Tinder-bännit jo viisi vuotta päällä, tuntuu etten voi löytää ikinä ketään.
Oon kolmekymppinen nainen. Nyt varmaan ajatellaan että tein jotain tosi kamalaa ja kauhistuttavaa tinderissä, vähintään jotain s**xxikaupustelua tai h**meita. No en. En varmaan muuten olisi laittanu Tinderille sähköpostia että miksi tilini on eliminoitu.
Yritin tehdä uuden tilin toisella laitteella, sähköpostilla ja puh numerolla mutta koska naama sama, eliminoitiin sekin 24 tunnissa.
Mun kysymys on oikeastaan vain se että MITEN löytää seuraa ilman Tinderiä nykypäivänä? Yökerhoissa 18-19-vuotiaat pääasiassa ja niitä jahtaavat 45v setämiehet.
Haluaisin vieläpä löytää semmosen syvällisen ajattelijan jonka kanssa kykenee keskusteluihin. Tosin heitä ei Tinderissäkään montaa ollut. Suomi24 treffit täynnä "läähpuuh-miehiä". Aivan toivoton sivusto.
Kommentit (18)
Taitaa olla samat ilmiantajahullut asialla kuin täälläkin.😂
alapeukuttajat laittakaa myös kommentti että inhoatteko te tinderiä, sitä etten halua olla lopunelämää yksin vai mitä?
Niin siihen kai riittää se että joku ilmiantaa, syystä tai toisesta, sen profiilin. Itselleni kävi noin kun tein ihan seksinhakuun profiilin jossa mulla ei ollut kasvokuvaa lainkaan, ainoastaan paljastavia alusvaatekuvia. Se ehti olla sellaiset 5 minsaa ja sinne meni. Itse sain kyllä sitten prepaidillä tehtyä uuden (tavanomaisen) profiilin.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että en ole edes ainoa, katsokaa tinderin Instagram-tilin kommentteja. Kaikki muutkin ihmettelee IKUISIA banneja kun ei ole mitään kamalaa edes tehnyt.
Ai tinderistäkin voi saada ikuiset bännit?
Itse saanut vaan tuollaiset iltalehden entiseltä keskustelufoorumilta aikoinaan kun vielä oli.
Ne Tinder-bännit on nimenomaan ikuiset, googlaa vaikka. On lähes mahdotonta päästä enää takaisin. ap.
Mulla oli siisti kasvokuva, naama, tukka, kaulaa ja hartioita, you know. Ei mitään alusasujuttuja.
Varmaan sitten liian ruma naama, mutta ei se minua haittaa. Tule tänne ruma vo su!
Väänsin tästä aikanaan tinderin kanssa. Jos profiilissa on mitään minkä voi tulkita yhtään seksuaalissävytteiseksi, tulee bännit.
AP lataa sitten Bumble:n. Muutenkin parempi sovellus kuin tinder.
Siis toi tinder bännit on kyl yks mysteeri! Mulle tuli kerran ja siinä oli etten saa tinderiä koskaan takasin. Poistin sovelluksen ja kirjauduin uudestaan, pääsin ihan normaalisti ja löysin nykysen mieheni. Toiset ei oo yhtä onnekkaita vaan ihan syyttä voi tulla elinikäiset bännit.
Mut sit taas yks catfish pyöri siellä jatkuvasti. Ilmiannoin sen äijän valehtelematta 20 kertaa ku se tuli vastaan ja aina se vaan sieltä löyty uudella profiililla ja välillä vanhalla. Mä tiedän siis varmaksi sen et ne kuvat ei oo sen ja tuskin muukaan biossa. Näin sen jopa kerran irl ja täysin eri ihminen ku kuvissa.
Kuvat ja käyttäjät näkee heti. https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=5ba92c6d214a5d897f41308… tai https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys
Vierailija kirjoitti:
Kuvat ja käyttäjät näkee heti. https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=5ba92c6d214a5d897f41308… tai https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys
Pelkkiä toistensa klooneja partasuita.
Minulla oli yksi hauska sarjakuva Tinderprofiilisissa, jossa nyt näkyi piirretty lapsi. Kuva oli selvityksessä tuntikausia ja lopulta poistettiin lapsen takia. Ei sentään tullut bannia.
Ihmetyttää kun siellä on monilla ties minkälaisia ja miten häiritseviä piirrettyjä vitsejä. Minulla oli harmiton ja hauska kuva jonka tekoäly ilmeisesti tulkitsi sen lapsen takia pedarijutuksi?
Facebook dating? Kaveri savoi että siellä pyörii samat tyypit kuin tinderissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Facebook dating? Kaveri savoi että siellä pyörii samat tyypit kuin tinderissäkin.
Tuolla taitaa olla jokin rajoitus, että kun painat tietyn määrän ruksia, niin sinua ei ehdoteta kenellekään pitkään aikaan.
Olen huomannut että en ole edes ainoa, katsokaa tinderin Instagram-tilin kommentteja. Kaikki muutkin ihmettelee IKUISIA banneja kun ei ole mitään kamalaa edes tehnyt.