Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun meillä pitäisi olla joku meno tms., mies yleensä häipyy

Vierailija
20.02.2024 |

Yhtään ei voi luottaa toteutuuko sovitut asiat. Esim. Lauantaina olimme sopineet pitävämme lapsemme synttärit isovanhemmille. No, pe-iltana mies keksi tekosyyn suuttua todella pienestä asiasta ja lähti sitten mökille eikä tullut juhliin. 

Tuntuu, ettei häneen voi lainkaan luottaa, että sovitut asiat toteutuisivat. Ja hän myös sitten lähtee aina todella impulsiivisesti, mutta ei kuitenkaan yön yli nukuttuaankaan tule ns. Järkiinsä vaan pysyy sitten aina pari päivää mökillä.

Tuntuu myös, ettei hänelle uskalla sanoa oikein mitään kun hän suuttuu todella pienistä asioista. Olen hänelle sanonutkin, että minusta tuntuu, etten tule lainkaan kuulluksi eikä minulla ole oikeutta sanoa näkemystäni, jos se poikkeaa mieheni näkemyksestä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin miehen muuttaa sinne mökille kokonaan

Vierailija
2/27 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ei tullut lapsensa syntymäpäiville? Ei jumaliste, mikä paska isä. JSS. Heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut pysymään parisuhteessa tällaisen henkilön kanssa? 

Se voi olla jopa henkistä väkivaltaa, jos omalla mökötyksellä/suuttumisella pyritään vaikuttamaan toisen käytökseen.

Minä lähtisin, mutta sinä tiedät tilanteen paremmin ja teet omat päätöksesi. 

Vierailija
4/27 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen äijä.

Vierailija
5/27 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä ei tullut lapsensa syntymäpäiville? Ei jumaliste, mikä paska isä. JSS. Heti.

mua ei äiti herättäny päikkäreiltä 2v lapsen synttäreille. olin vähän vidun vihane, olen vieläki

Vierailija
6/27 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää suuttumista syynä paetakseen omaan rauhaansa kun ei joku homma huvita.

Ei kovin kypsää käytöstä. Vanhempi eivät vain voi häipyä ja jättää toista vanhempaa selviytymään.

Vierailija
7/27 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi säästyy monilta pettymyksiltä, kun ei ole tuollaista isää ollenkaan kuvioissa. Mitä nopeammin jätät, mieluiten jo eilen, sitä paremmin lapsi tulee voimaan.

Vierailija
8/27 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mua ei äiti herättäny päikkäreiltä 2v lapsen synttäreille. olin vähän vidun vihane, olen vieläki

Kenen kaksivuotiaan synttäreille? Menikö vanhempasi sinne ja jättivät sinut yksin kotiin nukkumaan?

Vierailija
9/27 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mökillä" eli kakkospanon luona.

Vierailija
10/27 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde itse joskus vastaavalla tavalla sinne mökille. Tai ehkä vielä parempi, lähde lapsen kanssa pois sillä aikaa kun ukko on siellä mökillä. 

Vierailija
11/27 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kaksivuotiaan synttäreille? Menikö vanhempasi sinne ja jättivät sinut yksin kotiin nukkumaan?

oman. kellarissa nukuin ja yläkerrassa juhlivat minun vanhempieni kanssa.

Vierailija
12/27 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ollut herätyskelloa? Kai äitisi arveli, että sinua ei juhlissa kaivata, kun ei tullut herättämään.

Vierailija
13/27 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tätäkin kaveria on lapset kiinnostanut 10 min, kun niitä on tehty. Mutta, mutta, jos olisi isovanhemmät+pentu juhlat vs. yksin rauhassa mökillä, olisi helppo valinta kumpaa tekisi.

Vierailija
14/27 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyll sää tiiät mitä nää katkerat sanoo :D "minä en ainakaan kattelis" niinkun niitä joku kattelis senkään vertaa. se on helppo luopua siitä mitä ei saa.

Vierailija
15/27 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ollut herätyskelloa? Kai äitisi arveli, että sinua ei juhlissa kaivata, kun ei tullut herättämään.

tottakai on, kui tyhmä sää oot? minun äitini oli minun vieraani lapseni synttäreillä. ja siitä olenkin vihainen kun mua ei kaivata.

Vierailija
16/27 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Kukaan ei ole noin tyhmä.

Vierailija
17/27 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. Kukaan ei ole noin tyhmä.

Ei ole provo vaan minun elämääni tällä hetkellä.

ap

Vierailija
18/27 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole parempi että häipyy mökille murjottamaan pois jaloista ? 

Vierailija
19/27 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimus on yleensä kahden tahon välinen toimi. Se ei ole sopimus, että sinä ilmoitat esim koska on lapsen synttärit. 

Vierailija
20/27 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tottakai on, kui tyhmä sää oot? minun äitini oli minun vieraani lapseni synttäreillä. ja siitä olenkin vihainen k

No mitä ihmettä sinä siellä kellarissa tirsoja vedit, miksi et ollut valmistelemassa niitä lapsesi juhlia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi