Kun katson noita hyllyttäjiä Prismassa, yksikään ei ole 58-v akateeminen!
Kommentit (49)
Isoisä oli hyllyttäjä (kuollut)
Isoäiti oli hyllyttäjä (kuollut)
Isä oli hyllyttäjä (eläkkeellä)
Äiti oli hyllyttäjä (eläkkeellä
Sisko on hyllyttäjä
Veli on hyllyttäjä
Siskon poika on hyllyttäjä harjoittelija (lahjakas)
Minä ja vaimoni olemme hyllyttäjiä.
Meidän suvussa mennään nyt neljättä polvea hyllyttäjän hommissa.
Kaikki saman ruokaryhmän palveluksessa.
Kotona ja perhe tapaamisissa tulee aika paljon puhuttua töistä.
T.Raffe
Vierailija kirjoitti:
Näetkö sinä myyjien koulutustaustan jotenkin heidän olemuksestaan?
Etkö sinä sitten muka näe?
Koulutettu ihminen voi näytellä kouluttamatonta, mutta kouluttamaton ei koulutettua.
Sinänsä, ääliöitä on molemmissa ryhmissä, sitä en väitä etteikö ole. Mutta koulutus näkyy ja kuuluu silloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No osa on ikäisiäsi ja osa vastaavasti akateemisia, eli tarpeeksi lähelle osuu. Olen myös kuullut huhuja, että korkeasti koulutetut ihmiset ovat pystyneet etenemään hanttihommissakin ihan hyvin.
Joo ihan varmaan 58-v etenee tOsI hYvIn😆
No jos on 58 ja työtön niin ei kyllä tule etenemään missään muissakaan hommissa, oli ne akateemisia tai ei. Yhden tuon ikäisen tiedän joka potkittiin yyteissä pois infra-alan esimiestehtävistä, osasi tehdä tilanteesta johtopäätökset ja luki oppisopimuksella lähäriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No osa on ikäisiäsi ja osa vastaavasti akateemisia, eli tarpeeksi lähelle osuu. Olen myös kuullut huhuja, että korkeasti koulutetut ihmiset ovat pystyneet etenemään hanttihommissakin ihan hyvin.
Joo ihan varmaan 58-v etenee tOsI hYvIn😆
No jos on 58 ja työtön niin ei kyllä tule etenemään missään muissakaan hommissa, oli ne akateemisia tai ei. Yhden tuon ikäisen tiedän joka potkittiin yyteissä pois infra-alan esimiestehtävistä, osasi tehdä tilanteesta johtopäätökset ja luki oppisopimuksella lähäriksi.
Uteliaisuuttani kysyn, että kuinka nopeasti kouluttautuu lähäriksi, ja kuinka pitkään voi olla töissä? Tuohan on hyvä vaihtoehto monelle, jos pääsee melko nopeasti töihin, ja alalla on tarvetta motivoituneille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Ja sattuu olemaan vaativaa asiantuntijatyökokemusta ulkomailta suuryrityksistä!
ap
Ikäsyrjintä on valitettavan tavallista. Heitetään hukkaan osaamista. Ehkäpä nuoria ihmisiä on mukavampi katsella ja nuorehkot pikkupomot pelkäävät kokenutta työntekijää.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisellä on korkeakoulututkinto ja kokemusta ulkomailta asti, hänessä on käytöksessä ja kaikessa tietynlainen arvokkuus. Eivät ole niitä piestyjä koiria jotka hyllyttävät Prismoissa.
Minkälainen on kuvailemasi piesty koira hyllyttäjänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näetkö sinä myyjien koulutustaustan jotenkin heidän olemuksestaan?
Kyllä sen ihmisestä näkee.
Miten sen näkee? Olen akateeminen, mutta arvelen, ettei kukaan uskoisi.
Ei mihinkään duunarihommaan. Ei niillä ole käytännön tajua.