Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko 15v ikään että äiti on se ärsyttävin ihminen?

Vierailija
19.02.2024 |

Olen ollut lapselleni tärkein ihminen, mutta nyt vuoden sisällä keikahtanut päälaelleen: hakee etäisyyttä minuun, kritisoi, ärsytän häntä, vähät välittää enää minusta. Esim lähtiessään reissuun ei enää halaa, eikä matkoilta viestittele. Isää ja isän luona oloa ihannoi ja valitsee ennemmin kuin kanssani olon. Tunnen riittämättömyyttä ja surua tästä, hän on muuttunut niin erilaiseksi minua kohtaan. Tuntuu vaikealta ollakaan yhdessä kun huomaan asenteensa, että minä olen ärsyttävä ja jos isä jotain ehdottaa niin heti menee edelle.

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muru vaadi muilta mitään mihin et itse kykenisi kuuna päivänä. Rehellisyys on sallittua. Lapsetkin ovat terveitä kun he leikkivät mutta sairaita kun eivät osaa lopettaa leikkimistä. Näin se kehittyy jo lapsuudesta kaikki nämä ongelmanne. Me toisenlaiset olemme taas leikkineet kanssanne jo lapsuudestamme lähtien joten harjoitus on tehnyt mestareita. Koita kestää sillä meille on kertynyt meriittejä jotka tukevat elämässämme selviytymistä teidän keskuudessanne. Oliko vieläkin muuta itkettävää?

Toisenlaiset eli trollijonnnet, jotka eivät osaa muuta kuin länkyttää paskaa? 

Vierailija
162/165 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä muru vaadi muilta mitään mihin et itse kykenisi kuuna päivänä. Rehellisyys on sallittua. Lapsetkin ovat terveitä kun he leikkivät mutta sairaita kun eivät osaa lopettaa leikkimistä. Näin se kehittyy jo lapsuudesta kaikki nämä ongelmanne. Me toisenlaiset olemme taas leikkineet kanssanne jo lapsuudestamme lähtien joten harjoitus on tehnyt mestareita. Koita kestää sillä meille on kertynyt meriittejä jotka tukevat elämässämme selviytymistä teidän keskuudessanne. Oliko vieläkin muuta itkettävää?

Eiköhän tämä ilkivalta jo riitä. Diktatuuri on leiponut louskottavia pikkupirulaisia jotka tulevat kokemaan elämässä sen miltä tuntuu kun ei löydykään enää suvaitsevaisia ihmisiä ja se johtuu siitä että ette ole osanneet arvostaa kaikkea sitä mitä ihmiset ovat hyväksenne tehneet myöskin suojelumielessä. Onnea matkaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä ilkivalta jo riitä. Diktatuuri on leiponut louskottavia pikkupirulaisia jotka tulevat kokemaan elämässä sen miltä tuntuu kun ei löydykään enää suvaitsevaisia ihmisiä ja se johtuu siitä että ette ole osanneet arvostaa kaikkea sitä mitä ihmiset ovat hyvä

Upea kuvaus sinusta henkilönä! Miten osasitkin tiivistää kaiken noin hienosti kolmeen lauseeseen! 

Vierailija
164/165 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meillä noin ole. Olen edelleen tärkein nuorelle pojallemme. Kertoo ja keskustelee avoimesti. Mitä ei kerro minulle, kertoo isoveljelle tai kummitädille. 

Halaa edelleen kaikkia läheisiä, myös mummua ja pappaa. Lukiolainen kyseessä. Rauhallinen, kiltti, mutta ei nössö. 

Vierailija
165/165 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiseen kysymykseen vastaus:

Kyllä - se on jokaisen murrosikäisen nuoren äidin päätehtävä: olla se universumin kurjin tyyppi.

Mutta vuodet vierii eteenpäin, ja aika kultaa muistot.