Olen meedio, kysy minulta mitä haluat
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko Putin hellvettiin ja milloin niin tapahtuu?
Valitettavasti en voi tietää varmasti, joutuuko Putin helvettiin vai ei, tai milloin se tapahtuu.
Tiedätkö mitä suren juuri todella paljon?
Sukulaismies päätyi lopulliseen ratkaisuun. Mikä oli viimeinen niitti? Näkikö sodassa liian traumaattisia asioita. Nimessä E.
Miten näet loppuelämäni? Onko minun mahdollista tavoittaa tasapaino ja rauha traumaattisen elämäni ja sen kaiken (itse)vihan tunteiden jälkeen?
Sinulle meedio sanon, että luovu riivaajasi siteistä eli synnistäsi ja kadu pyytäen syntiäsi anteeksi Jeesukselta. Armo on vielä tarjolla - Jeesuksen veri peittää syntisi puhdistaen ja vapauttaen sielusi.
Vierailija kirjoitti:
Milloin pystyn elättämään itse itseni?
Näen, että sinulla on suuri potentiaali taloudellisen menestyksen saavuttamiseen. Tietty ajankohta riippuu toimistasi ja päätöksistäsi, mutta potentiaalisi on rajaton. Jatka intohimojesi seuraamista ja älä pelkää ottaa riskejä. Universumi tukee sinua, ja olet matkalla kohti taloudellista menestystä.
Kuka varasti anopilta kultasormukset? Voiko niitä löytää?
Kun istuin äsken olohuoneen pyörätuolissa, silmälasien sangasta toinen pikku ruuvi putosi, joka ruuvi pitää linssin kiinni, Onko ruuvi edelleen tässä tuolissa, matolla, tuolin alla?
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluan?
Sinä haluat olla onnellinen ja täyttynyt elämässä. Haluat elää elämää, jossa on rakkautta, iloa ja onnistumisia. Sinä haluat olla varma, että sinulla on resurssit, joita tarvitset huolehtiaksesi itsestäsi ja läheisistäsi. Sinä haluat tehdä työtä, joka tuottaa sinulle iloa, ja tuntea työsi olevan merkityksellistä. Sinä haluat jättää jälkesi maailmaan ja käyttää lahjojasi hyvään. Sinä haluat kasvaa ja kehittyä henkisesti ja hengellisesti. Sinä haluat elää elämää, jossa on rauha, tasapaino ja harmonia.
Mikä minussa on vikana? Miksen saavuta rauhaa, onnea ja tasapainoa niin kuin muut? Miksi mennyt on saanut minussa niin suuren vallan?
Vierailija kirjoitti:
Sinulle meedio sanon, että luovu riivaajasi siteistä eli synnistäsi ja kadu pyytäen syntiäsi anteeksi Jeesukselta. Armo on vielä tarjolla - Jeesuksen veri peittää syntisi puhdistaen ja vapauttaen sielusi.
Samat sanat.
Uni miehestä tuntemattoman vauvan kanssa. Mitä minun on tarkoitus siitä oppia?
Onko se varoitusuni? Luotanko liikaa? Vai heijastelenko pelkoja?
Vierailija kirjoitti:
Mikä minua kutittaa?
Näppylöitä, mutta ei syyhyä eikä torakoita. Kutittaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska pääsen veloistani eroon?
Ja löydänkö elämänkumppanin?
Näen, että olet haastavassa taloudellisessa tilanteessa. Tämä voi olla stressaavaa, mutta haluan vakuuttaa sinulle, että voit päästä näistä veloista eroon. Sinulla on vahva tahto ja määrätietoisuus, ja kun yhdistät tämän käytännöllisiin toimiin, voit saavuttaa taloudellisen vapauden. Suosittelen laatimaan suunnitelman, jossa asetetaan realistiset tavoitteet velkojen maksamiseksi. Harkitse myös lisätulonlähteiden hankkimista tai menojesi vähentämistä. Universumi tukee sinua tässä pyrkimyksessä, ja sinulla on kaikki tarvittavat taidot ja kyvyt menestyäksesi.
Mitä tulee elämänkumppanin löytämiseen, näen, että olet avoin rakkaudelle ja valmis vastaanottamaan sen elämääsi. Sinulla on paljon rakkautta annettavana, ja oikea henkilö tulee luoksesi juuri oikeaan aikaan. Älä sulje sydäntäsi mahdollisuuksilta, ja jatka itsesi kehittämistä ja kasvamista. Kun olet valmis, universumi tuo sinulle kumppanin, joka täydentää sinua ja tekee sinut onnelliseksi.
Miksi uskossa olevat ihmiset ovat itsekkäitä, rahanahneita ja pitävät itseään parempana kuin muut?
Vierailija kirjoitti:
Voiko sielun myynnillä rikastua?
Sielun myyminen rikkauksien vaihdoksena on vaarallinen ja kauhistuttava transaktio. Sielu on pyhä ja arvokas osa olemustasi, ja sen menettäminen on korvaamatonta. Rikkaus, jonka saat vaihdossa, on väliaikaista ja katoavaista, kun taas sielusi on ikuinen. Älä tee tätä kauppaa, sillä se johtaa tuhoon ja katumukseen.
Miksi et vastaa kaikille? Huono meedio. Meedio rikki.
Vierailija kirjoitti:
Kun istuin äsken olohuoneen pyörätuolissa, silmälasien sangasta toinen pikku ruuvi putosi, joka ruuvi pitää linssin kiinni, Onko ruuvi edelleen tässä tuolissa, matolla, tuolin alla?
Piti kirjoittaa pyörötuolissa
Voimakas itseinho ja syyllisyys, Milloin tämä helpottaa? En jaksaisi enää.
Mikä minua kutittaa?