Kyllä mä tiesin, että Petteri Orpo on lapanen pääministerinä, mutta en silti olisi uskonut että näin lapanen
Miksei hän ota omaa paikkaansa pääministerinä?
Nyt hän antaa Riikka Purran ja Wille Rydmanin leikkiä pääministeriä.
En oikeasti muista yhtään näin huonoa pääminiateriä ja muistan vielä jopa Kalevi Sorsan viimeisen pääministerikauden.
Orpo in ylivoimaisesti huonoin tähän mennessä kaikista. Kiviniemeä ja Jäätteenmäkeä en laske kun eivät oikein ehtineet edes tekemään mitään päätöksiä pääministerinä ollessaan. Mutta en usko että nuokaan olisivat olleet yhtä surkeita vätyksiä kuin Orpo toimessaan. Tajuaako Orpo olevansa pääministeri edes?
Kommentit (50)
Orpo muistetaan Sipilän hallituksesta tapetin vierestä taustalta, oppositiosta Marinin valtakaudella...ei muisteta, pääministerinä on aina kadonnut jonnekin jos jotain on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Petterin ja Kokoomuksen heikkous on ajaa näkyvästi EK:n tavoitteita. Sen vuoksi Petteri antaa Purran ja perussuomalaisten kävellä itsensä yli.
Hallituksen pitää pysyä pystyssä, jotta EK:n tavoitteet saadaan lakiin, mutta Purra voi kaataa hallituksen milloin tahansa.
Taitaa Purraa kiinnostaa enemmän tankotanssi hillotolpan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Sekopäisin hallitus minkä minä muistan ja olen kohta 60-v.
Aika samaa tasoa edellisen kanssa.
Petteri toimii tapansa mukaan taustalla vai kenen luulette olevan hallitusohjelman takana. On pistänyt oman puolueensa pyrkyritkin ruotuun ilman suurta hässäkkää monta kertaa. On ollut puheenjohtajana pitkään ja voittanut useat vaalit. Ei lapanen pysty sellaiseen. Nytkin kokoomuksen kannatus on korkealla ja odottakaas vaan, kun talous alkaa pikkuhiljaa nousemaan. Lakkoja on aina paljon, kun SDP ei ole SAK:n edustajana hallituksessa. Veikkaan, että kokoomus on voittaja seuraavissakin eduskuntavaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Sekopäisin hallitus minkä minä muistan ja olen kohta 60-v.
Samaa mieltä ja täytän kohta 53. Politiikkaa olen jo kasarin lopulta asti.
Kyllä pitää olla kelvoton mies tuo PM Petteri Orpo kun hänestä ei keskustelun mukaan ole yhtään mihinkään eikä millään lailla edes sitäkään.
Enyhtään ihmettelisi vaikka tulisi oikein lakkoaalto Suomeen. Muistissa on karvaasti vuoden 1956 yleislakko kun ei suolaa löytynyt kaupoista.
Suomeen on iskenyt äänivallan nopeudella kiitävä taantuma jota vauhdittaa suunnaton rahapula ja osaamattomuus päätännässä.
kysymys lienee siitä kuka rikkoi Suomen ja kuinka paljon.
Sen takiahan EK on valinnut Orpon kokoomuksen johtoon, kun hänellä ei ole minkäänlaista selkärankaa eikä ainuttakaan omaa ajatusta. Pelkkä käsinukke.
Olen jo vuosia ollut sitä mieltä että Orpo on munaton aisankannattaja
Marinin biletys oli kohu, mutta hoiti silti hommansa. Petteri istuu vessassa pelaamassa kännykällä helpotettua versiota pasianssia, ja antaa Riikan hoitaa hommat, ellei EK toisin käske.
Älä yritä, kyllä siinä oli myös Keskusta mukana, ja jos sen tahto olisi toteutunut, meillä olisi vielä enemmän kallispalkkaisia SOTE -johtajia.