Eikö neurotyypillisille ole kuormittavaa kun pitää muistaa mitä hätävalheita on kertonut kenellekin?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne aina muistakaan :D Minä taas kirjolaisena muistan kaikkien sanomiset.
Mikä on kirjolainen? Onko sama kuin pirjolainen?
Olen tutkitusti autisti ja asperger, enkä töksäyttele, olen liiankin varovainen sanomisissani. Toisaalta neuroepätyypillisyys tekee välillä sinisilmäiseksi muiden valehtelulle. Mut valehtelu ei oo mun mielestä sidottua mihinkään tiettyyn ryhmään, oli kirjolla tai ei. Mä inhoon näitä provosoivia aloituksia :(
Vierailija kirjoitti:
Krooninen, pakonomainen valehtelu on narsistien ongelma, ei mun. Narsistit tunnistaa siitä, että ne tekevät alustalle typeriä aloituksia, joissa esitetään absurdeja väitteitä.
Narsisti ei ole olemassa ilman jatkuvaa muilta saatua huomiota. Surkeimmille riittävät solvauksetkin, kun taas joitain pitäisi kaiken aikaa lipoa ja ylistää, esim.persuja.
Sait silakkaääliö sitten tähänkin ujutettua persut. vaihda lääkitys.
Vierailija kirjoitti:
Silloin on hyvä valehtelemaan kun uskoo itsekin omiin valheisiinsa
Eli psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valehtele ikinä asioissa, joiden epäilen tulevan myöhemmin esille ja pyrin toki valehtelemaan vähän. Lapsi on autismikirjolla ja muistaa aina sanasta sanaan kaikki asiat, mitä on sanottu, vaikka riidellessä ja vaatii anteeksipyyntöä vaikkapa jonkin tietyn sanan osalta, jota minä taas en voi mitenkään muistaa. "Muista nyt, mitä sanoit. Et sä voi sanoa asioita ja sitten olla muistamatta. Jos et pyydä sitä anteeksi, niin ta pan it seni !" Erittäin kuormittavaa.
Kuvottava lapsi, kiristää vanhempiaan itsemurhalla. Onko yleistä autisteilla?
Lapsi on sun mielestä kuvottava? Ei kuulosta oikein aikuisen ihmisen suhtautumiselta.
Öh, kyllä? Lapsetkin voivat olla kuvottavia. Ihme hyypiöitä jotka
Onhan niitä, 50-luvulla syntyneissäkin, psykopaatin alkuja ja vielä kuusikymppisenäkin täysiä psykoja! jopa naisia, muksuna kiusanneet muita ja aikuisena sama meno,lapset,lemmikit ym saavat osansa.
Ja vakaumuksellisiin kasvisruuan vastustajiin, tyyliin niihin, joiden pitää mennä jokaisen kasvisreseptin kommentteihin valittamaan, että miksi tässä ei ole lihaa.