Ai että kohta lähdetään kanarialle kuinka kateelinen olet
Kaikki on maksettu, ruoka ja juomiset kuuluu pakettiin. Vähän ekstraa maksettiin.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Jos otat lomakuvia niin laita pitkä hame, että rumat suonikohjut, raskausarvet ja selluliitti ei näy.
Jos otat kuvan kauempaa niin otan kuvakaappauksen ja suurennan sen ja sun raskausarvet näkyy mun seinätaulussa.
Vierailija kirjoitti:
All-inclusive Kanarialle.
Kas kun ei Tallinnaan.Kateus ei ole kymmenen ensimmäisen argumentin joukossa, jotka tulevat mieleen.
Kanarialla on tosi hyvä luonto, jos yleensäkin on luonnosta kiinnostunut. Itse olen käynyt Kanarialla ihan vaan sään ja luonnon takia. Enkä todellakaan vertaisi sitä Tallinan reissuun.
Muista ap tarkistaa ne hotellihuoneen piilokamerat, myös kylpyhuoneessa.
Kanaria sopii varmasti oikein hyvin ap:n kaltaiselle tyypille, joka ei osaa kirjoittaa edes auttavasti. En ole "kateelinen" jostain vaivaisesta turistirysäreissusta - en yhdellä enkä kahdella L-kirjaimella. Sen sijaan tunnen suurta myötähäpeää oletettavasti aikuista ihmistä kohtaan, joka ei ole ilmeisesti koskaan kuullutkaan välimerkeistä. Kanaria varmastikin ensimmäinen matka pidemmälle kuin Tallinnaan tälle järjen jättiläiselle. Muistanee ottaa mukaan sandaalit ja valkoiset sukat sekä jonkin Olvi-lippiksen ja ostaa paikan päällä Kanaria-paidan.
Vierailija kirjoitti:
Jos otat lomakuvia niin laita pitkä hame, että rumat suonikohjut, raskausarvet ja selluliitti ei näy.
Yksi kateellinen ilmoittautui.
Hienoa. Hyvää matkaa! Meille ei etelänmatkailu ole napannut mutta en ole kateellinen. Miksi olisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaverit nauroi sun selluliitti sääriä.
Miten 20 - vuotiaalla voi olla selluliittia, sääret kuin 50-vuotiaalla.
Ikinä en ole ulkomailla käynyt. Oispa ihanaa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän kateellinen kuin ap mulle. Mä pääsen ensi kesänä kaikille festareille ilmaiseksi ja mulle maksetaan siitä.
Aiotko siis osallistua kaikkiin (yli 2000) festareihin? Ja tuossa on vasta musiikkifestarit. Oho...
Vierailija kirjoitti:
Kanaria sopii varmasti oikein hyvin ap:n kaltaiselle tyypille, joka ei osaa kirjoittaa edes auttavasti. En ole "kateelinen" jostain vaivaisesta turistirysäreissusta - en yhdellä enkä kahdella L-kirjaimella. Sen sijaan tunnen suurta myötähäpeää oletettavasti aikuista ihmistä kohtaan, joka ei ole ilmeisesti koskaan kuullutkaan välimerkeistä. Kanaria varmastikin ensimmäinen matka pidemmälle kuin Tallinnaan tälle järjen jättiläiselle. Muistanee ottaa mukaan sandaalit ja valkoiset sukat sekä jonkin Olvi-lippiksen ja ostaa paikan päällä Kanaria-paidan.
Oletko koskaan edes käynyt Kanarialla?
Kesällä vastaan tuli nuori jolla lyhyet shortsit ja selluliittia.
Mihin tämä maailma on mennyt. Noilla on sääret kuin 50-vuotiaalla. Kyllä nuorena pitäisi näyttää vielä nuorelta.
No. On toi parempi kuin Thaimaa, missä on superbakteeria.
Itsehän palasin juuri kolmen kuukauden reissulta eteläamerikasta paikoista joista et ole koskaan kuullutkaan. Tunnen sinua ap kohtaan lähinnä sääliä että joudut leveilemään vauvafoorumilla jollain kanarianmatkalla :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaverit nauroi sun selluliitti sääriä.
Miten 20 - vuotiaalla voi olla selluliittia, sääret kuin 50-vuotiaalla.
Olen yli 50v eikä ole selluliittia.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole ulkomailla käynyt. Oispa ihanaa lähteä.
Ei kanaria ole ulkomaa vaan ihan osa eu-maata
En ole kateellinen. Kävin juuri hienossa auringonpaisteessa täällä kodin vierestä lähtevällä ladulla tuntureita ihaillen hiihtämässä. Nautin!
Hyvää reissua sinulle Ap!
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä edes lämmin? Toivottavasti on hyvät kelit, aurinkoista. Olen itse haaveillut matkasta pitemmän aikaa, mutta taloudellinen tilanne ei ole antanut periksi.
Siispä mökille ja kevään ensimmäiset grillimakkarat ulkosalla mahtavassa auringonpaisteessa.
Telkkarissa tulee se alasti ohjelma. Ja osalla 20 - vuotiaista on sellanen vartalo, kun mulla nyt 50 - vuotiaana.
Onneksi olkoon ap tää saattaa ehkä olla juntein alotus mikä tällä palstalla on ikinä ollut ja se on jo saavutus. Miksi kuvittelet että kukaan olisi kateellinen teille jostain kanarianmatkasta hahahahahahahahaha