Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai että kohta lähdetään kanarialle kuinka kateelinen olet

Vierailija
18.02.2024 |

Kaikki on maksettu, ruoka ja juomiset kuuluu pakettiin. Vähän ekstraa maksettiin.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en ole ulkomailla käynyt. Oispa ihanaa lähteä. 

https://www.eckeroline.fi/matkat/paiva-tallinnassa-ja-buffet

Hauskaa matkaa! <3

Vierailija
82/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. 

Parin viikon kuluttua muutan kesäkotiimme etelä-Eurooppaan kuukausiksi. Tehdään retkiä naapurimaihin ja lähikyliin. Ehkä jopa törmäämme satunnaisen turistiin!

Saaret ei kiinnosta kun sieltä ei pääse kiertelemään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telkkarissa tulee se alasti ohjelma. Ja osalla 20 - vuotiaista on sellanen vartalo, kun mulla nyt 50 - vuotiaana.

Mieskin katsoi, että oho.

Vierailija
84/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella että kaikki jotka hiihtolomalla aikoo jonnekin, lähtisivät vaikka sinne Kanarialle mieluummin kuin levittävät tautejaan tänne pohjoiseen 

Vierailija
85/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä ollu 20-vuotiaana vielä selluliittia eikä raskausarpia eikä ylipainoa. 

Vierailija
86/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa lomaa! Älä polta nahkaasi. Kanarialla lomaileekin paraikaa monta tuttuani. Olen itse lähdössä syksyllä reissuun. 

Tuo kateus -juttu on aika väsynyttä, eikö?

En ole ollut ulkomaanmatkalla kymmeneen vuoteen. Ei ole ollut mistään muusta kiinni, kuin kiinnostuksen puutteesta. Mua kun eivät rantalomakohteet kiinnosta yhtään. Kaupunkikohteetkin tulleet koluttua vuosia sitten. 

Vierailija
87/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kyllä ollu 20-vuotiaana vielä selluliittia eikä raskausarpia eikä ylipainoa. 

Aineenvaihdunta hidastuu, kun tulee ikää, joten jos on jo 20 - vuotiaana ylipainoa niin vaikeeta tulee tulevaisuudessa, kun painoa tulee helpommin lisää kuin 20 - vuotiaana. 

Vierailija
88/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos otat lomakuvia niin laita pitkä hame, että rumat suonikohjut, raskausarvet ja selluliitti ei näy. 

Yksi kateellinen ilmoittautui.

Työkaverit nauroi sun selluliitti sääriä. 

Miten 20 - vuotiaalla voi olla selluliittia, sääret kuin 50-vuotiaalla. 

Heh heh

Trade Hönö Tiaiselle ei riittänyt Madeira-ketju, hävytön 🤣😂täälläkin häiriköi 

että semmonen tissientiiraaja ja häppäreidenkyttääjä ääliö 🤢

vaik itellään jatkuvasti paskat housussa ja naama herpeksessä HYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Vierailija
89/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä edes lämmin? Toivottavasti on hyvät kelit, aurinkoista. Olen itse haaveillut matkasta pitemmän aikaa, mutta taloudellinen tilanne ei ole antanut periksi.

Semmonen Suomen kesä siellä talvella on. Saarien etelärahnnikoilla huomattavasti lämpimämpää, voi jopa hiki tulla auringonpaisteessa.

Vierailija
90/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon todella että kaikki jotka hiihtolomalla aikoo jonnekin, lähtisivät vaikka sinne Kanarialle mieluummin kuin levittävät tautejaan tänne pohjoiseen 

Ai, joko ulkomaiset turistit ovat palanneet niin ei tarvita enää oman maan matkailijoita? Aika poru alkoi koronan alkaessa, että pohjoisen väki kuolee nälkään kun ei tule turisteja. Silloin kelpasi suomalaisetkin, mutta ei siis enää? No, kevään reissu tehdään kun on maksettuna, mutta jatkossa taas ystävällisempään paikkaan. Toivottavasti ulkomaiset ovat terveempiä kuin suomalaiset. Mistäs se korona muuten tulikaan, ai niin...

Vierailija
91/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. Miksi olisin?

Vierailija
92/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kanarian aamiaispöydässä neljää eri leikkelettä? En ole kateellinen.

Vierailija
93/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomasta olen, kohteesta en niinkään. Huomasin juuri, että olen viimeeksi käynyt lomareissulla v. 1997! Ja sekin oli yhdistetty työ- ja lomareissu, 1vk/1vk. Saakohan sellaisia enää edes tehdä?

Vierailija
94/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit käy siellä. Pakettimatkalla vielä.

Vierailija
95/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kyllä olla kateellinen kun juuri tänään aamuyöllä tulin sieltä itse 3 viikon matkalta. 

Vierailija
96/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman kateellinen, mutta vain siksi, että itse en pääse reissuun juuri nyt. 

Olin marraskuussa Hurghadassa elämäni ensimmäisellä all inclusive -matkalla ja tykkäsin kovasti. Lähden tänä vuonna uudestaan Hurghadaan, koska jäi se harmittamaan, että nilkka oli pirun kipeä lokakuisen kaatumisen johdosta ja sen vuoksi en nähnyt Hurghadaa laajemmin. Ratsastusretkellekin olisin halunnut mennä, mutta en voinut sen pirun nilkan vuoksi. Joten uusi reissu tänä vuonna. 

Jäi vähän epäselväksi. Oliko Hurghadasta kyse?

:D :D Joo, tuli näköjään hieman toistoa.... Mutta, jotta ei jää epäselväksi, niin joo, oli Hurghadasta kyse. 

Vierailija
97/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen kenenkään lomista. Viikko vielä ja sitten mennään perheen kanssa Teneriffalle. Ei unelmakohde, mutta aurinkoon teki mieli viikoksi täältä lumitöiden keskeltä. 

Vierailija
98/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä uusi leikkauslista suunnitelma. 

Toi sähkövero on aika hyvä, jos on sähkölämmitys. 

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010225652.html

Vierailija
99/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko raikas Marimekon tunika ja yhteensopiva huivi jo silitetty ja pakattu yhteen niistä kolmesta maksilaukuista?

Vierailija
100/110 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä uusi leikkauslista suunnitelma. 

Toi sähkövero on aika hyvä, jos on sähkölämmitys. 

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010225652.html

Eihän tuo ole mikään hallituksen suunnitelma. Siinä vain asiantuntija listaa, mistä voisi säästää tai kerätä rahaa lisää.