskon vanha punainen puku, jeesus!
Onko sun miehes joulutonttu? vai kenties itse pukki?
Mutta makuasioitahan nämä ovat, jokainen ostaa sitä, mikä omaa silmää miellyttää. Tosin mulle näissä ulkovaatteissa tärkeintä on säiden kestävyys. Reimatecissa onneksi yhdistyy molemmat asiat minun makuuni. = )
ap
Eikä kertaakaan ole lapset olleet märkiä haalarin sisäpuolelta! Rasavillistä nyt puhumattakaan...Siinähän vesipilariarvo on 10 000 mm. Mikäs Reimatecissa on?
vesipilariarvot 5000.
Rasavilin 10 000.
Meillä käytössä siis Reimateciä ja Rasaviliä, mutta Reimatec tyylikkäämpi. = )
ap
Tai Lennen poikien raikas sininen haalari, tai musta-beige? Ap kipaiseppas kattomassa www lenne ee. Nätimpiä haalareita saa hakea. Ainiin mutta tämä Reimatecceyshän on ihan uskonlahkoon verrattavissa oleva ilmiö.
Lennessä Hinta-laatu-ulkonäkösuhde on kohdallaan...Melkeen puolet edullisempia kuin Reimatecit. (Jotka muuten valmistetaan Kiinassa by the way).
Ja näyttivät mielestäni aika ankeilta. Värittömiä, haaleita, vaaleita.. Ja osassa vielä frilloja.. Huh, huh, näyttävät sellasilta " vanhojen ihmisten" vaatteilta. Poikien haalarit ainoita siedettäviä.
Ja täytyy myös sanoa, että kyllä tuo Reimatecin vastustuskin on liki hysterianomaista.
ap
Ja ei voi sanoa että jompikumpi olisi parempi! Molemmat pitää vettä ihan yhtä hyvin ja on ihan yhtä kulutustakestäviä. Sama se on mikä kosteussuojattu puku on päällä; hyvin pärjää. Jopa Robbarin edullisesti myymässä Moomin' kosteussuojatussa!!! Ja on muuten ollut erittäin kestävä sekin ;o)
neidin Rasavil-puku on yliveto! Ei kastu missään säässä! Eivät turhaan siis mainosta Säiden voittajaksi :) Halppikset ja Lassiet kastuvat varmasti parin tunnin KUNNON ulkoilun jälkeen, varsinkin jos sataa. Onneksi olen panostanut vielä samanlaisiin rukkasiin ja jaloissa tytöllä Eccon Goretexit. Itselläni kastuu kyllä vaatteet kun en ole raaskinut ostaa Goretexeja mulle....
meillä neljä pientä lasta ja kokeiltu aiemmin eri merkkisiä haalareita. Kokemuksen kautta todettu, ettei ole Reimatecin voittanutta! Ei kastu läpimäräksi, kuivaa pesun jälkeen nopeasti, on kevyt ja miellyttävä päällä ja silti lämmin, myös ulkonäkö on tyylikäs. En osta enää muuta alle kouluikäisille. Koululaiselle en ostaisi enää haalaria, vaan toppahousut ja takki, mielellään coretex suojaus kuten itsellänikin. Kun ostaa laadukasta, tulee se halvemmaksikin kun puku kestää useamman lapsen käytön.
eikä tietenkään tärkein ominaisuus ulkopukua valittaessa. Olen tarkka omasta pukeutumisestani, enkä suostu laittamaan lapsellekaan mitään rumia vaatteita, vaikka olisi miten hyvä muuten. Kyllä mä välillä tunnen myötähäpeää puistoissa kun lapset on puettu liian pieniin ja kuluneisiin vaatteisiin. En myöskään tajua sitä, että pojalle puetaan isosiskon vanha punainen puku, jeesus!
Jack Wolfskiniltä ja hinta on hieman eri luokkaa kuin Reimatec.
pieniä senttikokoja noita mainitsemiasi todellisia kuorivaatteita. Jack Wolfskiniltä olen löytänyt 116 cm kuoritakin (jossa irroitettava fleecetakki) ja Peakilla koot alkaa 130 sentistä. Ulkomailla on kyllä näitä pienempiäkin kokoja. Jos olet löytänyt jostain, niin kerro mullekin mistä!
Vierailija:
En myöskään tajua sitä, että pojalle puetaan isosiskon vanha punainen puku, jeesus!
Käytättekö te yleensä kuriksia suojina, ettei tulis naarmuja. Tosin meidän raisuilla pojilla on reimatecit kestäneet hyvin kulutusta.
S80: