Ai että kohta lähdetään kanarialle kuinka kateelinen olet
Kaikki on maksettu, ruoka ja juomiset kuuluu pakettiin. Vähän ekstraa maksettiin.
Kommentit (110)
En ole yhtään kateellinen enkä varsinkaan tuosta sinun aivotoiminnastasi... Ootko harkinnut jäädä sinne pysyvästi ja luopua vauvailusta?;)
En ole kateellinen. Turistirysät täynnä vaaleanpunaisia pohjoismaalaisia ja brittejä, altaalla tai rannalla maaten ei vastaa unelmalomaani. Itse mieluiten vuokraan auton lomani ajaksi ja tutustun kohdeympäristöön mahdollisimmaan laajasti, kuitenkin rennosti ilman aikatauluja.
All inclusive on pienten lasten kanssa varmaan käytännön syistä kätevä ratkaisu, mutta isompien lasten kanssa tai aikuisten kesken se vain rajoittaa, eikä.laatu ole yleensä häävi.
ei kiinnosta etelän "lomat", yhtä kärsimystä olisi joku Kanaria.
Saarilta pääsee useinkin kiertelemään. Mm. Lautoilla tai jopa rahtilaivoilla. Kuten olen itse tehnyt.
En ole kade, jos menisit USA:aan niin olisin.
0 koska unelmoin eri asioista. Jos unelmoisin Kanarian matkasta, saattaisin olla vaikka 5.
Oltiin jo kaksi kertaa kanarialla tyttöystävän kanssa. Kovimpien pakkasien aikana oltiin eka 10 päivää ja toisella kertaa 7 päivää.
Inhoan matkailua, eli kateusprosenttini on tasan nolla.
Olen matkustanut ulkomaille elämäni aikana ehkä 7 kertaa ja nyt on olo, että seuraava lento tulee päättymään onnettomuuteen. En aio enää lentää ja maailmaa on nähty tarpeeksi.
Turvallista matkaa kaikille muille, jotka vielä uskaltavat matkustaa.