Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästövinkki! Kun puolitat leikkeleet niin säästyy rahaa ja leikkeleetkin riittävät pidemmäksi aikaa.

Vierailija
20.02.2024 |

Saa jakaa

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä olen kyllä puolittanut juustoviipaleet ja leikkeleet jo vuosia, vaikka rahasta ei ole kiinni. On jotenkin ällöttävää leivän reunan yli tursuavat viipaleet. 

Vierailija
42/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkeleet ovat epäterveellisiä. Kannattaa syödä jotain muuta.

Aamupala..Kik herneitä, päivällä kik herneitä, iktaruoka linssikeittoa, iltapala kik herneitä.  Halpaa hyvää ja todella terveellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkeleet pilaantuu nopeasti kun pakkauksen on avanut. Kannattaa syödä äkkiä pois.

Vierailija
44/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamupala..Kik herneitä, päivällä kik herneitä, iktaruoka linssikeittoa, iltapala kik herneitä.  Halpaa hyvää ja todella terveellistä.

Ehkä terveellistä, mutta oletko ajatellut kuinka paljon päästät vuodessa metaanikaasuja ilmakehään?

Vierailija
45/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan niitä ohuita viipaleita ja laitan reissumiehelle kolme kappaletta. Lisäksi juustoa, useampaa lajia kasviksia, joskus jotain chilimajoneesia, keitettyä munaa, tonnikalaa tms. Ja syön yhden, max kaksi kappaletta näitä leipiä kerrallaan.

Vierailija
46/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap Einsteinille lisää säästövinkkejä: voit puolittaa kaiken ja säästää lisää! Tankkaamasi bensamäärän, käyttämäsi veden ja sähkön yms

ja menkkasiteet 3 osaan,oikku tuppu nappaa veret ja mällyt mitä valuu ne muut kauhheet hajut, tapooni puoliks, vehkeet puoliks, naimakumppanit puoliks

Vierailija
47/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meetvursti siivu riittää ja sitä voi siirtää edestä pois.  Sama siivu riittää useammalle leivälle.

Jaa sen E-hepatiitin saa varmasti jo yhdestä siivusta.

Vierailija
48/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shampoopulloon puolet vettä, niin riittää pidempään.  Mitä sitten, jos alkaa loppupuolella jo haista vähän pilaantuneelle, kun säästöä tulee.

Mihin tarvitset shampoota, hiukset voi leikata millin sänkeen 

Vierailija
49/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meetvursti siivu riittää ja sitä voi siirtää edestä pois.  Sama siivu riittää useammalle leivälle.

Niinpä, metwursti on niin suolainen ja rasvainen, jotta sitä todellakin riittää jooa neljäsosa siivusta leipäpalaselle.  Että siinä mielessä riittoisa ja edullinen leivän päällinen. Tuorekurkku metwurstin kyytupoikana tejer voileivästä raikkaan.

Ja mikä parasta metukkapakkaus säilyy avattuna jääkaapissa, pitkiä aikoja. 

Semn tavallaan säilykemakkara.  Huonoouli se, että suolaisuutensa, takia, se janotaa helpiosti.

Vierailija
50/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jättänyt terveyssyistä leikkeleet ja juuston pois ruisleivän päältä. Kappas vaan kun pysyn hoikkana ja verenpaine on kunnossa ja rahaakin säästyy. Enkä oikeasti kaipaa niitä leikkeleitä, tekin olette vain totutellut niihin, ei niiden puute oikeasti elämästä makuja ja värejä vie. Nykyään jos laitan juustoa suuhun se on ällöttävän rasvaista, leikkeleistä puhumattakaan, ei houkuttele.

Mitä käytät leivän päällä? Täällä kun kirjoitan, niin pitää korostaa että kysyn ihan aidosti ja uteliaisuuttani, en vannoutuneena kinkkujuustoleipäfanivittuilijana :D

Usein ihan vaan margariinia, hyvän makuinen ruisleipä jossa on kunnolla,pureskeltavaa ei muuta kaipaa kun ei ole turruttanut makuaistiaan sokeriövereillä. Mutta saatan myös siivuttaa kurkkua, tomaattia ja tai paprikaa leivän päälle. J

Pilaat sitten hyvän leivän margariinilla.

Vierailija
51/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Syökää kalaa"

Se on niin halpaa :D

kyllä, silakkapihvit sopii leivälle ja pitää hyvin nälkää. laitan myös kalapuikkoja leivälle,

Vierailija
52/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shampoopulloon puolet vettä, niin riittää pidempään.  Mitä sitten, jos alkaa loppupuolella jo haista vähän pilaantuneelle, kun säästöä tulee.

puolittakaa ukkonne ja akkanne, ja shampoon latraaminen liian varhain ,eri asia kun jo todella kyljistä pitäis saada irti loput. miksi siksi,että shampoo ei enää ole niin pesevää ja tukka tuntuu likaiselle. pese 2 kertaan tukkasi muuten, eri shampoilla,ensin pesevä ja sitten joku omaan tarpeeseen  joko hoitava, tuuheutta, kosteuttava, pese tukka aina pää alaspäin, pääset suuttimelle tyveen hyvi

Vierailija
53/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jättänyt terveyssyistä leikkeleet ja juuston pois ruisleivän päältä. Kappas vaan kun pysyn hoikkana ja verenpaine on kunnossa ja rahaakin säästyy. Enkä oikeasti kaipaa niitä leikkeleitä, tekin olette vain totutellut niihin, ei niiden puute oikeasti elämästä makuja ja värejä vie. Nykyään jos laitan juustoa suuhun se on ällöttävän rasvaista, leikkeleistä puhumattakaan, ei houkuttele.

Mitä käytät leivän päällä? Täällä kun kirjoitan, niin pitää korostaa että kysyn ihan aidosti ja uteliaisuuttani, en vannoutuneena kinkkujuustoleipäfanivittuilijana :D

Usein ihan vaan margariinia, hyvän makuinen ruisleipä jossa on kunnolla,pureskeltavaa ei muuta kaipaa kun ei ole turruttanut makuaistiaan sokeriövereillä. Mutta saatan myös siivuttaa kurkkua, tomaattia ja tai paprikaa leivän päälle. J

Eikö se margariinia tunnu suussa ällöttävän rasvaiselta niinku juusto mielestäsi? Saati joku kinkku, jossa rasvaa on aika vähän, miten se voi tuntua oikein ällöttävän rasvaiselta!

En käytä sokeria lähes lainkaan joten en ole "turruttanut makuaistiani" övereillä. Kaipaan silti leivälleni jotain muuta kuin margariinia. Joo olkoon makukysymys, mutta olet kyllä ylimielinen kirjoittaja övereinesi ja ällöttelyinesi.

Vierailija
54/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä viillän veitsellä leikkeleet puoliksi jo laitteassani ne aamiaispöytään.

Kinkkuleike on perinteisesti kuulunut meillä aamiauspöytään. Lisäksi Valion valmiiksi pakatut sulatejuusto viipaleet.

Kukaan ei ole koskaan valittanut puolikkaista kinkkuleikkeistä.

Mies ja lukio käyvä poika piståvåt  aamulla leivän päälle Oivariinia, sulatejuustoviipaleen, sen puolitetun leikkelepalasen, kurkku/ tomaatti/ paprika viipaleen tai mitä vihannesta nyt sattuu aamiauspöydässä olemaankin.

Lisäksi poika kaata litran jogurttipurkista n.desin jogurttia kulhoon ja syö sen, omenan tai banaanin, tai muun hedelmän kanssa. Mies hotkii purkillisrn viiliä.  Poika juo puoli mukia kahvia, mies puolotoisra mukia.

Tytöllä on aivan ikioma aamu ja iltapala, muroista kauramaitoon...soijajogorttiin sun muuhun, ja tee on aamu ja iktajuoma hänellä.

Kukin ihminen ja perhe elää ja syö tavallaan, ei se muille kuulu m

minä  en syö kuin kerran kk leikkelettä ja aika lihaisaa, silloin laitan älyttömästi leivälle, pinon ihan,syön myös suoraan paketista. kivikylän nakkeja tai kivikylän lenkkiä joista teen leipiä tai keitän keiton, sinä kk en enää leikkelettä, tuo kivikylän lenkki savuinen ei toista niin hyvää, siitä ruisleivälle paljon

Vierailija
55/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpompi on käyttää sitä shampoota vähemmän, kuin lantrata sitä vedellä.  Kampaajan mukasn vajaa teelusikallinen shampoota, märkiin hiuksiin ja käsissä jo valmiiksi levitetty, ja siten hiuksiin hierottu hiuksiin sampoo riittää.

Samoin hammastahnaa riittää pienen pieni nokare hamnasharjaan. Kuin myös pieni määrä suihkugeeliä.

Meillä tosin minä itse käytän omaa saippuapalaa suihkussa, muu perhe käyttää suihkugeelejä.

Koko perhe käyttää edullisia ja mietoja Erittäin Hieno suomalaista hiustenpesu shampoita.

Vierailija
56/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä äiti lotrasi shampoon vedellä ja antoi siitä mulle käteen saman annoksen kuin ittellensä. Mulla oli pitkät hiukset hänellä lyhyet. Kävin koulukaverin luona oikeesti peseen hiukseni. Mutta säästöä tuli, riitti isin tupakoihin, kaljoihin ja mersuun.

Vierailija
57/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oukki doukki, saa ainakin hyvin proteiinia. Ikävä kyllä kaikkien vatsa ei kestä herneitä eikä papuja.

Vierailija
58/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein ihan vaan margariinia, hyvän makuinen ruisleipä jossa on kunnolla,pureskeltavaa ei muuta kaipaa kun ei ole turruttanut makuaistiaan sokeriövereillä. Mutta saatan myös siivuttaa ku

No ei ollut tarkoitus olla ylimielinen, kerron omista tavoistani. Ja kyllä, jos margariinia on liikaa se on ällöttävää myös. Mutta ihminen tarvitsee myös rasvaa. 

Vierailija
59/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein ihan vaan margariinia, hyvän makuinen ruisleipä jossa on kunnolla,pureskeltavaa ei muuta kaipaa kun ei ole turruttanut makuaistiaa

Miten nää lainaukset menee näin sekaisin??

Vierailija
60/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä äiti lotrasi shampoon vedellä ja antoi siitä mulle käteen saman annoksen kuin ittellensä. Mulla oli pitkät hiukset hänellä lyhyet. Kävin koulukaverin luona oikeesti peseen hiukseni. Mutta säästöä tuli, riitti isin tupakoihin, kaljoihin ja mersuun.

Pojan tyttöystävä lähes asui meillä lukioaikoina. Vasta myöhemmin kuulin, että hänen äitinsä vaati maksamaan opintotuesta kaikesta kotona, ruuasta pesuaineista jne. Tytön isä ei tiennyt, eikä tytär uskaltanut kertoakaan, äiti oli sanonut, että sen jälkeen ei ole enää asiaa 'kotiin'. Perheessä on neljä lasta, esim. jouluvierailulla kaikkien pitää maksaa vierailusta äidille isän tietämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä