Kokemuksia uskoon tulemisesta
Olen usein miettinyt miten tämä käytännössä tapahtuu, kokeeko ihminen yhtäkkiä jonkun valtavan valaistuksen? Aihe on minulle hyvin vieras, mutta olen kiinnostunut ymmärtämään mitä siinä konkreettisesti tapahtuu, kun ihminen tulee uskoon. Haluaisin kuulla kokemuksia tästä, mikä johti uskoon tulemiseen ja millainen kokemus oli? Miten elämäsi muuttui?
Kommentit (183)
Hei olen Ari Morko olen kokenut itse jotain josta kerron miten minulla se tapahtui uskoon tuleminen , eli olin kuskina 14.2.2026 Sotkamon Helluntaiseurakunnan salissa siellä oli kertomassa Kari KK Korhonen omaa elämäänsä jota minäkin olin kuuntelemassa ja silloin tuli tauko ja seisoin aulassa jonne Kari KK Korhonen tuli ja kerroin hänelle että oli hyvä puhe hän kysyi minulta minne olin menossa vastasin että en tiedä hän vastasi että yleensä sanotaan että taivaaseen niin siinä Karin kanssa sovittiin että jos haluan tulla eteen kun hän kertoo että kaikki jotka haluavat tulla eteen hän siunaa silloin menin kaverin kanssa noin puoleen väliin ja kaveri kertoi että nyt sinä itse jos haluat saat mennä eteen ajattelin että nyt minulla on madolisuus tehdä tämä kun istuin etu penki ja Kari tuli minun viereeni ja laittoi oikean käden sydämen kohdalle ja vasen käsi keuhkojen kohdalle ja pyysin Jumalaa sydämeeni silloin Kari puhui jollekin että kun Ari menee kotiin näytä jo illalla hänelle merkki ja kun lähdin siitä penkistä ja illan tapahtumista vein he joiden kuskina olin koteihin siitä illasta lähtien olen niin onnellinen ei enään ollut vihaa virkamiehiä kohtaan ja joka aamu olen herännyt uuteen päivään en muista eilistä otan aina uuden päivän ilolla ja rakkaudella Jeesusksen sydämeen tunnen ihanaa kun Jumala on minun sydämessäni 🙏.
Olin pohjalla henkisesti ja käytin alkoholia päivittäin. Pyysin Jeesusta auttamaan minua. Katsoin tv 7 JUMALA PUHUU sarjat alusta asti. Monesti. Uskoni voimistui. Rukoilin alkoholista eroon pääsemistäni. Määrät vähenivät. Kerrat vähenivät. Nykyään ei maistu enää ollenkaan. Olen vapaa. Koen iloa ja suojelusta joka päivä. On hyvä että sinua kiinnostaa nämä asiat. Jeesus kutsuu sinuakin.
Up