Rita Behm on älyttömän kaunis!
Rakkaus tekee ihmisestä vielä entistä kauniimman. Hän näyttää kerrassaan todella upealta!
Kommentit (289)
Minun mielestäni hän ei ole mitenkään yliehostettu. Hänellä on ehkä enemmän meikkiä kuin suomalaistädeillä keskimäärin (ainakin jos vertailukohta on joku halju Paula Vesala tai petolinnun prseeltä näyttävä Maria Veitola). Ei Behm silti ole mitenkään Johanna Tukiainen -tällätty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei liity aiheeseen mutta sanokaapa sopiiko paprikat makkarakeittoon?
Sopii yllätävänkin hyvin. Eikä tarvi edes makkarakeittoon lisätä kilotolkulla pakkelia, kuten eräiden tarvii.
Miksi tarvii?
Kysy Ritulta sitä. Jos sille kilotolkulle pakkelia EI OLISI tarvetta, tuskin sekään sitä vaivaa näkisi ja itseään sillä sotkisi.
No mutta tiesitkö että ehostautuminenhan on täysin sallittua. Jos olisin julkisuudessa, esiintyisin ja olisin esillä niin varmasti laittautuisin. Se kuuluu asiaan.
"Ehostus" joo kuuluu, mutta se että pakkelia vedetään yliasti lastalla suo
Ymmärsitkö mitä tarkoittaa ehostautuminen? Sitäkin voidaan käyttää eri yhteyksissä. Se voi olla vain pientä laittautumista tai vaikka suurempaakin ja oletko nyt sitä mieltä että kommenttisi on täysin asiapitoinen? Mitenkäs nämä muut artistit jotka laittautuvat keikoille?
Vierailija kirjoitti:
Jos meikkikerros tekee kauniiksi, plus huulitäytteet ja muut täytteet niin sitten on kaunotar. Ilman niitä aika perus.🙂
Onko sillä muka täytteitä?
Nyt sitten arkityylissä, "älyttömän" kaunis...
Pidän Behmin musiikista ja pukeutumistyylistä. Behm ei välitä paskan vertaa muodista, vaan pukeutuu niinkuin haluaa. Sellainen vanhanaikaisen hienostonaisen tyyli, siitä pidän.
Kaunis ja kivan oloinenkin, mitä olen SuomiPopilla joskus kuullut.
Mutta ne muutamat kuvat joita olen nähnyt, näyttävät että aika voimakkaasti on ehosteita käytetty.
Oletan kuitenkin saunapuhtaan Behminkin olevan varsin kaunis.
Voisi käydä vähemmän solariumissa.
Tyyli on kopioitu Kate Bushilta.
Tyylikäs lyyli, menisin keikalla, tosin nyt katon tv Ilosaarirockista.
Vierailija kirjoitti:
Tyyli on kopioitu Kate Bushilta.
Onko tieto?
Haihatteluun perustuvaa laskelmoitua feikki-imagon rakentelua. Turhuuksien perässä juoksee Behm. Monet julkkikset astuneet samaan ansaan kuten seuraajatkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja kivan oloinenkin, mitä olen SuomiPopilla joskus kuullut.
Mutta ne muutamat kuvat joita olen nähnyt, näyttävät että aika voimakkaasti on ehosteita käytetty.
Oletan kuitenkin saunapuhtaan Behminkin olevan varsin kaunis.
Lisäksi päälle kuvankäsittelyt.
Huomaa siitä Seiskan kuvasta...
Ei mitenkään erityinen ilman meikkiä yms.
Vierailija kirjoitti:
Haihatteluun perustuvaa laskelmoitua feikki-imagon rakentelua. Turhuuksien perässä juoksee Behm. Monet julkkikset astuneet samaan ansaan kuten seuraajatkin.
No se on joskus hieman sellaista vaiheilua tämä elämä. On myös välillä kokeiltava asioita jotta tietää sopivatko ne. Tänään maistan mansikkaa koska se on mainioin marja koko maailmassa mutta huomenna mustikka korvaa kaikki muutkin ruoat ja huumat.
Tuskin olen lukenut kolmasosaa ja Tempparitkin alkaa houkuttavaan.
M.K.
Haaveilen Behmistä aina ennen nukkumaan menoa.
M27
No ei oo häävi, mutta joka kuvassa bits-fase niin varmaan aiheuttaa osan ongelmasta.
"Ehostus" joo kuuluu, mutta se että pakkelia vedetään yliasti lastalla suoraan purkista kuin kolarikorjaamossa auton kylkeen, ja sen jälkeen vedellään telalla & pensselillä miranolit pintaan että varmasti jokainen näkee sen tuusaamisen, niin silloin ei enää puhuta "ehostamisesta".
Sinällään minulle ihan sama kuinka itsensä pakkeleilla ja maaleilla kukanenkin sotkee, ei ole minulta pois millään tavalla. Mutta jäätävän näköistä se on ja kertoo kaiken tarpeellisen itsensä sutijan käsityksestä mikä kohtuullista ja katseenkestävää.