Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupunkimaasturit on täysin moraalittomia!

Vierailija
14.01.2007 |

Etsitään uutta autoa ja nyt vasta selvisi mulle, että kaupunkimaasturit ei oo vaan sellaine viaton kulutushömppä, tyyliin kallista on mutta mitä siitä, ne rahat menis muualle jollei autoon.

Nehän kuluttaa kaupunkiajossa ihan sairaasti bensaa verrattuna normaaliautoon. Ja kun ne syö sitä bensaa niin ne puskee pakokaasua ulos helposti kaks kertaa niin paljon kuin tavallinen auto. Jotkut superturbomallit jopa yli kolminkertaisesti kauppakassiin verratuuna.

Kun kattelee tätä talvea ja tietää ilmastomuutosskenariot niin mä olen vahvasti sitä mieltä että ne pitäisi kieltää. Kaupunkimaastureille ei ole mitään perustetta kaupunkiajossa. Jokainen joka sillä ajaa on täydellisen piittaamaton idiootti joka ansaitsee kaiken mahdollisen halveksunnan mitä ikinä irti lähtee.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miltä tämäkin kuulostaa:

" JunttiAuton visiona on tarjota suomalaiselle autoilijalle raskaampia, kalliimpia ja enemmän polttoainetta kuluttavia autoja kuin yksikään kilpailijamme.

Me tiedämme että Suomen kylmä ilmasto ja huono itsetunto asettavat autolle kovia vaatimuksia. Auton ei tule toimia niinkään kulkuvälineenä kuin itsetunnon ja egon jatkeena.

Me tunnemme myös vastuumme yhteiskunnasta. Vaikutamme päättäjiin uusien parkkipaikkojen ja moottoriteiden puolesta puistoja, kävelyteitä, joukkoliikennettä ja luonnonsuojelua vastaan. Uskomme jokaisen oikeuteen saastuttaa niin paljon kuin tuntee tarpeelliseksi. Jokaisen ostamasi JunttiAuton hinnasta 5 % käytetään poliitikkojen ja tiedemiesten lahjomiseen! JunttiAuto on sinun autosi ja itseluottamuksesi asialla!"

Vierailija
2/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköinen kapine.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mua ärsyttää kaikki Kakskerrassa, Satavassa ja Hirvensalossa asuvat.

Saastuttavat herkän saaristoluonnon ja ruuhkauttavat kaksi kertaa päivässä Martin kaupunginosan.

Mä en tajua, miksi Turku kaavoittaa koko ajan lisää tontteja Hirvensaloon. Koko Pohjois-Turku olisi vapaana.

No niinpä. Itsekin turkulainen enkä voi mitenkään käsittää tätä saarien kansoittamista. Mua ei sais sinne mistään hinnasta.

Tosin mua ottaa pattiin myös se että kaavoitetaan jonnekin hiton yli-maariaan ja moisioon, joista tullaan myös autoilla keskustaan. Ihan satavarmasti ois lääniä lähempänäkin..

Vierailija
4/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole vielä koko ketjussa ollut todistetta väitteelles maasturien kolminkertaisesta saastuttamisesta. Kun Xanttu sitä sulta tivasi, alat haukkua sitä, ja väittää että eikueiku, mä tarkotinkin bensankulutusta. Koeta nyt päättää.

Tää on yhtä aivoton alotus kun väittää, että kertavaippojen käyttäjät tuhoo maapallon ja on ökypaskoja. Tai äidinmaidonkorvikkeen käyttäjät vihaa lastaan ja on huonoja äitejä.

Ok, annetaan ap:lle sädekehä, se on Luonnon Ystävä Number One, koska sillä ei oo 30 donaa hassattavaksi kitymaasturiin.

Buahahahahha

Ja parasta kaikesta, että palstan kateelliset teinimammat intoa piukassa tukee tällästä tuulesta vetästyä paskaa!

Vierailija
5/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mistään. Ajetaan sillä cityjyrällä sitten, kun se on niin kätsy ja kalliin näkönen.

Vierailija
6/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se näkee maasturin kaupungilla, niin ei se välttämättä aina pelkästään kaupungissa aja. Tiedätkö varmasti, ettei niiden kuski oikeasti tarvitse nelivetoa?

Minä en osta maasturia sen hinnan takia, mutta jos olisi varaa, niin ostaisin. Sillä pääsisi kulkemaan paljon paremmin mökkimatkatkin.

Vierailija
7/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajetaan vaan 80-luvun ruosteisella Datsunilla, joka päästelee lyijystä lähtien kaikkea paskaa ilmaan viis kertaa sen mitä ykskään nykyauto, ml. maasturit. " Vidun välii, ne on ne ökyrikkaat, jotka sikoja on, mä teen mitä haluun!"

Älä kateutees tikahdu.

Vierailija:

Ei niin mistään. Ajetaan sillä cityjyrällä sitten, kun se on niin kätsy ja kalliin näkönen.

Vierailija
8/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tää on yhtä aivoton alotus kun väittää, että kertavaippojen käyttäjät tuhoo maapallon ja on ökypaskoja. Tai äidinmaidonkorvikkeen käyttäjät vihaa lastaan ja on huonoja äitejä.

Vierailija
9/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä puhuttiin autoista. Rikkaiden citymaasturit on moraalittomia, ei meidän vauvan vaipat. Ne on ihan eri juttu, eikä kuulu tähän. Ylipäänsä mikään, mitä mä teen, ei kuulu tähän.

Ne on aina ne muut!!!

Vierailija
10/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kun ei kiinnosta, ainakaan yhtään enempää kuin oma perse. En mä kateuteeni tikahdu vaan sun citytraktoris päästöihin *köh, köh*

Vierailija
11/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Ap:lla on hyvä pointti!

Tässä muutama lisää (on ehkä mainittukin):

- Citymaasturin hankintaa ei voi perustella nelivedolla, koska moni muukin auto on neliveto

- Touran ei ole maasturi

- Oikealla maasturilla voi ajaa myös maastossa, maaseudun hiekkatiellä ja jopa metsäautoteillä toisin kuin citymaastureilla

- citymaasturi vie bensaa hurjasti

- järkevä nykykuluttaja hankkii uuden dieselauton

Toki citymaastureilla on kokoa ja näköä, mutta kovin vastuulliset ihmiset eivät niitä hanki.

Meidän perheemme ei ilkeäisi ajaa citymaasturilla, oikea maasturi on eri asia (jos sille olisi tarvetta)! Emmekä ole köyhiä (kuten nelonen citymaastureiden parjaajien arveli olevan), vaan tällä hetkellä ajamme uutta Audia, joka muuten vie matka-ajossa dieseliä vain noin viisi litraa satasella.

Terveisin,

Audi-kuski

Vierailija
12/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mut kun ei kiinnosta, ainakaan yhtään enempää kuin oma perse. En mä kateuteeni tikahdu vaan sun citytraktoris päästöihin *köh, köh*

Mullapa ei ole citymaasturia, lällällää.

Mutta auto on, toisin kuin hesan keskustan nirppanokilla, jotka voi kulkea sporalla joka paikkaan, kun niiden pappa on maksanut kivan luukun ydinkeskustasta. Kato kun kaikki ei voi julkisia käyttää ja niillä on pakko se auto olla, mitä stadilaiset ei oikein halua ymmärtää.

Mua vaan tympii tän ketjun pohjaton kaksinaismoralismi, joka on koristeltu kateuden vihreillä kukkasilla ylt' ympäriinsä.

Vierailija
13/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittavero noille bensahirmuille ainakin pitää saada

Vierailija
14/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- Citymaasturin hankintaa ei voi perustella nelivedolla, koska moni muukin auto on neliveto

- Touran ei ole maasturi

- Oikealla maasturilla voi ajaa myös maastossa, maaseudun hiekkatiellä ja jopa metsäautoteillä toisin kuin citymaastureilla

- citymaasturi vie bensaa hurjasti

- järkevä nykykuluttaja hankkii uuden dieselauton

Vierailija
15/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tässä puhuttiin autoista. Rikkaiden citymaasturit on moraalittomia, ei meidän vauvan vaipat. Ne on ihan eri juttu, eikä kuulu tähän. Ylipäänsä mikään, mitä mä teen, ei kuulu tähän.

Ne on aina ne muut!!!

Vierailija
16/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aa tuhlattavana, kun aalto veisi perheen. Vilpittömästi tätä toivon nelosen kaltaisille kusipäille.

Vierailija
17/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

aa tuhlattavana, kun aalto veisi perheen. Vilpittömästi tätä toivon nelosen kaltaisille kusipäille.

Jos viittisit kateutesi keskelläkin lukee tän ketjun. Nelonen oli trollaaja, joka vaan nauraa sun kaltaisillesi idiooteille.

Vierailija
18/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Haittavero noille bensahirmuille ainakin pitää saada

Vierailija
19/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalitonta kuluttaa noin paljon sähköä!

buahahahahah

Vierailija
20/104 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Moraalitonta kuluttaa noin paljon sähköä!

buahahahahah

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän