Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen hedelmällisyyden ääripäät....

Vierailija
20.01.2007 |

Tämmöinen asia on mietittyttänyt kun olen huomannut esim. kerhossa olettamukseni vääräksi... Kun pitää jotain naista automaattisesti lapsen äitinä tai mummona; naisen hedelmällinen ikä onkin aika pitkä toisaalta... Onneksi en ole laukonut tyhmyyksiä, lähellä on ollut kun hieman yli 3-kymppinen voikin olla kerhossa käyttämänsä lapsen mummo ja viisikymppinen nainen parivuotiaan kerholaisensa äiti....olettamushan olisi tietysti ollut päinvastoin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mun isääkin katsottu pulkkamäessä pitkään kun laskee mäkeä kahden pikkupojan kanssa. Toinen heistä mun 6-vuotias veli ja toinen mun kohta 6-vuotta täyttävä poika. Toinen poika huutaa isää ja toinen vaaria..

(Pojat on vielä molemmat vaaleatukkaisia ja hoikkia..)

Vierailija
2/3 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhimmat tietämäni isäksi tuleet ovat olleet liki 7-kymppisiä...sen ikäinenhän voisi olla jo myös isoisoisä! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltiksessähän oli justiin juttua siitä superpukista, Playboyn perustaja vai mikä lie; aikoo nyt kunnioitettavassa 80-vuoden iässä hankkia lapsen 27-vuotiaan nuorikkonsa kanssa (on papalla 2 muutakin parikymppistä viihdyttäjää, mutta ne eivät ilmeisesti pode vauvakuumetta...).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi