Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Päiväkodissa TE-toimiston sinne pakottama mies käytti lapsia törkeästi hyväkseen

Vierailija
19.02.2024 |

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010238925.html

"Espoolaisen pienen päiväkodin työntekijä on tuomittu ehdottomaan vankeuteen useista törkeistä lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä ja sukupuolisiveellisyyttä loukkaavien kuvien levittämisestä."

"Miehellä ei ollut koulutusta tehtävään, vaan hän on työvoimaviranomaisten kehotuksesta työttömänä työnhakijana ohjattu hakemaa työtä päiväkodissa."

Nyky-Suomessa on niin tärkeää saada työttömät töihin, että siinä saa lasten oikeudetkin ja turvallisuus väistyä.

Kommentit (381)

Vierailija
361/381 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt ei lainaukset toimi.

Olen ollut neljä vuotta työtön, nyt lähti viides vuosi käyntiin ja kyllä, on ehdotettu työkokeilua josta olen sanonut että ei tarvetta. Työllistymissuunnitelmassani lukee pääpiirteittäin että hakee töitä, ei mitään muita velvollisuuksia. Ja näin on joka ikinen kerta. Paikan päällä pitää tietenkin käydä välillä mutta nyt ei ole tarvinnut käydä yli vuoteen. Ja mitä haittaa siitä paikan päällä käymisestä on?

Riippuu taas kunnasta maksavatko mieluummin niitä sakkomaksuja vai työllstävätkö siksi aikaa että pääsee ansiosidonnaiselle. Ja vaikka työllisymissuunnitelmassa ei lukisi työkokeilu niin silti voivat laittaa sellaista hakemaan. Enää vuosiin ei ole voinut vedota siihen että sitä ei ole ollut suunnitelmassa. Voivat ehdottaa karenssin uhalla myös sellaisia toimenpiteitä. Paikan päällä käynnissä ei ole mitään haittaa ja sellaista ei ole kukaan väittänytkään, itse hoidan asiani vain paikan päällä.

Vierailija
362/381 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/381 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. 150 kg tyhmyyttä ja läskiä

Vierailija
364/381 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto. 150 kg tyhmyyttä ja läskiä

Todellakin, yök

Vierailija
365/381 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nimeä ei tekijällä ollut.

Mistä se yleensä vihjaa?

Vierailija
366/381 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tärkeintähän on, että työtön MENI TÖIHIN. Hei kaikki mene töihin!!!1-ulvojat, tulkaa nyt taputtamaan tälle mallikelpoiselle yksilölle.

Nimenomaan! Hän meni töihin, kuten käskettiin. Sitä saa mitä tilaa! Työssäkäyvän lapsukaista hoitaa ahkera pedari. Pääasia ettei ole työkkärin asiakas enää.

En ymmärrä mitä pahaa on siinä, että ihmisiä kehotetaan töihin. Kummasta puhutaan, työttömistä loisijoista vai hyväkikäyttäjistä?

Vierailija
367/381 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nimeä ei tekijällä ollut.

Mistä se yleensä vihjaa?

On tällä jessellä nimi!

Vierailija
368/381 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TUOMITTU ON:

Toni Erik Cederström, syntynyt 1992.

Keskustelua aiheesta murha infossa. Käy siellä. Google löytää

tekijän nimellä. Laittaisin mielelläni linkin, mutta Sanoman

persereikämoderaattorit on estäneet kaikki linkkaukset murha

infoon.

LEVITTÄKÄÄ TEKIJÄN NIMEÄ KAIKKIALLA NETISSÄ, SOMESSA JNE. KIITOS...

Tein lyhennetyn linkkin tonne m u r h a i n f o n sivulle tuosta tyypistä, on jopa kaverin kuva siellä keskellä sivua :D

https://t.ly/Xe_Oi

Eikös palstan Vornasten mielestä kyseessä pitänyt olla ulkomaalainen tapaus?

Vierailija
369/381 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TUOMITTU ON:

Toni Erik Cederström, syntynyt 1992.

Keskustelua aiheesta murha infossa. Käy siellä. Google löytää

tekijän nimellä. Laittaisin mielelläni linkin, mutta Sanoman

persereikämoderaattorit on estäneet kaikki linkkaukset murha

infoon.

LEVITTÄKÄÄ TEKIJÄN NIMEÄ KAIKKIALLA NETISSÄ, SOMESSA JNE. KIITOS...

Tein lyhennetyn linkkin tonne m u r h a i n f o n sivulle tuosta tyypistä, on jopa kaverin kuva siellä keskellä sivua :D

https://t.ly/Xe_Oi

Eikös palstan Vornasten mielestä kyseessä pitänyt olla ulkomaalainen tapaus?

Ja kyseessä olikin ihan vaan persu.

Vierailija
370/381 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä voisikaan mennä vikaan, kun satunnainen työtön tuupataan ilman mitään seulaa tai koulutusta 4-vuotiaita kaitsemaan?

No 99% tapauksista ei menisi mikään vikaan.

Vierailija
371/381 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä syy tämä nimen salaaminen on ketä siinä suojellaan?

Suoja väri suojaa 🙈

Vierailija
372/381 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi päästää noin helposti päiväkotiin. 

Vierailija
373/381 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies työskenteli osittain yksin pienen lapsiryhmän kanssa. Teot jatkuivat yli vuoden ajan. 

Tässä tulos kun säästetään vääristä paikoista. Päiväkotiinkin pääsee nykyään kuka tahansa hommiin.

Ei olisi yksin saanut olla,.,. 

Vierailija
374/381 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ko pedari on sanonut että haluaa työskennellä lasten parissa. Ja Te-täti on heti tarttunut tähän ja työntänyt tyypin töihin päiväkotiin.

Win-win - tilanne siis. TE- täti saanut vielä itselleen kannustuslisän tuosta? 

Vierailija
375/381 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"hän on työvoimaviranomaisten kehotuksesta työttömänä työnhakijana ohjattu hakemaa työtä päiväkodissa"

Minusta tämä lause kyllä kuulostaa kovasti siltä, että ei ole itse vapaaehtoisesti sinne hakenut. Ei nyt ehkä täysin aseella uhaten pakotettukaan, mutta kyllä minä ainakin kiltisti haen jos te-täti kehottaa tai ohjaa hakemaan johonkin.

Karenssi siitä tulee jos ei hae kun "kehotetaan" ja "ohjataan" hakemaan. Sen nimikin on työtarjous vaikka oikeasti olet velvoitettu hakemaan tai saat karenssin. Ja kyllä työkkäri näitä edelleen antaa varsinkin jos työttömyys pitkittyy.

Älä puhu sontaa. Olen ollut neljä vuotta työtön ja koskaan ikinä työkkäri ei ole edes tarjonnut työpaikkaa tai uhkaillut karensseilla eikä ohjannut yhtään mihinkään.

Se on ihminen itse asiakkaana se joka

Älä nimittele sonnanpuhujaksi jotakuta jolla on erilainen kokemus kuin sinulla. Tuntuu että riippuu todella paljon paikkakunnasta ja te-virkailijasta kuinka toimivat asiakkaiden suhteen.

Eri

Vierailija
376/381 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu tulee katoamaan täältä heti, kun ulkomaalainen nimi selviää.

Ei ole vielä kadonnut, vaikka ulkomaalainen nimi selvisi.

Vierailija
377/381 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu tulee katoamaan täältä heti, kun ulkomaalainen nimi selviää.

Ei ole vielä kadonnut, vaikka ulkomaalainen nimi selvisi.

Sehän paljastui just persuksi.

Vierailija
378/381 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luullut että päivätädin työ on akateeminen ammatti. 

Kyseessä olikin palkaton työkokeilu. Siihen ei ole mitään kriteerejä. Mullekin ko työkokeilua päiväkodissa ehdotettiin, useista mt diagnooseista ja vuosikausien mt sairastelusta huolimatta. 

Olen ollut itse palkattomassa työkokeilussa päiväkodissa, rikosrekisteriote piti toimittaa ennen työn aloittamista. Tosin ko. tekijällä sekään ei olisi auttanut, kun ei ollut aiempaa rikostaustaa (eli ei ole aiemmin jäänyt kiinni rikoksistaan).

Vierailija
379/381 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa sitä radio dei kanavaa, jossa niiden oma toimitusjohtaja on käyttänyt lasta hyväksi. Oman ystävänsä taaperoa, ja puhuu samalla hengellisiä. Maailma on tälläinen. 

Vierailija
380/381 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos saa työkkäristä määräyksen mennä päiväkotiin töihin, kannattaa sanoa, että olen aina tuntenut sexuaalista vetoa lapsiin ja pelkään olevani heille vaaraksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi