Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä mä tiesin, että Petteri Orpo on lapanen pääministerinä, mutta en silti olisi uskonut että näin lapanen

Vierailija
21.02.2024 |

Miksei hän ota omaa paikkaansa pääministerinä?

Nyt hän antaa Riikka Purran ja Wille Rydmanin leikkiä pääministeriä.

En oikeasti muista yhtään näin huonoa pääminiateriä ja muistan vielä jopa Kalevi Sorsan viimeisen pääministerikauden.

Orpo in ylivoimaisesti huonoin tähän mennessä kaikista. Kiviniemeä ja Jäätteenmäkeä en laske kun eivät oikein ehtineet edes tekemään mitään päätöksiä pääministerinä ollessaan. Mutta en usko että nuokaan olisivat olleet yhtä surkeita vätyksiä kuin Orpo toimessaan. Tajuaako Orpo olevansa pääministeri edes? 

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekopäisin hallitus minkä minä muistan ja olen kohta 60-v.

Puhut varmaan minun, Marinin hallituksesta,joka oli totaalinen katastrofi.

Orpo olisi leikkauskiimassa tuhonnut soten korona aikana jos olisi ollu pm ja tuhansia ihmisiä olisi kuollut.

Soten peruminen olisi ollut parasta mitä Suomelle olisi voinut tapahtua. Harvinaisen epäonnistunut tekele jopa punikkiien aikaansaannoksi.

Vierailija
22/50 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, taas on koliikkivassujen kokoontumisajot. 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orpo olisi leikkauskiimassa tuhonnut soten korona aikana jos olisi ollu pm ja tuhansia ihmisiä olisi kuollut.

Soten peruminen olisi ollut parasta mitä Suomelle olisi voinut tapahtua. Harvinaisen epäonnistunut tekele jopa punikkiien aikaansaannoksi.

Marinin hallituksen sote on lähellä sitä mallia mitä kokoomuskin oli tekemässä Sipilän hallituksessa.

Vierailija
24/50 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinin ajan skandaalit eivät liittyneet varsinaiseen viranhoitoon. Nyt on kyse siitä miten henkilö hoitaa virkaansa. 

Pitäisikö ottaa Rinteestä mallia?

Meni sisäministerin tontille ja sopi postilaisten palkkojen halpuuttamisesta suoraan Postin Malisen kanssa ja kun asiasta nousi kohu, niin suoraselkäisen ja rehellisen sosialidemokraatin tavoin valehteli ja pisti kaiken Paateron syyksi. Potkuthan siitä sitten tuli. 

Rinteen kyllä sompailivat kepun isäntämiehet ulos, koska luulivat sillä tavalla tekevänsä vallankaappauksen. Marin pistikin ne sitten äkkiä ruotuun. Hiljaista poikaa olivat koko lössi sen jälkeen. 

Vierailija
25/50 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, taas on koliikkivassujen kokoontumisajot. 😆

Tervetuloa mukaan vain uhmis-percelit 😇

Vierailija
26/50 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Riikka, velanoton Suomen ennätys jo heti eka vuonna!

Vierailija
27/50 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään tissikohua vielä edes

Toivottavasti Petteri edes vähän vilauttaa nänniä. Onhan hän Suomen seksikkäin mies ja sillai.

-winner-

Vierailija
28/50 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo-Lapanen on just hyvä ja niiiin helppo heittää nurkkaan käytön jälkeen.

T. Riikka ja EK

Vierailija
29/50 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministerinä oikean käden lapanen ja valtiovarainministerinä vasemman jalan saapas. Mikä voisikaan mennä pieleen.

Vierailija
30/50 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petterin ja Kokoomuksen heikkous on ajaa näkyvästi EK:n tavoitteita. Sen vuoksi Petteri antaa Purran ja perussuomalaisten kävellä itsensä yli.

Hallituksen pitää pysyä pystyssä, jotta EK:n tavoitteet saadaan lakiin, mutta Purra voi kaataa hallituksen milloin tahansa.

Vierailija
31/50 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tahtia orpo ohittaa Marinin huonoimpana pääministerinä 😳

Vierailija
32/50 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Ek:n sylikoira, istuu sylissä ja imee peukkuaan. Säälittävä rääpäle.

Jotta maailma voisi joskus muuttua ja aikuiset ihmiset hetken miettiä. Käyttäytyä. Miettiä sanojaan.

Vierailija
33/50 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä käy, kun lähtee fazistien kanssa samaan hallitukseen.

Vierailija
34/50 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinin hallituksen sote on lähellä sitä mallia mitä kokoomuskin oli tekemässä Sipilän hallituksessa.

Paitsi että muuta yhteistä ei ole kuin nimi.

Vierailija
35/50 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuthan voi aivan hyvin tuhota terveydenhuollon kun jo puolessa vuodessa ovat saaneet talouden kuralle, ennätys sekin

Vierailija
36/50 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuthan voi aivan hyvin tuhota terveydenhuollon kun jo puolessa vuodessa ovat saaneet talouden kuralle, ennätys sekin

Zannuli sai aikaan Suomen historian suurimman nousukauden, tosin vähän ihmetyttää miksi se 50 miljardin velka piti ottaa ja mihin ihmeeseen se suvottiin.

Vierailija
37/50 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tainnut nähdä vaalien jälkeen kerran videon missä Opro puhuu koko kansalle.

Toisen kerran näin hänestä videon kun kävi katsomassa jo toista oikeiston vahtivuorolla tullutta rajakriisiä.

Siinäpä ne.

Oli Marinista mitä mieltä tahansa, hoiti kyllä hommansa siinä, että tuli puhumaan asioista ja selittämään päätösten taustat.

Orpo luikkii Purran taakse ja pitää EK:n kädestä.

Täyttä asiaa tämä 👍🏼 Monta kertaa miettinyt samaa, viime kaudella sitä HUUTOA ja VAATIMUSTA opposition suunnalta riitti viikoittain. Nyt ei Orpoa näy ei kuulu.

Vierailija
38/50 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri pistettiin selvästi sivuun pilaamasta Stubbin kampanjaa, ehkä unohtivat koko ukkelin?

Vierailija
39/50 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Riikka, velanoton Suomen ennätys jo heti eka vuonna!

Josta kolmasosa on korkomenoja (50 miljardia kiitosta Sannalle) ja kolmasosa Sotesta (Suomen historian epäonnistunein hanke, kiitos Sannalle tästäkin)

Vierailija
40/50 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä tahtia orpo ohittaa Marinin huonoimpana pääministerinä 😳

Marinin hallitus on galluppien mukaan edelleen paras hallitus mitä koskaan on Suomessa ollut, Orpo taas huonoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme