Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästövinkki! Kun puolitat leikkeleet niin säästyy rahaa ja leikkeleetkin riittävät pidemmäksi aikaa.

Vierailija
20.02.2024 |

Saa jakaa

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shampoopulloon puolet vettä, niin riittää pidempään.  Mitä sitten, jos alkaa loppupuolella jo haista vähän pilaantuneelle, kun säästöä tulee.

Helpompi on käyttää sitä shampoota vähemmän, kuin lantrata sitä vedellä.  Kampaajan mukasn vajaa teelusikallinen shampoota, märkiin hiuksiin ja käsissä jo valmiiksi levitetty, ja siten hiuksiin hierottu hiuksiin sampoo riittää.

Samoin hammastahnaa riittää pienen pieni nokare hamnasharjaan. Kuin myös pieni määrä suihkugeeliä.

Meillä tosin minä itse käytän omaa saippuapalaa suihkussa, muu perhe käyttää suihkugeelejä.

Koko perhe käyttää edullisia ja mietoja Erittäin Hieno suomalaista hiustenpesu shampoita.

Äitini oli aikoinaan kuullut kampaajaltaan, että puoli teelusikallista shampoota riittää. Hän sen ohjeisti minullekin, ja kilttinä tyttönä yritin todellakin pestä tukkani sillä määrällä. Kuljin sitten likaisissa hiuksissa.

Vierailija
62/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa laittais neljään ossaan 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jättänyt terveyssyistä leikkeleet ja juuston pois ruisleivän päältä. Kappas vaan kun pysyn hoikkana ja verenpaine on kunnossa ja rahaakin säästyy. Enkä oikeasti kaipaa niitä leikkeleitä, tekin olette vain totutellut niihin, ei niiden puute oikeasti elämästä makuja ja värejä vie. Nykyään jos laitan juustoa suuhun se on ällöttävän rasvaista, leikkeleistä puhumattakaan, ei houkuttele.

Mitä käytät leivän päällä? Täällä kun kirjoitan, niin pitää korostaa että kysyn ihan aidosti ja uteliaisuuttani, en vannoutuneena kinkkujuustoleipäfanivittuilijana :D

Usein ihan vaan margariinia, hyvän makuinen ruisleipä jossa on kunnolla,pureskeltavaa ei muuta kaipaa kun ei ole turruttanut makuaistiaa

Tottakai rasvaa tarvitaan, mutta ei suinkaan margariinia.

Vierailija
64/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmaaruokala jossa sai valita ottaako jälkiruoaksi lättyjä vai kahvin, kumma että jäi mieleen kymmeniksi vuosiksi.  Sama kun kaupassa pitäisi kysyä lupa mitä saisi ostaa omilla rahoillaan.

Vierailija
65/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

just joo ihan itsekkö kekkasit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi