Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis oikeasti jotkut ihmiset tekee ruokaa joka päivä kotona? Mitä ihmettä?

Vierailija
16.02.2024 |

Siis oikeasti jotkut ihmiset tekee ruokaa joka päivä kotona? Mitä ihmettä?

Ravintolasta, eines osastolta ja pakaste altaasta saa paljon parempaa, halvempaa ja nopeampaa ruokaa eikä tarvitse tuhlata 2 tuntia päivässä ruoan valmistukseen.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
2/90 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan. Kokkailen isomman satsin jota syön useampana päivänä. Ruuanlaitto on mukavaa puuhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se kuulkaas ihmiset menee.

Vierailija
4/90 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan. Kokkailen isomman satsin jota syön useampana päivänä. Ruuanlaitto on mukavaa puuhaa.

Kotona tehty ruoka ei säily syömäkelpoisena vuorokautta pidempään, einekset säilyy viikko tolkulla....

ap

Vierailija
5/90 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä saa. Meitä on neljä ja kotona kokataan joka päivä. Ruoka on maukasta.

Vierailija
6/90 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tekee jotain väärin jos ruuanvalmistukseen menee 2 tuntia.

Vierailija
7/90 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kuka nyt eineksiä syö! Kunnon kotiruoka säilyy 3 päivää ja pakastaakkin voi.

Vierailija
8/90 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolessa tunnissa teet monenmoista ruokaa. Keittoha, kastikkeita, pastaa yms. Uunissa kypsyy paljon samalla kertaa.

Miksi ei tehtäisi?

Vierailija
9/90 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tekee jotain väärin jos ruuanvalmistukseen menee 2 tuntia.

Pelkkä kastikkeen, padan tai keiton haudutus vie tuon verran + ainesten leikkaus ja peseminen yms....

ap

Vierailija
10/90 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolessa tunnissa teet monenmoista ruokaa. Keittoha, kastikkeita, pastaa yms. Uunissa kypsyy paljon samalla kertaa.

Miksi ei tehtäisi?

Pelkkä perunoiden keittoaika on yli 30min + kuoriminen + peseminen + pilkkominen. Menee sen 1 tuntia pelkästää perunoihin....

ap

Vierailija
11/90 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolasta, eines osastolta ja pakaste altaasta saa paljon suolaa, lisäaineita ja niihin menee lopulta enemmän rahaa kuin kotiruokaan. Piste.

Vierailija
12/90 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin viikolla söin samaa kalakeittosatsia 3 päivää.

Hyvää oli.

Eikä sen tekemiseen mennyt kuin tunti, seuraavina päivinä lämmitykseen muutama minuutti.

13/90 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen ihminen. Itse tekemällä saa maukasta ja tuoretta ruokaa.

Ani harvat valmisruoat ovat mielestäni hyviä.

Ravintolaruoka on kyllä yleensä hyvää, mutta ei minulla ole varaa syödä ravintolassa kovin usein. Sitä paitsi tykkään ruoanlaitosta, se on rentouttavaa mukavaa puuhaa.

Vierailija
14/90 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Mitä ihmettä? Mitä ihmettä? Mitä ihmettä? Mitä ihmettä? Mitä ihmettä? 

Vierailija
15/90 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona tehty ruoka ei säily syömäkelpoisena vuorokautta pidempään, einekset säilyy viikko tolkulla....

ap

Kyllä ainakin itse tekemäni ruuat ovat säilyneet useamman päivän jääkaapissa. Mikäli on tullut tehtyä reilusti, niin olen pakastanut loput. Ruuan laiton itse sijoitan yleensä viikonloppuun, arkisin teen aika harvoin ruokaa. Syön viikonloppuna tekemääni, tai käyn työpaikan ruokalassa syömässä, jossa tosin on ihan helvetin huono ruoka.

Vierailija
16/90 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän siinä aikaa jos vahtii pataruokaa uunin edessä paistojan. Ei se sieltä minnekään karkaa.

Vierailija
17/90 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Olen sellainen ihminen. Itse tekemällä saa maukasta ja tuoretta ruokaa.

Ani harvat valmisruoat ovat mielestäni hyviä.

Ravintolaruoka on kyllä yleensä hyvää, mutta ei minulla ole varaa syödä ravintolassa kovin usein. Sitä paitsi tykkään ruoanlaitosta, se on rentouttavaa mukavaa puuhaa.

Ravintola lounas buffetti tulee halvemmaksi kuin koko päivän ruokien teko kotona....

ap

Vierailija
18/90 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä ainakin itse tekemäni ruuat ovat säilyneet useamman päivän jääkaapissa. Mikäli on tullut tehtyä reilusti, niin olen pakastanut loput. Ruuan laiton itse sijoitan yleensä viikonloppuun, arkisin teen aika harvoin ruokaa. Syön viikonloppuna tekemääni, tai käyn työpaikan ruokalassa syömässä, jossa tosin on ihan helvetin huono ruoka.

Voi säilyä mutta maku kärsii huomattavasti ja tulee vatsa oireita...

ap

Vierailija
19/90 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2x päivässä teen ruuan. Tai vähintään lämmitän edellispäiväistä. Harvoin menee keittiössä enempää kuin 15-30 min. En seiso uuninluukkua tuijottamassa 5 tuntia kun teen pulled porkia...

Ja leivon 1-2 viikossa. 

Vierailija
20/90 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pidempään haudutettavan ruoan valmistuessa voi tehdä jotain muuta.

Pakkoko uunin tai kattilan vierellä on kököttää kyttäämässä kelloa vilkuillen?