Pidättekö auton maalipinnasta huolta? Pesette/vahaatte säännöllisesti?
Itsellä aika uusi auto ja käsittääkseni on hyväksi että pitää auton puhtaana ja kestovahaus keväisin ja syksyisin. Käytän käsinpesussa.
Kommentit (146)
Kovavahaus käsin keväisin ja syksyisin ammattilaisen toimesta, normaaleja konepesuja silloin tällöin tämän lisäksi.
Jälleenmyyntiarvon vuoksi autoa ei ainakaan kannata missään nimessä puunata. Omaksi viihtyvyydeksi korkeintaan.
Autot on kulutustavaraa, pesen tarpeen mukaan ja en itke pikku naarmujen tai kiveniskemien takia.
Pesen auton pari kertaa kesällä mökillä. Auto on vuosimallia 2006. Ihan hyvässä kunnossa on auton maalipinta pysynyt.
En ole kertaakaan vahannut.
Vierailija kirjoitti:
BossGloss harjaton pesu on aika kehno. Edellisen auton pesetin säännöllisesti BossGloss normaalipesussa, mutta harmikseni huomasin että vasempaan takakulmaan tuli harjojen vaikutuksesta himmeän naarmuinen alue. Tämän uuden autoni olen itse pessyt käsin, on yhä naarmuton. Nyt kokeeksi otin BossGloss jäsenyyden, mutta harjaton pesu ei pese autoa puhtaaksi.
Ethän sä tiskejäkään saa puhtaaksi ilman tiskiharjaa niin sen takia ei myöskään kovin likainen auto tule puhtaaksi harjattomassa pesussa, se on hyvä vaihtoehto kesällä, kun on hieman katupölyä autonpäällä, mutta muuten ihan rahantuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on parempaakin tekemistä, kuin hinkuttaa ja vahata jotain kulkuvälinettä. 😂
Kone pesee ja ammattimies vahaa huollon yhteydessä. Köyhät ja harrastelijat hinkuttaa.
Minulla on parempaakin tekemistä, kuin kiikuttaa kulkuvälinettäni tämän tästä jonkun koneen pestäväksi ja ammattimiehen hinkutettavaksi. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on parempaakin tekemistä, kuin hinkuttaa ja vahata jotain kulkuvälinettä. 😂
Kone pesee ja ammattimies vahaa huollon yhteydessä. Köyhät ja harrastelijat hinkuttaa.
Minulla on parempaakin tekemistä, kuin kiikuttaa kulkuvälinettäni tämän tästä jonkun koneen pestäväksi ja ammattimiehen hinkutettavaksi. 😂
juu juu
Äänestän vihreää liittoa ja olen kaikkea vastaan :D
Käyttöautoa ei kyllä jaksa sääliä. Kannattaa ostaa santanderin valkoinen niin ei harjapesun naarmut näy.
Nää jutut ei liity kyllä aiheeseen mitenkään.
Anna palaa, olen valmis kuuntelemaan.
Joka päivä on uusi mahdollisuus tehdä jotain erilaista.
the best way to predict the future is to CREATE it!
En tiedä tarkkaa määrää, kun palvelijani pesee autot ja minä vain ajan niillä.
Ajan uudella sähköautolla eikä kiinnosta tipan vertaa joku auton vahaaminen...lol! :D
Elämässä tärkeintä on nauttia matkasta.
Voi taivas mitkä loiston päivät Suomella on vielä edessään.
Lähtee vielä loputkin maalit jos autopesuun ajaa.