Ai että kohta lähdetään kanarialle kuinka kateelinen olet
Kaikki on maksettu, ruoka ja juomiset kuuluu pakettiin. Vähän ekstraa maksettiin.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Hieman kateellinen, mutta vain siksi, että itse en pääse reissuun juuri nyt.
Olin marraskuussa Hurghadassa elämäni ensimmäisellä all inclusive -matkalla ja tykkäsin kovasti. Lähden tänä vuonna uudestaan Hurghadaan, koska jäi se harmittamaan, että nilkka oli pirun kipeä lokakuisen kaatumisen johdosta ja sen vuoksi en nähnyt Hurghadaa laajemmin. Ratsastusretkellekin olisin halunnut mennä, mutta en voinut sen pirun nilkan vuoksi. Joten uusi reissu tänä vuonna.
Kuka täysjärkinen lähtee Hurghadaan 🙉🙉
Kivaa matkaa. En tosin ole kateellinen, koska kyllä minäkin voisin tuollaisen matkan tehdä, jos vain haluaisin. Rahaa se vain vaatii, mitä minulla toki on. AP maksoi vielä ekstraa! Sitä paitsi ainakin täällä etelässä on tosi kaunis ja aurinkoinen päivä. Pahin kaamos on jo selätetty ja kevättä alkaa pikkuhiljaa olemaan ilmassa.
Työkaverini tuli juuri kotiin viikon Kanariansaari reissultaan all inclusive 4 hengelle. Matka alkoi perillä vatsataudilla buffepöydän antimien jälkeen, siihen meni 3 päivää matkasta.
Kotiin tultua alkoi helv,korvakipu ja korvasta valui mätää ja verta Ei muuta kuin akuuttiin.
Sairaalassa löydettiin korvasta kunnon viheliäinen bakteeri ( ihmispaskaa uima-altaassa?) ja 2 vkon antibioottikuuri.
ei muuta kuin Bon Voyage vaan 🍀
Siellä on just alkaneet ne hiekkamyrskyt jotka tuo Saharasta hiekkaa. Varatkaa hengityssuojaimia reilusti koko porukalle! Niitä löytyy kyllä paikan päältäkin. Pelikortit kannattaa ottaa, koska tulee päiviä, jolloin ulos ei ole oikein asiaa sen hiekkapölyn takia.
All-inclusive Kanarialle.
Kas kun ei Tallinnaan.
Kateus ei ole kymmenen ensimmäisen argumentin joukossa, jotka tulevat mieleen.
En ole yhtään kateellinen. Hyvää matkaa vaan. Voisin itsekin lähteä koska vaan , minne melkein vaan,mutta en halua. Liian vaivalloista. Aikoinaan reissasin ihan tarpeeksi. Mökkeilen ihan kotimaassa.
Vähemmän kateellinen kuin ap mulle. Mä pääsen ensi kesänä kaikille festareille ilmaiseksi ja mulle maksetaan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Hieman kateellinen, mutta vain siksi, että itse en pääse reissuun juuri nyt.
Olin marraskuussa Hurghadassa elämäni ensimmäisellä all inclusive -matkalla ja tykkäsin kovasti. Lähden tänä vuonna uudestaan Hurghadaan, koska jäi se harmittamaan, että nilkka oli pirun kipeä lokakuisen kaatumisen johdosta ja sen vuoksi en nähnyt Hurghadaa laajemmin. Ratsastusretkellekin olisin halunnut mennä, mutta en voinut sen pirun nilkan vuoksi. Joten uusi reissu tänä vuonna.
Jäi vähän epäselväksi. Oliko Hurghadasta kyse?
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen? En ole. Tiistaina lähden 4 kuukaudeksi Havaijille...
Tästä olen kyllä jo pikkuisen kateellinen, Kanariasta en.
En yhtää, just mökillä aurinkopaistaa ja kevättä kohti mennään. Maaliskuun huikeat ulkoiluilmat tulossa, jäällähiihtoa, pilkkimistä, avantoa, paljoa ja saunaa. Kanarian saaret niin nähty. Niin ja kaikki myös maksettu.
Calima jyllää siellä nyt. Hiekkapöly häiritsee kaikkea toimintaa ulkona.
Vierailija kirjoitti:
All-inclusive Kanarialle.
Kas kun ei Tallinnaan.Kateus ei ole kymmenen ensimmäisen argumentin joukossa, jotka tulevat mieleen.
All-inclusive on hyvä vaihtoehto löhölomaa kaipaaville ja kielitaidottomille. Itse haluan joko tehdä lomallakin omat ruokani tai käydä ulkona syömässä. Makunsa itse kullakin, vaikka tämäkin ketju jälleen paljasti, miten vähän ihmiset arvostavat erilaisuutta.
En nyt ollenkaan. Olen vaan väsynyt ja masentunut.
Vierailija kirjoitti:
En oo "kateelinen" sori siitä. 😅
Itse lähden syksymmällä. Maltan kyllä odottaa. 😎
Sama ja nyt pääsiäisenä varattuna Lapin reissu.
Aloittajalle rentouttavaa matkaa!
Vierailija kirjoitti:
Calima jyllää siellä nyt. Hiekkapöly häiritsee kaikkea toimintaa ulkona.
Ei täällä Puerto de la Cruzissa ainakaan mitään hiekkamyrskyä ole. Aurinko paistaa pilvettömältä ja siniseltä taivaalta.
Jos otat lomakuvia niin laita pitkä hame, että rumat suonikohjut, raskausarvet ja selluliitti ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on just alkaneet ne hiekkamyrskyt jotka tuo Saharasta hiekkaa. Varatkaa hengityssuojaimia reilusti koko porukalle! Niitä löytyy kyllä paikan päältäkin. Pelikortit kannattaa ottaa, koska tulee päiviä, jolloin ulos ei ole oikein asiaa sen hiekkapölyn takia.
Ai se webbikameran utuinen maisema johtuikin hiekasta eikä ilman kosteudesta.
0%
Olen ollut Kanarialla kolme kertaa viiden vuoden sisään.
Nyt on niin hirveästi amk opintoja edessä ja takana, että en ehdi lähteä mihinkään.
En ole kateellinen. Toivotan toki onnistunutta reissua teille. Juuri kävin jäällä kävelemässä siniseltä taivaalta paistavassa auringonpaisteessa ja ajattelin, että paras aika vuodesta alkaa olla käsillä.
No enpä kovinkaan kateellinen. Harmittaako nyt, kun ei löydykään kateellisia?