Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupunkimaasturit on täysin moraalittomia!

Vierailija
14.01.2007 |

Etsitään uutta autoa ja nyt vasta selvisi mulle, että kaupunkimaasturit ei oo vaan sellaine viaton kulutushömppä, tyyliin kallista on mutta mitä siitä, ne rahat menis muualle jollei autoon.

Nehän kuluttaa kaupunkiajossa ihan sairaasti bensaa verrattuna normaaliautoon. Ja kun ne syö sitä bensaa niin ne puskee pakokaasua ulos helposti kaks kertaa niin paljon kuin tavallinen auto. Jotkut superturbomallit jopa yli kolminkertaisesti kauppakassiin verratuuna.

Kun kattelee tätä talvea ja tietää ilmastomuutosskenariot niin mä olen vahvasti sitä mieltä että ne pitäisi kieltää. Kaupunkimaastureille ei ole mitään perustetta kaupunkiajossa. Jokainen joka sillä ajaa on täydellisen piittaamaton idiootti joka ansaitsee kaiken mahdollisen halveksunnan mitä ikinä irti lähtee.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten hyviä saunahetkiä vaan, pikkusielu!

Vierailija
102/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: alkuperäinen numero 4 (vois muuten itsekin laittaa saunan lämpiämään)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jotkut superturbomallit jopa yli kolminkertaisesti kauppakassiin verratuuna."

Ja korjasi sen jälkeenpäin että melkein kolme kertaa ja kulutuksen mukaan.

Vierailija
104/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kyllä huojensi mieltäni siksi, että huomasin miten moni täällä oikeasti yrittää pelastaa maailmaa. Ja kun vielä tuo ketjun " pahis" kin osoittautui maailman pelastaja -henkilöksi, ei voi olla kuin iloinen! Ehkä kaikkea ei olla vielä menetetty.

T.33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän