Oudoimmat kokemukset LÄÄKÄRISSÄ,mitä sinulle tai tutullesi on käynyt? Kelpaa niin hyvä mutta outo lääkärikin kuin täysi osaamattomuus
Aloitan: Kävin lääkärissä kurkkukivun takia,en muistanut yhden lääkkeeni nimeä ja lääkäri kurkkasi sen Omakannasta. Sitten lääkäri kysyi miksi minulle on määrätty niin mahdottomasti kosteusvoiteita ja tiesinkö että se on itseään ruokkiva keho,iho kuivuu mitä enemmän rasvaa pistän. Koetin sanoa että mulla on atopia mutta lääkäri oli päässyt vauhtiin. En keksinyt muuta kuin nostaa puseron leukaan ja näyttää ihottuman runnomat vatsani ja rintani että näyttääkö tämä siltä, ettei tarvitse rasvata? Lääkäri vaikeni hölmistyneenä ja tuntui vasta sitten muistavan miksi oikein tulin.
Olen 50vuotias,atoopikko 1vuotiaasta asti eikä IKINÄ tuota ennen lääkäri ole kyseenalaistanut sitä että tarvitsen kosteusvoidetta useaa eri purkkia (yhdellä pesen itseni,toisella rasvaan kehon jne),päinvastoin saatettu kysyä että olenko kokeillut rasvata.
Kommentit (153)
Kävin lääkärissä näyttämässä kipeää penistäni. Laskin housuni, lääkäri katsoi minua hymyillen ja kaivoi pöytälaatikosta suurennuslasin. Nolottaa vieläkin kun ajattelen tota kokemusta..
Aikoinaan kävin terveyskeskus lääkärillä flunssan vuoksi, oli ulkomaalaistaustainen mieslääkäri.
Katsoi korvat ja nielun sekä kuunteli keuhkot. Halusi että kuuntelua varten otetaan koko ylävartalo paljaaksi, eli rintsikatkin pois. Kuuntelun jälkeen kouri rintoja kunnolla. Kysyin mitä teki, niin sanoi olleen vahinko. Huomasin kuitenkin, että hänellä seisoi.
N26
Nykyään olen käynyt rintojen pienennyksessä,mutta tuolloin minulla oli suuret rinnat joihin rajun kasvun takia tulleet selkeät,liilat raskausarvet. Menin lääkärin kurkkukivun takia päälläni huppari,jonka vetoketju oli vähän auki ja toppi. Mieslääkäri sitten kiinnostui ylettömästi raskausarvistani,siveli niitä ja kyseli että mitä nää on? Vedin vetoketjun leukaan asti kiinni ja huomautin tulosyyni olevan kipeä kurkku.
Vieläkin vituttaa etten tehnyt valitusta! Varmasti se pervo tiesi mitä ovat raskausarvet,kunhan halusi hiplailla nuoren naisen isoja rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Kävin lääkärissä näyttämässä kipeää penistäni. Laskin housuni, lääkäri katsoi minua hymyillen ja kaivoi pöytälaatikosta suurennuslasin. Nolottaa vieläkin kun ajattelen tota kokemusta..
0/5
Kävin lääkärissä kontrollissa polvivamman takia. Mulla oli jalassa housut, jotka ei nousseet polven yläpuolelle, vaan saadakseni polven paljaaksi mun piti ottaa housut pois jalasta. Lääkäri oli tosi ärsyyntynyt ja lopuksi sanoi vihaisesti, että seuraavan kerran kun tulet polven takia lääkäriin, niin varmista, että sulla on housut joiden lahkeet nousee polven yläpuolelle!
Toinen liittyy kanssa polveen, kun meni usein paikaltaan ja lääkäri halusi kokeilla liikuttaa lumpiota. No sellainen aktivoi hirveen pelon että se menee taas sijoiltaan, pienikin lumpion liikuttelu saa pelon aikaan. Lääkäri vaan naureskeli, että laitetaan se sitten paikolleen, kun sanoin pelkääväni sijoiltaan menoa enkä pystynyt rentouttamaan reisilihaksia.
Mulla kävi vähän sama kuin tuossa yllä.Kaaduin ja satutin polven ni päivystyksen lääkäri ärisi kun ei saanu mun pillifarkkujen lahjetta ylös. Että ensi kerralla pue housut joiden lahde nousee!
Joo mä olinkin suunnitellut viettäväni lauantain päivystyksessä. V""u.
Tapahtui asuessani ulkomailla. Olimme lähdössä Suomeen lomalle ja iski kova kurkkukipu juuri ennen lähtöä. Tämä oli siis ennen korona-aikaa jolloin oli ihan normaalia reissata pikku flunssassa, ja siihen aikaan angiinaan yleensä annettiin aina antibiootit joten kävin lääkärissä. Keski-ikäinen mieslääkäri kyseli reissusuunnitelmista ja kerroin että kiva päästä pitkästä aikaa perheen ja ystävien luokse viettämään aikaa. Hän sanoi ihan tosissaan "uh, boooring!"
Ehkä se oli tarkoitettu vitsiksi. Paikallisten huumorintaju ei oikein auennut ikinä.
Oli käynyt erehdys ja laitettu kaksi potilasta samalle kellonajalle. Niin se lääkäri otti meidät kummatkin sinne huoneeseen. Mummu näytti säärihaavojaan ja minä leikkausarpeani😂
Tämä on totta vaikka ei semmoiselta kuulosta. Kysy että sopiiko se meille. Hoitaja tuli sitomaan mummun haavat ja sillon tutki minua.
Polvi oli kipeä ja lääkäri halusi tunkea sormen perseeseen. En silloin kyseenalaistanut,olisi varmaan pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Polvi oli kipeä ja lääkäri halusi tunkea sormen perseeseen. En silloin kyseenalaistanut,olisi varmaan pitänyt.
Sama tehtiin mulle pitkään jatkuneiden selkä ja jalka vaivojen takia. Jouduin myös kyykkäämään lääkärin sormi perseessä
Olen vuosia sitten kirjoittanut tämän tänne.
Epäilty sukupuolitauti menin yleislääkärille. Joka myöhemmin tuli julkisuuteen seksuaalisista ahdisteluista.
Menen huoneeseen. Normaalit kättelyt ja small talkit. Sängylle makaamaan peniksen tutkiminen. Sängyltä pois virtsa näyte lähete. Olen lähdössä huoneesta pois. Lääkäri sanoo. Hän voisi vielä tarkastaa peniksestä yhden asian, otatko vielä housut veks ja sängylle..
Ihmettelen kun lääkäri pukee kumihanskat käteen ja laittaa liukastetta. Hän tutkii penistä todella tarkkaan, välillä päästäen irti jolloin esinahka rullaa terskan päälle. " En ole homo mutta liukastetta kumihanska tuntuu kivalta.
Hän komentaa minut kyljelleen edelleen tutkien penistä " piti siis sitä kädessä ja samalla ilmoittaa tutkivansa eturauhasen jos ok? Vastaan kyllä.
Lääkäri työntää sormen eturauhaselle "edelleen" pitäen kullista kiinni. Väkisinkin tuo Combo saa veren virtaamaan penikseen. Makaan kyljellään sormi perseessä kulli mies lääkärin kädessä semi erektiossa, ikuisuudelta tuntuvan ajan. Kuulemma hyvä kun ei penis eritä mitään visvaa.
Jonka jälkeen hän köhäisee ja sanoo että kyllä täällä on tuntohermot kunnossa. Ettei koskaan voi tietää jos on SP tauti mitä käy. Ja minä olen niin nuori " olin 19" että ei kannata riskejä ottaa vaan tutkia kunnolla..
Erittäin omituisen fiiliksen kanssa poistun huoneesta. Ja saan testitulokseksi klamydia.
Vuosikausia myöhemmin törmään lääkäriin joka saanut syytteen seksuaalisesta ahdistelusta. Sama mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tehtiin mulle pitkään jatkuneiden selkä ja jalka vaivojen takia. Jouduin myös kyykkäämään lääkärin sormi perseessä
Kyykkäämään? Tuota en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Epäilty sukupuolitauti menin yleislääkärille. Joka myöhemmin tuli julkisuuteen seksuaalisista ahdisteluista.
Menen huoneeseen. Normaalit kättelyt ja small talkit. Sängylle makaamaan peniksen tutkiminen. Sängyltä pois virtsa näyte lähete. Olen lähdössä huoneesta pois. Lääkäri sanoo. Hän voisi vielä tarkastaa peniksestä yhden asian, otatko vielä housut veks ja sängylle..
Ihmettelen kun lääkäri pukee kumihanskat käteen ja laittaa liukastetta. Hän tutkii penistä todella tarkkaan, välillä päästäen irti jolloin esinahka rullaa terskan päälle. " En ole homo mutta liukastetta kumihanska tuntuu kivalta.
Hän komentaa minut kyljelleen edelleen tutkien penistä " piti siis sitä kädessä ja samalla ilmoittaa tutkivansa eturauhasen jos ok? Vastaan kyllä.
Lääkäri työntää sormen eturauhaselle "edelleen" pitäen kullista kiinni. Väkis
Ai että on kiihottavaa! Vieläkö hän kyseisen lääkärin vastaanotolle pääsee?
Vierailija kirjoitti:
Olin nuori ja kävin tk:ssa mieslääkärillä.
Sitä en muista miksi kävin.
Olin pukemassa sermin takana kun kuulin lääkärin huohottavan.
T. Pasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri työntää sormen etur
Luulisin että oikeudet meni kun tuomioita tuli. On muuten sinänsä outoa. En ole yhtään bi henkinen. Mutta tuo tapahtuma oli kyllä kiihottava lopulta.
Vein 1veen lääkäriin.
Kun ojensin kättäni lääkäri ei tarttunut siihen vaan sanoi,että tervehditään potilasta ensin ja kätteli lapsen joka pelästyi ja alkoi itkeä. Sitten vielä työnsi naamansa melkein kiinni lapsen naamaan että "no sanopa mikä noin harmittaa?"
Nousin lapsi sylissä seisomaan ja kerroin ,että pelkää vieraita. Lääkärin seuraava ehdotus oli ottaa lapsi syliinsä! Tässä vaiheessa teki mieli juosta lapsen kanssa ulos sieltä. Suostui kuitenkin tutkimaan lapsen niin että tämä oli minun sylissäni ja saatiin voiteet.
Ihotautilääkäri yksityisellä terveysasemalla. Myöhemmin kuulin että tällä oli taitavan mutta omalaatuisen maine.