Kyllä mä tiesin, että Petteri Orpo on lapanen pääministerinä, mutta en silti olisi uskonut että näin lapanen
Miksei hän ota omaa paikkaansa pääministerinä?
Nyt hän antaa Riikka Purran ja Wille Rydmanin leikkiä pääministeriä.
En oikeasti muista yhtään näin huonoa pääminiateriä ja muistan vielä jopa Kalevi Sorsan viimeisen pääministerikauden.
Orpo in ylivoimaisesti huonoin tähän mennessä kaikista. Kiviniemeä ja Jäätteenmäkeä en laske kun eivät oikein ehtineet edes tekemään mitään päätöksiä pääministerinä ollessaan. Mutta en usko että nuokaan olisivat olleet yhtä surkeita vätyksiä kuin Orpo toimessaan. Tajuaako Orpo olevansa pääministeri edes?
Kommentit (50)
Petteriä en tosiaan ole nähnyt juuri missään mutta Purraa sitäkin enemmän. Kuka tässä nyt olikaan johtopamppu?
Vierailija kirjoitti:
Olen tainnut nähdä vaalien jälkeen kerran videon missä Opro puhuu koko kansalle.
Toisen kerran näin hänestä videon kun kävi katsomassa jo toista oikeiston vahtivuorolla tullutta rajakriisiä.
Siinäpä ne.
Oli Marinista mitä mieltä tahansa, hoiti kyllä hommansa siinä, että tuli puhumaan asioista ja selittämään päätösten taustat.
Orpo luikkii Purran taakse ja pitää EK:n kädestä.
Näin juuri. Totaalisen surkea. Kyllä esim. Sipiläkin sentään selkeästi johti hallituksen toimintaa ja kertoi aina julkisesti omat perusteensa päötöksille.
Nyt tulee kuva, ettei Orpo johda yhtään mitään.
En pidä persuista mutta Purra olisi parempi pääministeri kuin Orpo-lapanen. Nytkin Purra ja PS johtaa eikä Orpo ja kokoomus.
Lääkäri on pumpun takia suositellut huonoa kuuloa ja chillausta? Jos pulssi nousee yli 40, niin se on menoa.
Fiksumpi mies älyäisi erota.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
En pidä persuista mutta Purra olisi parempi pääministeri kuin Orpo-lapanen. Nytkin Purra ja PS johtaa eikä Orpo ja kokoomus.
Veikkaisin että kyllä Orpo ja sekoomus lankoja vetelee, mutta tarkoituksella pysyttelee takavasemmalla ettei oma maine mene. Parempi kai se Orpon leimautua lapaseksi kuin tuollaiseksi hulluksi natsiksi kuin Purra.
Sekopäisin hallitus minkä minä muistan ja olen kohta 60-v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin että kyllä Orpo ja sekoomus lankoja vetelee, mutta tarkoituksella pysyttelee takavasemmalla ettei oma maine mene. Parempi kai se Orpon leimautua lapaseksi kuin tuollaiseksi hulluksi natsiksi kuin Purra.
Voi olla, alkaa kokoomus vain itse näyttämään apupuolueelta. Joku puolue tulee hallitustoimet maksamaan kannatuksessa 2027 vaaleissa ja luulen että se on ps, Orpo antaa Purran olla eniten äänessä ikävissä leikkauksissa varmaan siksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja riidanhaluisin sekä katkerin
Älä nyt, kyllä minä uskon Orpon pystyvän vieläkin huonompaan suoritukseen. Lapanenkin voi vielä purkautua ja jäljelle jää vain kulunutta villalankaa.
Sellaista hallitusta ei kyllä faktisesti ikinä ollut, jossa yhden hallituspuolueen ministeri olisi erotettu toisesta hallituspuolueesta. Melkoinen farssihan tuo on.
Koskahan Orpo tulee kommentoimaan Itämeren tuhottua kaasuputkea. Hyvin lakaisi taas asian maton alle.
Vierailija kirjoitti:
Suhteellisen nuorena on vakava dementia puhjennut.
Eikö jäänyt mieleen edellinen hallitus, jossa pääministeri rypi skandaalista toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Puhut varmaan minun, Marinin hallituksesta,joka oli totaalinen katastrofi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo olisi leikkauskiimassa tuhonnut soten korona aikana jos olisi ollu pm ja tuhansia ihmisiä olisi kuollut.
Se on Ek:n sylikoira, istuu sylissä ja imee peukkuaan. Säälittävä rääpäle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin ajan skandaalit eivät liittyneet varsinaiseen viranhoitoon. Nyt on kyse siitä miten henkilö hoitaa virkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin ajan skandaalit eivät liittyneet varsinaiseen viranhoitoon. Nyt on kyse siitä miten henkilö hoitaa virkaansa.
Pitäisikö ottaa Rinteestä mallia?
Meni sisäministerin tontille ja sopi postilaisten palkkojen halpuuttamisesta suoraan Postin Malisen kanssa ja kun asiasta nousi kohu, niin suoraselkäisen ja rehellisen sosialidemokraatin tavoin valehteli ja pisti kaiken Paateron syyksi. Potkuthan siitä sitten tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persu On Edelleen Katkera. 😆
Olen tainnut nähdä vaalien jälkeen kerran videon missä Opro puhuu koko kansalle.
Toisen kerran näin hänestä videon kun kävi katsomassa jo toista oikeiston vahtivuorolla tullutta rajakriisiä.
Siinäpä ne.
Oli Marinista mitä mieltä tahansa, hoiti kyllä hommansa siinä, että tuli puhumaan asioista ja selittämään päätösten taustat.
Orpo luikkii Purran taakse ja pitää EK:n kädestä.