Mistä varattu nainen löytäisi seksikaverin toisesta naisesta?
Olen aina ollut bi-henkinen ja sinkkuaikoina tuli harrasteltua seksiä naisten kun miestenkin kanssa ja nykyisessä liitossakin toisinaan spontaaneja kimppoja. Nyt olisi ihana löytää seksikaveriksi nainen jonka kanssa harrastella seksiä aina silloin tällöin ja mahdollisesti myös kimppaa ja parinvaihtoa ja mitä nyt kumpikin haluaa. Omalle miehelle tämä on täysin ok ja voin vapaasti toteuttaa bi-taipumuksiani.
Onko kaltaisiani naisia joille sopisi tälläinen seksikaverisuhde ja mistä heitä löytäisi? Mitä deittialustoja bi-naiset yleensä käyttää? Olen kohta lähes 40 ja ihan ok näköinen nainen ja toiveissa olisi löytää 30-50-ikäluokassa samanhenkinen nainen.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lesbo, mutta en suostuisi bi-naiselle pelkäksi seksikumppaniksi. Haluan rakkautta ja kumppanuutta siinä missä heterotkin.
N38
Näin itsekin lesbona ei varatut bi-naiset kiinnosta. Vaikka sinkkuna puutteessa onkin ... Muutkin asiat tärkeitä
Kyllä minulla ainakin kiinnostaa bi naiset, vaikka lesbo olenkin. Ja suhteessa.
N36
Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaa onnellisia, jos teillä on lupa mieheltä. Meillä mies sai hirveät raivarit kauan sitten, kun otin asian puheeksi. Hyvä että ei tullut ero siksi, että olen bi. Miehen vuoksi en uskalla edes haaveilla mistään, paitsi masturboidessa. Sitä mies ei ole sentään kieltänyt. Ei tosin taida edes tietää, että harrastan omaa kivaa. Sen olen kuitenkin päättänyt, että jos työmatkalla tai missä vain tulisi joskus tilaisuus olla mukavan naisen kanssa, niin pettäisin miestäni heti.
Tää on jotenkin kumma homma, että bi-seksuaalisuus antaa ikään kuin luvan pettää kumppania. Ihan samat halut heterona on saada vierasta välillä. Joo tajuan kyllä, että moni mies ei näe samalla lailla naista uhaksi ja jopa fantasioi siitä, että nainen harrastaa seksiä toisen naisen kanssa. Tämän näkemyksen osittain ymmärränkin. Oma näkemys silti on, että mikäli nainen on "hetero", mutta pitää seksistä naisten kanssa silloin tällöin, tällainen on OK. Mikäli on bi siinä mielessä, että voisi olla rakkaudellisessa parisuhteessa naisen kanssa niin kokisin asian hyvin vaaralliseksi suhteen kannalta. Ei siinä etteikö valtaosassa tapauksista pysyisi vain seksin tasolla homma, niin aina, kun ihmisen kanssa pelataan niin riskit on olemassa. Tietty voi sanoa, että jos tuollaisen vuoksi suhde kosahtaa niin menköön. Ei kauheasti lämmitä toista ihmistä, jos esim. vuosia suhteeseen panostanut. Aivan samanlainen riski on heteron käydessä kahden kesken vieraissa. Ymmärrän parisuhteessa kimppahommat ja niille avoin, mutta ilman omaa kumppania seksin harrastaminen on itselle melkoinen no-go. Kaikki toisen selän takana touhuttu homma sisältää aina riskin vaikka olisi kuinka vakaa suhde ja kyse "pelkästä seksistä".
Usein myös bi-seksuaalisuus toimii niin, että naisten välinen on OK. Väitän että sama hyväksyntä sille, että oma mies vehtaa toisen miehen kanssa toista seksuaalisuuttaan toteuttaakseen, on huomattavasti nyrpeämpi.
Tai sitten on niinkuin minä, että vaikka on bi, ei tee vierasta mieli laisinkaan parisuhteessa. Jos ihastuisin toiseen, minun kohdallani se tarkoittaa että kumppania kohtaan ei ole mitään tunnetta, tuskin enää kiintymystäkään.
Olen seurustellut ja ollut vakavassa suhteessa naisten ja miesten kanssa, suhteiden pituudet parista noin kymmeneen vuoteen. Kumpikaan miehistä joiden kanssa olen ollut yhdessä ei ole ollut mikään naistenvälistä seksiä kuolaileva eli olisin saanut suhteesta kenkää välittömästi jos olisin rikkonut suhteen yksiavioisuuden. Itse en siis ole näihin lesboilukuolaajiin kauheasti törmännyt, ihan perus-cuck tuntuu olevan yleisempää?
Seuraa hakiessa joskus joku minua yli 30v vanhempi paappa tarjoutui elättämään minut ja läähätteli että saat sitten puuhata tyttöjen kesken häntä ei haittaa (en ollut kiinnostunut, ylläri) 😅
Tämä koska profiilissa oli maininta bi, se kun haittaa sekä joitain lesboja että hyvin monia miehiä.
N36
Vierailija kirjoitti:
Minä etsin myös naisseuraa. Olen bi, turvallisesti naimisissa, miehen lupa on. Seksi naisen kanssa on ihanan intensiivistä, rauhallista ja nautinnollista.
Itäinen Suomi, 48v.
Vieläkö etsit? Olisi kiva kokeilla.
Nainen 41v.
Minustakin juttu haiskahti