Ai että kohta lähdetään kanarialle kuinka kateelinen olet
Kaikki on maksettu, ruoka ja juomiset kuuluu pakettiin. Vähän ekstraa maksettiin.
Kommentit (110)
En yhtään.
Parin viikon kuluttua muutan kesäkotiimme etelä-Eurooppaan kuukausiksi. Tehdään retkiä naapurimaihin ja lähikyliin. Ehkä jopa törmäämme satunnaisen turistiin!
Saaret ei kiinnosta kun sieltä ei pääse kiertelemään.
Vierailija kirjoitti:
Telkkarissa tulee se alasti ohjelma. Ja osalla 20 - vuotiaista on sellanen vartalo, kun mulla nyt 50 - vuotiaana.
Mieskin katsoi, että oho.
Toivon todella että kaikki jotka hiihtolomalla aikoo jonnekin, lähtisivät vaikka sinne Kanarialle mieluummin kuin levittävät tautejaan tänne pohjoiseen
Mulla ei kyllä ollu 20-vuotiaana vielä selluliittia eikä raskausarpia eikä ylipainoa.
Kivaa lomaa! Älä polta nahkaasi. Kanarialla lomaileekin paraikaa monta tuttuani. Olen itse lähdössä syksyllä reissuun.
Tuo kateus -juttu on aika väsynyttä, eikö?
En ole ollut ulkomaanmatkalla kymmeneen vuoteen. Ei ole ollut mistään muusta kiinni, kuin kiinnostuksen puutteesta. Mua kun eivät rantalomakohteet kiinnosta yhtään. Kaupunkikohteetkin tulleet koluttua vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei kyllä ollu 20-vuotiaana vielä selluliittia eikä raskausarpia eikä ylipainoa.
Aineenvaihdunta hidastuu, kun tulee ikää, joten jos on jo 20 - vuotiaana ylipainoa niin vaikeeta tulee tulevaisuudessa, kun painoa tulee helpommin lisää kuin 20 - vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos otat lomakuvia niin laita pitkä hame, että rumat suonikohjut, raskausarvet ja selluliitti ei näy.
Yksi kateellinen ilmoittautui.
Työkaverit nauroi sun selluliitti sääriä.
Miten 20 - vuotiaalla voi olla selluliittia, sääret kuin 50-vuotiaalla.
Heh heh
Trade Hönö Tiaiselle ei riittänyt Madeira-ketju, hävytön 🤣😂täälläkin häiriköi
että semmonen tissientiiraaja ja häppäreidenkyttääjä ääliö 🤢
vaik itellään jatkuvasti paskat housussa ja naama herpeksessä HYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä edes lämmin? Toivottavasti on hyvät kelit, aurinkoista. Olen itse haaveillut matkasta pitemmän aikaa, mutta taloudellinen tilanne ei ole antanut periksi.
Semmonen Suomen kesä siellä talvella on. Saarien etelärahnnikoilla huomattavasti lämpimämpää, voi jopa hiki tulla auringonpaisteessa.
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella että kaikki jotka hiihtolomalla aikoo jonnekin, lähtisivät vaikka sinne Kanarialle mieluummin kuin levittävät tautejaan tänne pohjoiseen
Ai, joko ulkomaiset turistit ovat palanneet niin ei tarvita enää oman maan matkailijoita? Aika poru alkoi koronan alkaessa, että pohjoisen väki kuolee nälkään kun ei tule turisteja. Silloin kelpasi suomalaisetkin, mutta ei siis enää? No, kevään reissu tehdään kun on maksettuna, mutta jatkossa taas ystävällisempään paikkaan. Toivottavasti ulkomaiset ovat terveempiä kuin suomalaiset. Mistäs se korona muuten tulikaan, ai niin...
En ole kateellinen. Miksi olisin?
Onko kanarian aamiaispöydässä neljää eri leikkelettä? En ole kateellinen.
Lomasta olen, kohteesta en niinkään. Huomasin juuri, että olen viimeeksi käynyt lomareissulla v. 1997! Ja sekin oli yhdistetty työ- ja lomareissu, 1vk/1vk. Saakohan sellaisia enää edes tehdä?
Juntit käy siellä. Pakettimatkalla vielä.
En osaa kyllä olla kateellinen kun juuri tänään aamuyöllä tulin sieltä itse 3 viikon matkalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman kateellinen, mutta vain siksi, että itse en pääse reissuun juuri nyt.
Olin marraskuussa Hurghadassa elämäni ensimmäisellä all inclusive -matkalla ja tykkäsin kovasti. Lähden tänä vuonna uudestaan Hurghadaan, koska jäi se harmittamaan, että nilkka oli pirun kipeä lokakuisen kaatumisen johdosta ja sen vuoksi en nähnyt Hurghadaa laajemmin. Ratsastusretkellekin olisin halunnut mennä, mutta en voinut sen pirun nilkan vuoksi. Joten uusi reissu tänä vuonna.
Jäi vähän epäselväksi. Oliko Hurghadasta kyse?
:D :D Joo, tuli näköjään hieman toistoa.... Mutta, jotta ei jää epäselväksi, niin joo, oli Hurghadasta kyse.
En ole kateellinen kenenkään lomista. Viikko vielä ja sitten mennään perheen kanssa Teneriffalle. Ei unelmakohde, mutta aurinkoon teki mieli viikoksi täältä lumitöiden keskeltä.
Tässä uusi leikkauslista suunnitelma.
Toi sähkövero on aika hyvä, jos on sähkölämmitys.
Onko raikas Marimekon tunika ja yhteensopiva huivi jo silitetty ja pakattu yhteen niistä kolmesta maksilaukuista?
Vierailija kirjoitti:
Tässä uusi leikkauslista suunnitelma.
Toi sähkövero on aika hyvä, jos on sähkölämmitys.
Eihän tuo ole mikään hallituksen suunnitelma. Siinä vain asiantuntija listaa, mistä voisi säästää tai kerätä rahaa lisää.
https://www.eckeroline.fi/matkat/paiva-tallinnassa-ja-buffet
Hauskaa matkaa! <3