Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai että kohta lähdetään kanarialle kuinka kateelinen olet

Vierailija
18.02.2024 |

Kaikki on maksettu, ruoka ja juomiset kuuluu pakettiin. Vähän ekstraa maksettiin.

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko sillä "reissullasi" kirjoitella aamusta iltaan tänne?

Toivottavasti ei kirjoita. Kanarian saaret eivät kuulu Euroopan roamingsoppariin saa mojovan laskun.

Kai joka hotelleissa on nykyään wifi eikä se maksa mitään ylimääräistä. Vai ajattelitko, että toinen lähtettää tänne viestejä pitkin päivää jostain päiväretkeltä? 

Vierailija
22/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole nuo etelänmatkat koskaan kiinnostaneet, että laske siitä. MIeluummin matkustan Euroopan kulttuurikohteissa. Ensi kesänä olisi kyllä yhdet häät siellä päin, mutta hikoilu 30 asteen helteessä ei oikein houkuttele, niin mukava kuin muuten olisikin osallistua,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei kirjoita. Kanarian saaret eivät kuulu Euroopan roamingsoppariin saa mojovan laskun.

Kyllä kuuluvat!!

Vierailija
24/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on lämmintä. Olen Fugessa. Täällä on mukavan lämmintä. 

Vierailija
25/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin kateellinen kun olet valinnut matkakohteeksi pikku suomen jossa kuulee ja näkee enemmän suomalaista kulttuuria kuin paikallista. Ja en ole kateellinen turistirysäkohteesta

Vierailija
26/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on mukavaa että pääsette lämpimään lomalle. Vähän olen kyllä omalle kaverille kateellinen joka lähti Australiaan 2 kuukaudeksi lomailemaan.

Vierailija
27/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin kateellinen kun olet valinnut matkakohteeksi pikku suomen jossa kuulee ja näkee enemmän suomalaista kulttuuria kuin paikallista. Ja en ole kateellinen turistirysäkohteesta

Kävin Palman saarella lomalla ja ei kyllä ollut mikään turistikohde.

Vierailija
28/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Espanja enää kuulu Eurooppaan? 

Vierailija
29/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen? En ole. Tiistaina lähden 4 kuukaudeksi Havaijille...

Vierailija
30/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanaria on täynnä Afrikan turisteja Ap pitää sen jälkeen Helsingin rautatieasemaa turvallisena paikkana keskellä yötä.

Sopii tuonne vielä jokunen suomalaisturistikin.

Apvois käydä vilkuttamassa meille tuolla kun/jos päässyt perille

https://www.youtube.com/live/o09siXxJw9A?si=t5AAao7rYH7xaPz7

Vierailija
31/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, olette siis menossa jonnekin kanatarhalle, Laitilaanko? Toki itse tiedän Kanarian, mutta itse kirjoitit kanariasta, joten on syytä olettaa sen olevan joku suomalainen kanatarha.

Vierailija
32/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kateellinen. En kaipaa kanarialle kevätpuolella talvea. Yleensä syksy ja vesisateet aiheuttavat kaukokaipuuta. Tosin viime vuosina en ole käynyt kanariallakaan kuin v. 2019 ja 2023. Liian pitkät lennot minulle, kun on krooninen suolistosairaus. Kun tulee vessahätä, pitäisi päästä vartin sisällä. Lentokoneessa se ei onnistu. Kestän hyvin 1-3 tunnin lentoja ilman vessakäyntejäkin. 

Vierailija
33/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa reissua teille. En ole kateellinen. Kanaria ei kiinnosta pätkääkään eikä myöskään muut turistikohteet. 

Missä maassa ei käy turisteja? Afganistaniinko olette menossa?

Vierailija
34/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuuluu. Olen itse nyt ollut Kanarialla pari viikkoa ja hyvin toimii netti ja puhelin. Tosin ainakin minun liittymässäni on rajoitettu paketti, joten ostin 20€:lla 100Gt nettikaistaa. Saa vaikka elokuvia katsella. Tosin tässä toisessa hotellissa on niin hyvä netti, ettei tarvitse omaansa käyttää kuin ulkona. Ensimmäisessä oli niin huono, että hankin paikallisen kortin toiseen kännykkääni.

Vierailija
35/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman kateellinen, mutta vain siksi, että itse en pääse reissuun juuri nyt. 

Olin marraskuussa Hurghadassa elämäni ensimmäisellä all inclusive -matkalla ja tykkäsin kovasti. Lähden tänä vuonna uudestaan Hurghadaan, koska jäi se harmittamaan, että nilkka oli pirun kipeä lokakuisen kaatumisen johdosta ja sen vuoksi en nähnyt Hurghadaa laajemmin. Ratsastusretkellekin olisin halunnut mennä, mutta en voinut sen pirun nilkan vuoksi. Joten uusi reissu tänä vuonna. 

Vierailija
36/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en ole kateellinen. Lähden mieheni kanssa viikon kuluttua Dominikaaniseen tasavaltaan. Ollaan neljä viikkoa. 

Vierailija
37/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa calimaa!

Vierailija
38/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Mensan reisuu?

Ei kun Munsalan. 

Vierailija
39/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman kateellinen, mutta vain siksi, että itse en pääse reissuun juuri nyt. 

Olin marraskuussa Hurghadassa elämäni ensimmäisellä all inclusive -matkalla ja tykkäsin kovasti. Lähden tänä vuonna uudestaan Hurghadaan, koska jäi se harmittamaan, että nilkka oli pirun kipeä lokakuisen kaatumisen johdosta ja sen vuoksi en nähnyt Hurghadaa laajemmin. Ratsastusretkellekin olisin halunnut mennä, mutta en voinut sen pirun nilkan vuoksi. Joten uusi reissu tänä vuonna. 

Siis ihan oikeasti tykkäsit Egyptistä noin paljon? 

Vierailija
40/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Paikka on varmaan tupaten täynnä suomalaisia. Ruoka-aikaan pitää olla hotellilla, ei kiitos. Mukavempi kierrellä paikkoja ja etsiä sieltä ruokapaikka.