Mistä varattu nainen löytäisi seksikaverin toisesta naisesta?
Olen aina ollut bi-henkinen ja sinkkuaikoina tuli harrasteltua seksiä naisten kun miestenkin kanssa ja nykyisessä liitossakin toisinaan spontaaneja kimppoja. Nyt olisi ihana löytää seksikaveriksi nainen jonka kanssa harrastella seksiä aina silloin tällöin ja mahdollisesti myös kimppaa ja parinvaihtoa ja mitä nyt kumpikin haluaa. Omalle miehelle tämä on täysin ok ja voin vapaasti toteuttaa bi-taipumuksiani.
Onko kaltaisiani naisia joille sopisi tälläinen seksikaverisuhde ja mistä heitä löytäisi? Mitä deittialustoja bi-naiset yleensä käyttää? Olen kohta lähes 40 ja ihan ok näköinen nainen ja toiveissa olisi löytää 30-50-ikäluokassa samanhenkinen nainen.
Kommentit (32)
Minä etsin myös naisseuraa. Olen bi, turvallisesti naimisissa, miehen lupa on. Seksi naisen kanssa on ihanan intensiivistä, rauhallista ja nautinnollista.
Itäinen Suomi, 48v.
Hei i feel u. Taitaa monella 40 kymppisellä olla oman seksuaalisuuden kanssa etsikkoaikaa. Me myös miehen kanssa kokeiltu kimppaa naisen kanssa ja se oli ihanaa. Ollaan mietitty mistä löytäisimme seuraa ja samalla itse miettinyt kuinka kaunista voisi olla kokeill seksiä naisen kanssa kaksin.
Mistä tällaisia naisia löytyy? 😁😆
Minullakin kokemukset naisen löytämisestä ovat täysi nolla. Johtuu itsestä, kun en koskaan uskalla lähestyä ketään mitenkään. Rohkeus ei vain riitä, vaikka olen niin sanotusti hyvän näköinenkin ja vaikka halutuskin on oikeasti monesti ihan sietämätöntä. Miestäkään en edes pettäisi, kun häneltäkin olisi lupa suhteeseen naisen kanssa. Silti en vain uskalla ikinä mitään. Se pelottaa, että mitäs sitten, jos kiinnostuksen kohde ei olekaan bi, niin kuin itse. En siis tiedä, kestäisinkö häpeää, jos erehtyisinkin lähestymään ihan tavallista heteronaista. En myöskään haluaisi vuoteeseen kenenkään ihan tuntemattoman kanssa, vaan haluaisin tehdä aloitteen vain jollekin jonka tunnen muutenkin. Se olis kiva, jos joku sopiva tuttu yrittäisi iskeä minua, niin sitten tarvitsisi vain vastata tunteeseen. Mutta taitaa kaikki edes vähän tutut olla heteroita tai sitten samalla tavalla kaapissa kuin itsekin olen. Raivostuttaahan tämä tilanne usein, kun esimerkiksi uimahallissa saatan kiihottua voimakkaastikin ihan jostakin tuntemattomastakin. Mutta tällä mennään. Ehkä joskus koittaa vielä aika, että bisseys on oikeesti ihan ok ja vois vaikka halutessaan pitää jotain korua, joka kertois siitä, että millainen itse on, tai joku muu. Sillä tavalla asiat vois olla oikeesti paljon helpompia verrattuna nyt, kun ei yhtään tiedä kenestäkään mitään.
Itse olen lesbo, mutta en suostuisi bi-naiselle pelkäksi seksikumppaniksi. Haluan rakkautta ja kumppanuutta siinä missä heterotkin.
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alastonsuomi?
No sitten Seksitreffit, jos se olisi parempi vaihtoehto?
Ei ole. Ei siellä sensuellit seksinharrastajanaiset etsi seuraa :-D
Siellä on ammattilaisia.
Saahan siellä tavisnainen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lesbo, mutta en suostuisi bi-naiselle pelkäksi seksikumppaniksi. Haluan rakkautta ja kumppanuutta siinä missä heterotkin.
N38
Toki noin kuin itse toivot, mutta monet heterot, miehet ja naiset kyllä etsivät myös vaan ihan seksiäkin.
Sama ongelma täälläkin. Itse tein nuorena sen tyhmyyden, että uskaltanut kokeilla vaikka kaksikin hyvää kaveria teki aloitteita. Molemmat vielä monta kertaakin. Nyt uskaltaisin, mutta eipä kukaan enää ehdottele. En usko, että on ulkonäöstä kiinni minunkaan tapauksessa, niin kuin joku aiemmin kirjoitti. En kyllä itsekään uskalla yrittää ketään. Deittisivuja en uskalla käyttää, vaikka lupa olisi mieheltä. Pelkään, että joku tuttu tunnistaa ja alkaa moralisoida.
Olkaa onnellisia, jos teillä on lupa mieheltä. Meillä mies sai hirveät raivarit kauan sitten, kun otin asian puheeksi. Hyvä että ei tullut ero siksi, että olen bi. Miehen vuoksi en uskalla edes haaveilla mistään, paitsi masturboidessa. Sitä mies ei ole sentään kieltänyt. Ei tosin taida edes tietää, että harrastan omaa kivaa. Sen olen kuitenkin päättänyt, että jos työmatkalla tai missä vain tulisi joskus tilaisuus olla mukavan naisen kanssa, niin pettäisin miestäni heti.
Saanko antaa kaksi vinkkiä. Bi-naisena seuran löytäminen on nykyisin paljon helpompaa kuin ennen. Näin ainakin siinä tapauksessa, jos ette etsi ensimmäiseksi sitä elämän suurinta rakkautta, vaan ihan vain mukavaa ihmistä yhteisiin hetkiin. Ihan ensimmäiseksi aloittakaa kaksi harrastusta, eli uinti ja kuntosali. Tehkää harrastuksista myös säännölliset, ei siis mitään satunnaisesti kerran kuussa tyyliin. Opitte melko nopeasti tuntemaan vakiporukat ja he teidät. Itse huomasin jo kauan sitten, että näiden harrastusten kautta yksi asia johtaa ennemmin tai myöhemmin toiseen. Sitten, jos ei johda, niin vaihtakaa esimerkiksi sali toiseen yhden tai kahden talven jälkeen. Uimahalli myös, jos asutte isommassa kaupungissa. Vaihtoja ei kannata tehdä liian aikaisin, mutta ei myöskään liian myöhään. Vakikävijät on se avain ongelmaan ja tutustuminen heihin. Jos ette uskalla tehdä itse mitään aloitteita, niin alkakaa rohkeasti edes moikkailla mielenkiintoisen oloisia uusia tuttavuuksia. Tiedän kokemuksesta, että vinkit toimii. ;)
Itsekin toivoisin löytäväni erityisen ystävän, mutta sama ongelma kuin muillakin. Kun ei itse uskalla mitään eikä kukaan ehdottele, niin pakko tyytyä pelkkään mieheen. Tosin en edes tiedä, miten mies asiaan suhtautuisi. Jos nro 30 palaa vielä ketjuun, olisi kiva kuulla, toimiiko nuo vihjeet siis ihan oikeasti? En ui säännöllisesti, mutta useita kertoja vuodessa kuitenkin. En ole huomannut, että olisi mikään iskupaikka.
Eikö prideistä löydä? Ihmeellistä.
Kai se tuo, että suurimman osan elämää on sanottu sellaisen olevan rumaa ja likaista touhua. Kiinnostus on suurta, mutta jokin kiukkuinen ääni takaraivossa estelee lopullista rohkaistumista.