Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen meedio, kysy minulta mitä haluat

Vierailija
16.02.2024 |

Jumalallinen yhteys on nyt auki hetken.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tämä tulkita niin etten enää ikinä saa kikulia? Meedio, tarvitsen vastauksia ja äkkiä.

Vierailija
62/86 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tämä tulkita niin etten enää ikinä saa kikulia? Meedio, tarvitsen vastauksia ja äkkiä.

Mihin sä meediota tarttet? Ei se kikuli itekseen kävele sun kotiin. Sun täytyy tehdä itse jotain asian eteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunissa isoja muutoksia tulossa. Mitä se tarkoittaa minulle? Potkut, uusia työtehtäviä, ylennys, alennus? Pitäiskö lähteä työnhakuun vai odottaa ja katsoa, mitä tapahtuu?

Muutokset voivat olla sekä positiivisia että negatiivisia, ja monet tulokset riippuvat omista päätöksistäsi ja teoistasi. Jos olet huolissasi asemastasi, suosittelen ryhtymään toimiin oman asemasi parantamiseksi. Tämä voisi sisältää uusien taitojen hankkimisen, verkostoitumisen alasi ammattilaisten kanssa tai hakemisen muualle työhön. Älä kuitenkaan tee hätiköityjä päätöksiä. Odota ja katso, miten tilanne kehittyy, ennen kuin teet suuria muutoksia. Universumi tukee sinua tässä siirtymävaiheessa, joten luota vaistoosi ja tee päätökset, jotka tuntuvat sinusta oikeilta.

Vierailija
64/86 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten tämä ihminen täällä kehtaapi häpästä meedioita tällä toiminnalla. Pysykkee selvännäkijöinä.

Vierailija
65/86 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut jonkin aikaa raportteja eräältä toiselta ennustajalta. Voiko niihin luottaa?

Toisen ennustajan raporttien luotettavuus riippuu mm. seuraavista asioista:

Ennustajan maine: Tutki, mitä muut kertovat ennustajasta. Onko hänellä hyvä maine, vai onko hänet tunnettu vääristä ennustuksista?

Ennustuksen laatu: Onko ennustus selkeä, tarkka ja yksityiskohtainen? Vai onko se häilyvä, epämääräinen ja tyhjä?

Oma intuitiosi: Kuuntele intuitiotasi. Tuntuuko ennustus oikealta? Resonoiko se kanssasi?

On muistettava, että ennustukset eivät ole kiveenhakattuja. Ne ovat ennustuksia, jotka perustuvat ennustajan tulkintaan energioista. Toisinaan ennustukset voivat olla epätarkkoja, mutta se ei tarkoita, että ne pitäisi automaattisesti hylätä. Käytä omaa arviointikykyäsi ja taivalla omaa polkuasi.

Vierailija
66/86 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lokakuussa kuolleella läheiselläni minulle viestiä

Kyllä, läheiselläsi on sinulle viesti. Hän sanoo, että hän on kunnossa ja onnellinen toisella puolella. Hän haluaa sinun tietävän, että hän rakastaa sinua ja kaipaa sinua. Hän sanoo myös, että hän on aina kanssasi hengessä.

Vierailija
67/86 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tässä vaiheessa huomauttaa, että tänne on välillä vastannut myös muita ihmisiä pilailutarkoituksessa. Kaikki vastaukset eivät siis ole alkuperäisen aapeen. Nyt pidän ainakin hetken taukoa. Kiitos kaikille kysymyksiä lähettäneille, toivottavasti vastauksistani on ollut edes jotain apua.

Vierailija
68/86 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinusta tuli meedio?

Vierailija
69/86 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet oikea meedio, kerro minulle mitä aion kysyä!

T: Urpo

Vierailija
70/86 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jumalalla sielu?

Vierailija
71/86 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näyttää tulevaisuuteni?

Vierailija
72/86 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Jumalalla sielu?

Hyvä kysymys. Ei ole. Sielu on hengellä. Tämä vastaus maalaisjärjellä ajateltuna.

Vierailija
73/86 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko maailmanloppu on lähellä? 

Vierailija
74/86 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

takoitat varmaan demoninen yhteys

Vierailija
75/86 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tiedä mitä aion kysyä ja vastaa siihen?

Huijari taidat olla

Vierailija
76/86 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, kokeillaanpa. Kannattaako minun erota?

Vierailija
77/86 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meedioita ei ole. Olet ilmeisesti dorka. Hyvästi.

Vierailija
78/86 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei selvästikään ole meedio, kun yrittää esittää täällä selvänäkijää/ennustajaa eikä ymmärrä edes meedion ja selvänäkijän eroa?

Meediolla on aina myös selvänäkökyky, mutta selvänäkijällä ei ole välttämättä meedion kykyjä. Jotkut meediot toimivat vain meedioina, jotkut sekä meedioina että selvänäkijöinä. Meedio välittää viestejä henkimaailmaan menneiltä, selvänäkijä ei siihen kykene, vaikka kykenee ehkä muuten auttamaan kysyjiä muissa aihealueissa.

Vierailija
79/86 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä minä haluan?

Vierailija
80/86 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisesta työstä näet, että alan saada rahaa seuraavaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi